abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59434576
Ach, vitamine D wil ik dan wel geven. Het schaadt ieder geval niet. Of het echt nodig is, weet ik ook niet zeker maar goed. De oudste (3,5) krijgt ze in tabletvorm. Maar wordt vaker vergeten dan gegeven.

@ Popples: Dat is wel erg veel
Hoeveel voedingen zijn dat trouwens wel niet? Ligt ook aan hoe oud je kleine is, want het wordt zoiezo al heel snel minder die voedingen. Tenminste, hier ging ie na na de 6 maanden (dus met bijvoeding) ineens van 5 flessen naar 3 flessen van 180 per dag.
pi_59442210
dolle mina gewoon doen wat jij denkt dat het beste is. doe ik hoor ik kreeg bij de eerste al 'op mijn kop' over haar gewicht en nu bij de jongste weer ach weet je ene oor in andere uit.
maar dan koop ik gelijk voor een tijdje in. ik nu eerst 2 pakken proberen doet ze het goed dan ga ik pas meer halen. ik woon een 30 minuten van die winkel af dus we zijn er eigenlijk zo.

teenagedirtbag normaal krijgt ze 5 van 180cc of 150cc ligt eraan hoeveel honger ze heeft en als ze om 4.30 komt dan krijgt ze 6 van 150cc eerst waren het er nog 7 of 8 van 120cc.
ze is nu pas 2.5 maand dus we hebben nog even te gaan. maar in een pak van hongerige baby's zit maar 700 gram en bij de gewone 900 gram.
dus wij gewoon prijs vergelijken en kijken hoe het daar inelkaar zit.
mama van 3 kids!
pi_59443233
Ja die kleintjes hebben natuurlijk nog meer nodig. Plus dat die schepjes ook groter zijn van de ''hongerige baby-voeding''
Vond het ook hard gaan hoor.

Het is ook wel goed dat mensen een beetje bewuster gaan kijken enzo. Ook zoals ik hier las dat ze op je gevoel in spelen. Friso is bijvoorbeeld ook een van de bekendere merken dus je bent al gauw geneigd om dat dan te nemen. Ik wilde dat zoiezo nemen omdat ze dat in het ziekenhuis hadden en in het kraamhotel, en helaas mislukte ook de 2e keer al de borstvoeding. De 2e dag al
pi_59443373
ik heb ook friso maar met die van nutrilon zou ik net zo veel kwijt zijn en evenlang.
maar goed ik ga deze week even nog naar duitsland even kijken want ik vind het wel een beetje onzin worden. gisternacht de pak vervangen en moet hem nu zo weer vervangen hoezo snel.

wat balen dat de bv mislukte.
mama van 3 kids!
pi_59445167
Ja het was ook jammer van de borstvoeding. Jammer dat het niet bij iedereen zo makkelijk gaat

Wel slim om eens te kijken in Duitsland. Als je een beetje veel kan inslaan is dat mooie winst. Alles wat maar goed is voor baby's is gewoon stervensduur.
  † In Memoriam † dinsdag 17 juni 2008 @ 14:09:51 #56
7074 moussy
kuttekop
pi_59459765
Vroeger had je nog geen kruidvatmelk en zo, bestelde ik gewoon de duitse voeding bij schlecker online, maar dat hebben ze er niet meer zag ik net, of ik kan het gewoon niet meer vinden.

Best gek eigenlijk, want sommige merken melkproducten zijn weer in prijs aan het dalen, omdat de melkprijs weer lager is geworden.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_59462313
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:13 schreef TeenageDirtbag het volgende:
en helaas mislukte ook de 2e keer al de borstvoeding. De 2e dag al

hoe werkt dat dan, liggen je tepels dan al na twee dagen compleet aan flarden of komt er gewoon nul produktie op gang? Lijkt me inderdaad nogal frusterend als het zo snel al einde oefening is.
pi_59464799
Ja ze waren meteen kapot. Dat had ik met de 1e ook al, maar toen ging het nog (ook niet lang want ik had het ook gewoon niet) En nu deed het zo'n zeer. Iedere voeding met kromme tenen en je borsten hebben ook geen tijd om te herstellen. Speciaal nog naar het ziekenhuis ivm kort tongriempje dat te kort was (dan kon ie misschien beter ''happen'') maar ik ging door de grond. Je wil het dan heeeel graag maar ik accepteerde dat het gewoon niet ging. En gelukkig is flesvoeding dan ook wel fijn, je ziet wat ze drinken. Dat geeft dan een geruster gevoel ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')