Welke Michiel?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:10 schreef Maricha het volgende:
[..]
ja.....nog geen 2 dagen terug...en dan ook met die man werken die de 2 weken tijdens vakantie alleen maar liep te pronken met zijn gouden Mickey oren
Kwestie van in het volgende reclameblok of bij een mindere plaat een CD/MP3tje opzetten.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:19 schreef Broekie het volgende:
Ja zeg hey, mis ik net Room Eleven. Wie draait dat dan ook net op het moment dat ik naar de koelkast ben? Foei!
Ach, iedereen kan die plaat dromen nuquote:Op maandag 9 juni 2008 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwestie van in het volgende reclameblok of bij een mindere plaat een CD/MP3tje opzetten.
Als Michiel zo'n pet al niet eens toevertrouwd aan zn vrienden, dan vrees ik dat zn kind erg ongelukkig gaat worden van al dat speelgoed in huis, maar niets wat hij/zij aan mag rakenquote:Op maandag 9 juni 2008 20:19 schreef Maricha het volgende:
[..]
uhm...ja die! Mochten we alleen 1 keer (echt maar 1 keer) op zetten voor de foto.....Ik was de foto vergeten tot een paar weken terug
"Nee, nu even niet, Pappa is er mee aan het spelen."quote:Op maandag 9 juni 2008 20:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als Michiel zo'n pet al niet eens toevertrouwd aan zn vrienden, dan vrees ik dat zn kind erg ongelukkig gaat worden van al dat speelgoed in huis, maar niets wat hij/zij aan mag raken
Ik heb de slechte gewoonte om telkens bij het horen van die plaat te roepen: "Hey! Kijk! Broekie heeft z'n werk weer gedaan"quote:Op maandag 9 juni 2008 20:19 schreef Broekie het volgende:
Ja zeg hey, mis ik net Room Eleven. Wie draait dat dan ook net op het moment dat ik naar de koelkast ben? Foei!
Ach, jullie kunnen zeggen wat jullie willen, ik heb tenminste een knuffel en drie kussen van Janne gekregenquote:Op maandag 9 juni 2008 20:23 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik heb de slechte gewoonte om telkens bij het horen van die plaat te roepen: "Hey! Kijk! Broekie heeft z'n werk weer gedaan".
Ik zal er volgende week zondag ook eens naar vragenquote:Op maandag 9 juni 2008 20:27 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ach, jullie kunnen zeggen wat jullie willen, ik heb tenminste een knuffel en drie kussen van Janne gekregen.
Nou jullie weer!
Haha, lol! Dat kunnen wij inderdaad niet zeggenquote:Op maandag 9 juni 2008 20:27 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ach, jullie kunnen zeggen wat jullie willen, ik heb tenminste een knuffel en drie kussen van Janne gekregen.
Nou jullie weer!
Neuh, ik werd bedankt voor de merchandiseverkoop twee avonden achter elkaarquote:Op maandag 9 juni 2008 20:31 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Haha, lol! Dat kunnen wij inderdaad niet zeggen.
Drie kussen? Was er iemand jarig?.
quote:Apple has learned so much with the first iPhone. They have taken everything they've learned and more and created the iPhone 3G. Even thinner, black plastic back, solid metal buttons, same gorgeous display, camera, flush headphone jack, and dramatically improved audio.
Dus voor 5 T-shirts en 7 lyrics-boekjes?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:33 schreef Broekie het volgende:
[..]
Neuh, ik werd bedankt voor de merchandiseverkoop twee avonden achter elkaar
heeel goedquote:Op maandag 9 juni 2008 20:33 schreef Sirolf het volgende:
Volgens www.macrumorslive.com wordt op dit moment de iPhone 3G aangekondigd!
Niet genoeg verkocht voor een boekenbon en een nuts?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:33 schreef Broekie het volgende:
[..]
Neuh, ik werd bedankt voor de merchandiseverkoop twee avonden achter elkaar
Hebben ze zó weinig fans? Zelfs na de Toyotareclames?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus voor 5 T-shirts en 7 lyrics-boekjes?
In totaal wel iets meer geloof ik, maar 't was inderdaad geen denderende verkoopavond nee.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus voor 5 T-shirts en 7 lyrics-boekjes?
Hij is helemaal ingestort hierquote:Op maandag 9 juni 2008 20:37 schreef Marc63 het volgende:
Nog 2 minuten downloaden...
quote:Op maandag 9 juni 2008 20:37 schreef Marc63 het volgende:
Nog 107 minuten downloaden...
Er was van te voren al gezegd dat je er niets voor zou krijgen, behalve dan eten met de band, de hele avond backstage mogen zijn, gratis het concert bijwonen tussen de verkoop door en dus een knuffel van Janne (of een ander bandlid naar keuzequote:Op maandag 9 juni 2008 20:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet genoeg verkocht voor een boekenbon en een nuts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |