Hier met 150-250kbps (en nee, da's niet m'n volledige snelheid)...quote:Op maandag 9 juni 2008 20:02 schreef Piles het volgende:
Megaupload gaat hier met volle snelheid (440KB/sec)
Dat kan ookquote:Op maandag 9 juni 2008 20:02 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dan doen we het anders. Ik download hem vanaf MegaUpload naar de server. Bedankt voor de moeite in ieder geval
Ik vond 'm best wel wit hoor.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:03 schreef Broekie het volgende:
Was dat nou een witje, of was het te kort om het een witje te noemen?
Ken het gevoel, had ik 2 jaar geleden ook (na de Orlando vakantie in mei)quote:Op maandag 9 juni 2008 19:57 schreef Broekie het volgende:
[..]
Daar zit een kern van waarheid in inderdaad. Maar toch blijft het klote voelen dat werkelijk al m'n collega's straks gewoon 5 á 6 weken vakantie hebben en ik als enige van de opleiding waar ik bij werk verplicht door moet werken vanwege de verhuizing van Amersfoort naar Utrecht... Grom.
Ach, luisteren naar MetMichiel maakt weer een hoop goed
Muzikale opvoeding kan nooit kwaad! En Warren Zevon is een held, dus verdient een vermelding wat mij betreft. Maar ok, zal het niet meer zeggen...quote:Op maandag 9 juni 2008 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lees even terug naar een bericht van Broekie over die video.
En Martijn, je bent pas de 23e die daarover begint, heb dat de afgelopen dagen al tig keer gehoord.
Neeeeeeeeeequote:Op maandag 9 juni 2008 20:03 schreef Timo20 het volgende:
NEEEEE
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/39690513
Bij mij haalt ie volledige snelheid ook niet. 1 of 2 MB per seconde moet ie kunnen halen, maar ik zit nu op 375 kB/sec.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier met 150-250kbps (en nee, da's niet m'n volledige snelheid)...
25-30 minutenquote:Op maandag 9 juni 2008 20:06 schreef Marc63 het volgende:
Het ziet er dus naar uit dat Piles em het eerst binnen heeft en hij was er niet eens bij!
hapering van de ster computerquote:
Toen je terug kwam moest je zeker ook nog eens beginnen met je nieuwe baantje bij zo'n heel vervelend radioprogrammaquote:Op maandag 9 juni 2008 20:03 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ken het gevoel, had ik 2 jaar geleden ook (na de Orlando vakantie in mei)
Vorig jaar was dan weer gunstig, want we gingen in september
ja.....nog geen 2 dagen terug...en dan ook met die man werken die de 2 weken tijdens vakantie alleen maar liep te pronken met zijn gouden Mickey orenquote:Op maandag 9 juni 2008 20:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Toen je terug kwam moest je zeker ook nog eens beginnen met je nieuwe baantje bij zo'n heel vervelend radioprogramma
Neuh, heb hem al van Floris gekregen.quote:
Helaas, heb netquote:Op maandag 9 juni 2008 20:13 schreef Broekie het volgende:
Goed, tijd voor een koelkast-break.
Kan ik nog iets meenemen voor iemand?
* Sirolf heeft een emmer vol met winegums en drop staan.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:13 schreef Broekie het volgende:
Goed, tijd voor een koelkast-break.
Kan ik nog iets meenemen voor iemand?
Wat? Gouden Mickey oren?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:10 schreef Maricha het volgende:
[..]
ja.....nog geen 2 dagen terug...en dan ook met die man werken die de 2 weken tijdens vakantie alleen maar liep te pronken met zijn gouden Mickey oren
uhm...ja die! Mochten we alleen 1 keer (echt maar 1 keer) op zetten voor de foto.....Ik was de foto vergeten tot een paar weken terugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |