Dat is gewoon een gebrek aan repetoirquote:Op maandag 9 juni 2008 13:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
3 is inderdaad meer dat zat, tenzij je hardcorebands hebt die een set van 20 minuten spelen.
quote:Op maandag 9 juni 2008 17:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Mochten er nog meer offspring fans zijn
http://www.imeem.com/theoffspring
Nieuwe album klinkt top!quote:Op maandag 9 juni 2008 17:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Mochten er nog meer offspring fans zijn
http://www.imeem.com/theoffspring
Hell yeahquote:
Welkom bij de familie van de lopende lijnen, het stevige fundament en de back up waar geen enkele gitarist zonder kan, ook al geven ze het niet graag toe.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:38 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik weet het nu zeker, ik ga bas spelen. Heb afgelopen vrijdag even met een vriend zitten spelen in de muziekwinkel. Hij heeft ook een tijdje bas gespeeld en hij vond dat ik na 15 minuten beter kon spelen (qua vingerwerk van de slaghand) dan hij in al die tijd deed. Ik heb trouwens gespeeld op een Ibanez daar, type weet ik niet
Vandaag weer Exciter zitten luisteren. Moest ik wel weer aan jou denken.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja hoor
We drijven nu toch al af richting trashmetal, dus kan prima
Long live the loud!!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vandaag weer Exciter zitten luisteren. Moest ik wel weer aan jou denken..
Fuck millencolin waarom nuquote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:00 schreef brother52 het volgende:
Volgende week Millencolin en in september Pennywise, dan heb ik de grote 3 weer gehad dit jaar
Ware het niet dat Tiara niet echt atmosfirische muziek maakt...quote:Op maandag 9 juni 2008 14:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tja, dan moet je niet met twee bands achter elkaar gaan spelen die voor 3/4 uit dezelfde mensen bestaan. Publiek zal ook wel denken: zijn dat dezelfde bands of wat?.
Verder...wat Dribbel zei. Ook al heb ik een grote tolerantie voor dingen die lang duren dan Dribbel, zó lang naar bands kijken die ook nog eens allen atmosferische muziek maken (om het zo maar uit te drukken). Halverwege de derde band ligt de zaal in coma.
jeejquote:Op maandag 9 juni 2008 23:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja hoor
We drijven nu toch al af richting trashmetal, dus kan prima
Alweer?quote:
Amenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:32 schreef Witchfynder het volgende:
Welkom bij de familie van de lopende lijnen, het stevige fundament en de back up waar geen enkele gitarist zonder kan, ook al geven ze het niet graag toe..
basistes zijn wel relaxtquote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Welkom bij de familie van de lopende lijnen, het stevige fundament en de back up waar geen enkele gitarist zonder kan, ook al geven ze het niet graag toe..
Dat zal dan behoorlijk rieken!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:06 schreef Cynic het volgende:
Mits Jaco Pastorius kan je ze er best bijhebben ja
Daarom, de enige goede bassist is een dooie bassist.quote:
3 belangrijke dingen: goede geluidskaart, goede preamp en goede mic. Als je al een goede kaart hebt, kun je voor 200 euro prima zangopnames maken!quote:Op maandag 9 juni 2008 13:19 schreef punxinator het volgende:
Na een paar dagen opnemen achter mijn pc met Adobe Soundbooth, heb ik de inzet getoont om ook te gaan zingen. Maar toen ben ik er achter gekomen dat mijn huidige microfoon van mijn headset niet echt toerijkend is..
Nu heb ik de vraag welke microfoon in de prijs klasse 100~200 euro beetje relaxt is.
Ik heb al gekeken naar de e800 series van Sennheiser en heb er al veel commentaar over opgezocht.
Nu wil ik alleen nog andere merken onderzoeken, ik heb al dingen gehoord van Shure, AKG. of het wat is, en welke prijs klasse deze liggen.
Ik heb op harmoney central gekeken voor een aantal reviews. Maar ik wil toch jullie persoonlijke meningen horen
Nog 1 laatste vraag, kan ik deze microfoon met een verloopplugje gewoon aansluiten op mijn geluidskaart. Is het voor een beginner goed genoeg om op te nemen? Of is het veel beter om een andere geluidskaart te kopen?
Ugh. Jaco Pastorius, de vloek van elke beginnende bassist op les. Kom je daar als knulletje, je wilt bas leren spelen en de muziek van je grote helden maken, word je lastig gevallen met de muziek van Weather Report wat je verplicht geweldig moet vinden en met welke geweldige, legendarische bassist je ook aan komt, ze zijn nooit zo goed als Jaco fokking Pastorius met zijn gesloopte fretloze klote J-bass.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:06 schreef Cynic het volgende:
Mits Jaco Pastorius kan je ze er best bijhebben ja
Op die filmpjes hoor ik het verschil niet echt. Ik hoor voornamelijk saturation.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:26 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Ware het niet dat Tiara niet echt atmosfirische muziek maakt...
hehe, ja echt mooi vind ik het ook meestal niet maar ik denk dat er inderdaad weinig bassisten bij hem in de buurt komen qua alles eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ugh. Jaco Pastorius, de vloek van elke beginnende bassist op les. Kom je daar als knulletje, je wilt bas leren spelen en de muziek van je grote helden maken, word je lastig gevallen met de muziek van Weather Report wat je verplicht geweldig moet vinden en met welke geweldige, legendarische bassist je ook aan komt, ze zijn nooit zo goed als Jaco fokking Pastorius met zijn gesloopte fretloze klote J-bass..
.
Überhaupt het dwepen met muzikanten vind ik niet wat, een bassisten-vriend van me geeft ook nogal hoog op over Jaco maar ik begrijp het wel een beetje nou ik wat vaker dingen van hem heb gehoord. Naast een feilloze techniek had hij ook heel erg goed nagedacht over de theorie, hij speelde bijvoorbeeld hele solo's in boventonen. Het is alleen jammer dat hij de laatste jaren van zijn leven nogal afgleed door depressies en drugsgebruik. In die tijd heeft hij ook een instructievideo gemaakt die is inderdaad veel minder. Victor Wooten kan ik dan weer helemaal niks meequote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:55 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb het al een tijd niet meer gehoord, maar ik meen mij te herinneren dat ik hem voornamelijk een klote geluid vond hebben haha. Maar wellicht was hij destijds erg vernieuwend, maar om nou zo ermee te dwepen. Ik raak nu meer onder de indruk van een Steve DiGiorgio of een Victor Wooten nu eigenlijk.
Ze spelen de 21e op Hurricane.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 02:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Fuck millencolin waarom nu
ik zit zonder geld
Waar spelen ze ?
quote:
Ik ben geen fan van Wooten, maar ik vind het wel gaaf. Wat ik nog wel zou willen leren is de technieken om te soleren zoals Billy Sheehan dat doet. Puur patsen, ik weet het, maar ik vind het gaaf.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Überhaupt het dwepen met muzikanten vind ik niet wat, een bassisten-vriend van me geeft ook nogal hoog op over Jaco maar ik begrijp het wel een beetje nou ik wat vaker dingen van hem heb gehoord. Naast een feilloze techniek had hij ook heel erg goed nagedacht over de theorie, hij speelde bijvoorbeeld hele solo's in boventonen. Het is alleen jammer dat hij de laatste jaren van zijn leven nogal afgleed door depressies en drugsgebruik. In die tijd heeft hij ook een instructievideo gemaakt die is inderdaad veel minder. Victor Wooten kan ik dan weer helemaal niks mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |