is het al 1 juli dan?quote:Op zondag 22 juni 2008 23:37 schreef autootje het volgende:
Ik heb nog steeds niets van ze gehoord
En gewoon voor 1 april ingestuurd, belachelijk dat mensen die zelfs ná 1 april hebben ingestuurd wel bericht hebben ontvangen.
Toch niet echt hequote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:20 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
dan zal je het waarschijnlijk volgend jaar juni/juli ontvangen.
Dat kunnen we aan de hand van bovenstaande gegevens niet zeggen.quote:Op maandag 23 juni 2008 08:48 schreef Cyntiaa het volgende:
Nog even een vraagje over mijn teruggaaf.
Loonheffing: ¤1866
Inkomstenbelasting en premie volksverzekeringen ¤ 1653 ---> Hoe komen ze aan dit bedrag?
Vergoede heffingsrente ¤ 11
Te ontvangen ¤224,-
Bij mijn teruggaaf van vorig jaar, toen ik 19 uren per week werkte, werd er niets ingehouden. Dit jaar werk ik sinds oktober 40 uur.. Mijn vriend werkt sinds september 32 uur en daar werd ook niets ingehouden aan inkomstenbelasting en premie volksverzekering.
?
Ik heb DonJames even een mail gestuurd met daarin mijn gegevens.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:39 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dat kunnen we aan de hand van bovenstaande gegevens niet zeggen.
Dat is afhankelijk van het salaris, de uren en de loonheffingstabellen die erbij horen.
Maar als je met 'ze' de belastingdienst bedoelt: dit heb je als het goed is zelf van je JOG gehaald. Anders had je wel bericht gehad dat de bij hun ingediende JOG niet overeenkomt met hetgeen jij hebt ingevuld.
Er is geen garantie dat ze voor 1 juli reageren als je na 1 april indient. Als ze het wel doen, tja dat is geluk hebben.quote:Op maandag 23 juni 2008 07:38 schreef autootje het volgende:
Wexy, slimme opmerkingmaar ik weet zelf heus wel dat ze nog ruim 1 week hebben maar dan moet er niet gezegd worden dat wie na 1 april inlevert niet meer de garantie krijgt van een reactie voor 1 juli om vervolgens wel voor 1 juli te reageren.
zelfde reden hier iddquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:05 schreef petre86 het volgende:
Binnen!![]()
Party! Vakantie boeken!
(Ik heb geen loonheffingskorting zodat ik lekker kan sparen voor vakantielekkere bak geld altijd
)
Je moet ook niet te veel vertrouwen hebben in de eerlijkheid van je medeFokkers. Waarschijnlijk zitten er een paar gewoon te stangen door te zeggen dat ze na 1 april aangifte hebben gedaan en nu al het geld hebben teruggekregen.quote:Op maandag 23 juni 2008 07:38 schreef autootje het volgende:
Wexy, slimme opmerkingmaar ik weet zelf heus wel dat ze nog ruim 1 week hebben maar dan moet er niet gezegd worden dat wie na 1 april inlevert niet meer de garantie krijgt van een reactie voor 1 juli om vervolgens wel voor 1 juli te reageren.
Dat duurt al een eeuwigheid net zo lang als bij andere banken. Ik zou gewoon even bellen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:37 schreef Liberteh het volgende:
ergens in Maart al opgestuurt, Ik heb vorige maand ook al die brief gehad, nog steeds niks binnen
Duurt postbank langer ofzo?
Het is echt waarquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:43 schreef Lexie het volgende:
[..]
Je moet ook niet te veel vertrouwen hebben in de eerlijkheid van je medeFokkers. Waarschijnlijk zitten er een paar gewoon te stangen door te zeggen dat ze na 1 april aangifte hebben gedaan en nu al het geld hebben teruggekregen.
Naar de belastingdienst bedoel je dan he?^^quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:44 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat duurt al een eeuwigheid net zo lang als bij andere banken. Ik zou gewoon even bellen.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:51 schreef Liberteh het volgende:
[..]
Naar de belastingdienst bedoel je dan he?^^
je kan ook naar je tante bellen met de vraag waar je geld blijft,... echter ik denk niet dat je dan een juist antwoord krijgtquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:51 schreef Liberteh het volgende:
[..]
Naar de belastingdienst bedoel je dan he?^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |