Gewoon een simkaartje met prepaid halen en dan oud telefoontjequote:Op donderdag 12 juni 2008 14:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ben je gek! Dan gaan ze de hele dag bellen. Daar heb ik geen zin an. Ik stotter dus ik kan niet bellen, weet je nog?
Ik zal even kijken straks of ik nog een simkaartje heb liggen, telefoon wel een oude 3310quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:57 schreef Armageddon het volgende:
Als iemand hier dat wil doen, be my guest. Dan geef ik ze dat telefoonnummer. Kunnen we nog een beetje samenwerken ook.
Doe eens jaquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zal even kijken straks of ik nog een simkaartje heb liggen, telefoon wel een oude 3310
Wil je die email wegjorissen? Anders is dit topic door betreffende neger zo te vinden met Google.quote:
Neger met google?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wil je die email wegjorissen? Anders is dit topic door betreffende neger zo te vinden met Google.
Ze worden steeds slimmer. Vroeger kon je nog alles flikken met die gasten maar tegenwoordig gooien ze je naam door Google en steekwoorden uit hun eigen emails.quote:
Ik ben bereid om je een euro te doneren zodat je zelf een nummer kan aanschaffen, wie doet mee?quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:04 schreef Armageddon het volgende:
Ik krijg geen enkele reactie meer op mijn stotter reply's. Die Negers zijn echt slimmer geworden in een jaar tijd. Ik heb nu nog een nieuwe bijter en die gaan we anders benaderen. Ik heb dus een telefoonnummer nodig. Iemand die er zin in heeft om dit spelletje mee te spelen en zijn prepaid nummer wil laten genruiken om dit spel tot in de perfectie te laten verlopen.
ja maar die is geblokkeerd, was de pin een beetje vergetenquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar die is geblokkeerd, was de pin een beetje vergeten_!
wtf moet ik nu met pre=paid, ik heb gvd 2 abbo's en nog 2 vaste lijnen en een fokking skype lijn die me de heel dag terroriserenquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En hier moeten we de oorlog mee winnen?
Maar email staat er niet?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wil je die email wegjorissen? Anders is dit topic door betreffende neger zo te vinden met Google.
de email niet het adres mutsquote:
lieve mli, wat staat er dan in het bericht wat ik hieronder quote?quote:
quote:
Ik weet het nog steeds nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
lieve mli, wat staat er dan in het bericht wat ik hieronder quote?
[..]
arma, dehalve tamme, vraagt of je de inhoud van die email die je hierbven postte kan weghalen, omdat anders dit topic met google te vinden is, dus je post vab 17.08quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:46 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik weet het nog steeds niet. Ik voel me nu echt heel dom
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |