Ik weet allesquote:
sturen ze hem op dan?quote:Op maandag 9 juni 200812:16 schreef Muck het volgende:
Reageer hier en win een Trom-Pet! [afbeelding]
quote:
Houwnietquote:
quote:
Jaquote:
quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck niet hem vast aan de ansichtkaart!
ga op het dakterras studeren dan!quote:Op maandag 9 juni 2008 12:26 schreef Houniet het volgende:
Goedemorgen allemaal, ik moet echt aan de studie. Maar ik wil ook op het dakterras liggen bakken. Woensdag deadline.
Over een half uur moet ik in de zaal zijnquote:Op maandag 9 juni 2008 12:26 schreef Houniet het volgende:
Goedemorgen allemaal, ik moet echt aan de studie. Maar ik wil ook op het dakterras liggen bakken. Woensdag deadline.
Zie het zo: jij bent de hoofdact en de rest is het voorprogramma, dat door hun eigen optreden jouw presentatie bij voorbaat al het hoogtepunt van de dag maakt!quote:Op maandag 9 juni 2008 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Over een half uur moet ik in de zaal zijn
En dan als laatste van 5 groepen presenteren
Geen zin in![]()
Nee, want na vier inferieure presentaties over hetzelfde project is iedereen zo gaar dat ze mijn geweldige presentatie over het zelfde project niet eens meer opnemenquote:Op maandag 9 juni 2008 12:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie het zo: jij bent de hoofdact en de rest is het voorprogramma, dat door hun eigen optreden jouw presentatie bij voorbaat al het hoogtepunt van de dag maakt!
pwnquote:Op maandag 9 juni 2008 12:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, want na vier inferieure presentaties over hetzelfde project is iedereen zo gaar dat ze mijn geweldige presentatie over het zelfde project niet eens meer opnemen
Das inderdaad kut...quote:Op maandag 9 juni 2008 12:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, want na vier inferieure presentaties over hetzelfde project is iedereen zo gaar dat ze mijn geweldige presentatie over het zelfde project niet eens meer opnemen
leer ze !quote:Op maandag 9 juni 200812:26 schreef Houniet het volgende:
Goedemorgen allemaal, ik moet echt aan de studie. Maar ik wil ook op het dakterras liggen bakken [afbeelding]. Woensdag deadline.
Exactemundoquote:Op maandag 9 juni 2008 12:36 schreef OA het volgende:
[..]
Das inderdaad kut...
Niemand luistert dan nog, iedereen verveelt zich en niemand stelt achteraf vragen, omdat ze z.s.m. naar huis willen....
Donequote:
Toch welquote:
Dat heb ik woensdag, kan pas om 1700 presenteren ofzoquote:Op maandag 9 juni 2008 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Over een half uur moet ik in de zaal zijn
En dan als laatste van 5 groepen presenteren
Geen zin in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |