Als je dat eerste boxje ook hebt moet je BABY FACE eens gaan kijken.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:54 schreef Timo20 het volgende:
The Divorcee
Welkom in pre-code Hollywood!
Een leuke kennismaking met het Hollywood van voor de Production Code
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 6 / imdb 6.3
[ Bericht 1% gewijzigd door Lambiekje op 04-07-2008 00:15:30 ]Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Vond het een heerlijke film. Geen pretenties, gewoon inderdaad weer in lijn met de eerdere films van die club mensen. En de Dracula musical zou zeker potentie hebben. Wát een leuke muziek...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 02:52 schreef scanman01 het volgende:
Forgetting Sarah Marshall (2008)
'Forgetting Sarah Marshall' is wel een aanrader voor de liefhebbers van films als 'Knocked up' en 'The 40 year old virgin'.
Nee heb alleen de tweede box. Zometeen maar ff de eerste bestellen danquote:Op donderdag 3 juli 2008 08:34 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Als je dat eerste boxje ook hebt moet je BABY FACE eens gaan kijken.
Hm ik vond Steve Carrel juist erg slecht in deze film, terwijl hij in Anchorman ondanks zijn kleine rol toch briljant was.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Steve Carell op z'n best. Dit zijn de komedie-films die je wilt zien. Velen zullen de American Pie-sfeer misschien niet waarderen, maar het is zeker mijn soort humor.
Cijfer:
IMDb: 7,5
Ik: 7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 7 / imdb 6.4Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Het won de oscar voor beste buitenlandse film. Meest saillante detail is dat regisseur Vladimir Menshov door de Sovjet-overheid niet geïnformeerd werd over die nominatiequote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:29 schreef zuiderbuur het volgende:
Moskou gelooft niet in tranen (1980)
Film uit de Sovjetunie over het leven in de hoofdstad. Het eerste deel van de film speelt zich af in de jaren vijftig, waarin de hoofdpersonages studenten zijn. Ze trouwen en geraken zwanger. In het tweede deel zie je wat er van hen geworden is twintig jaar later.
Het biedt een interessante blik op de Sovjetunie, al vraag ik me soms af of hun manier van leven en wonen niet iets te rooskleurig wordt voorgesteld (hoewel het nog altijd zeker niet ideaal is)
Goede film met een uitstekende Gene Hackman. Cijfer: 8,5quote:What "Mississippi Burning" evokes more clearly than anything else is how recently in our past those rights were routinely and legally denied to blacks, particularly in the South. In a time so recent that its cars are still on the road and its newspapers have not started to yellow, large parts of America were a police state in which the crime was to be black. Things are not great for blacks today, but at least official racism is no longer on the law books anywhere. And no other movie I've seen captures so forcefully the look, the feel, the very smell, of racism. We can feel how sexy their hatred feels to the racists in this movie, how it replaces other entertainments, how it compensates for their sense of worthlessness. And we can feel something breaking free, the fresh air rushing in, when the back of that racism is broken.
Leuke tip! Die 'onbenullige romcom' ga ik ook maar even bekijkenquote:Op zondag 6 juli 2008 13:39 schreef Lambiekje het volgende:
Love on the Side (2004)
Eve een mollige meid Eve (Marla Sokoloff) is heimelijk verliefd op een vriend Jeff van haar broer. Ze werkt als serveerster in een restaurantje. Op een dag komt er een celeb-achtige vrouw, Linda, binnen voor een lunch. Beide vrienden zijn natuurlijk meteen verliefd op haar. Maar zij wil er niets van weten ze is van de andere kant. En papt met Eve aan. Niet omdat ze lesbisch is maar om Jeff jaloers te maken en dat hij voor Eve gaat. Dat gaat natuurlijk niet vanzelf.
Ach de film is uiteraard het bekende stramien maar toch heeft de film iets sweets.
cijfer 6.5 / imdb 5.6
Maar wat is het dat je dus veel romcoms bekijkt ... meer dan dat ik het doe?quote:Op zondag 6 juli 2008 13:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuke tip! Die 'onbenullige romcom' ga ik ook maar even bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |