Dat geeft niet. Trek er geen uur voor uitquote:Op maandag 9 juni 2008 11:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar nu moet ik wel even huilenik voel me zo'n doos
Aaa,quote:Op maandag 9 juni 2008 11:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juni 2008 10:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat ik me al een tijdje afvraag.
De Ashanti heben een zeer twijfelachtige reputatie, toch vindt zangeres Ashanti het geweldig dat er een bevolkingsgroep in Afrika dezelfde naam draagt omdat ze zo een band heeft met haar roots. Zou ze zich nou echt niet verdiept hebben in de historie, of is ze blij dat ze dankzij de Ashanti in Amerika terecht is gekomen?
Dikke kusquote:Op maandag 9 juni 2008 11:38 schreef Leintjeuh het volgende:
MK Leintjeuh een dikke knuffel geeftquote:Op maandag 9 juni 2008 11:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van jazz...quote:Op maandag 9 juni 2008 11:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nog een Lianne!Wat leuk!
Ga je zaterdag ook mee naar het jazzfestival in Hoogeveen?
Is toch bij jou in de buurt.
Isa en ik gaan. En octo en pandorah ook.
en dat siert je, maar ik denk dat je please don't stop the music wel kent...quote:Op maandag 9 juni 2008 11:44 schreef ColdFeet het volgende:
Karrel, al sla je me dood. Ik geloof niet dat ik enig nummer van Ashanti ken, niet bewust, iig.
*proestquote:Op maandag 9 juni 2008 11:40 schreef ColdFeet het volgende:
Euc, waarvoor dan wel? Om ons te onderwijzen in de edele kunst van het uit eten gaan?
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:46 schreef Isabeau het volgende:
ok, ik ben te labiel. Ik lees dat Leintjeuh moet huilen omdat ze heeft gebeld en nu zit ik ook te janken. Halloooo Sas, naar bed! Allemaal een fijne dag!
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:40 schreef ColdFeet het volgende:
Euc, waarvoor dan wel? Om ons te onderwijzen in de edele kunst van het uit eten gaan?
Waarom, wil je me weg hebben ofzo?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:24 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk, dat laatste allang niet meer.
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:46 schreef Isabeau het volgende:
ok, ik ben te labiel. Ik lees dat Leintjeuh moet huilen omdat ze heeft gebeld en nu zit ik ook te janken. Halloooo Sas, naar bed! Allemaal een fijne dag!
Ik weet 't niet, als het om hedendaagse muziek gaat, zitten er nogal wat hiaten in mijn ontwikkelingquote:Op maandag 9 juni 2008 11:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
en dat siert je, maar ik denk dat je please don't stop the music wel kent...
Ik ook nietquote:
Oei oei, doe s niet zo aangevallenquote:
Juist nu je je goed voelt zou je juist wat stappen moeten ondernemen, nu heb je er veel meer energie voor en zie je de dingen wat meer helder en is je relativeringsvermogen een stuk beterquote:Op maandag 9 juni 2008 11:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dapper van je Lein. Ik heb ondanks jullie advies nog steeds niks ondernomen. Ik voel me nu toch goed, dus...
Lastig... Het is jammer om nu te gaan rommelen in je tevreden gevoel. Maar vanuit een dip werken is wel beduidend zwaarderquote:Op maandag 9 juni 2008 11:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dapper van je Lein. Ik heb ondanks jullie advies nog steeds niks ondernomen. Ik voel me nu toch goed, dus...
Maar waarom dan?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:49 schreef ColdFeet het volgende:
Maar van jou wat minder. Dus daarom vraag ik het.
Je post hier meestal vier berichten achter elkaar waarna je boos wegloopt...quote:Op maandag 9 juni 2008 11:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oei oei, doe s niet zo aangevallen
Nee, ik vraag het me oprecht af. Ik weet wel waarom ik hier kom. Ik kan het me van heel veel anderen goed voorstellen, dat ze hier komen. Maar van jou wat minder. Dus daarom vraag ik het.
Eenvoudig, hè
helemaal mee eensquote:Op maandag 9 juni 2008 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
Lastig... Het is jammer om nu te gaan rommelen in je tevreden gevoel. Maar vanuit een dip werken is wel beduidend zwaarderNeem het van me aan.
Ik voel me bijna altijd goed. Totdat iemand vraagt hoe het gaat en ik daar over na ga denkenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
CF??quote:Op maandag 9 juni 2008 11:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Je post hier meestal vier berichten achter elkaar waarna je boos wegloopt...
ik zeg altijd: ja goed. Ingeprogrammeerd antwoord denk ikquote:Op maandag 9 juni 2008 11:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik voel me bijna altijd goed. Totdat iemand vraagt hoe het gaat en ik daar over na ga denken
Kleine nuance, beste Euc-: ik heb daarvoor overtuigend bewijs geleverd.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:18 schreef Euc- het volgende:
omdat hij zegt van niet is het dus ook niet zo.
Geen idee. Als ik je op een nette manier vraag om een toe te geven dat je gelogen hebt, dan ben je ineens ook niet thuis.quote:
Nouwquote:
CF: onze huispsycholoog, you gotta love herquote:Op maandag 9 juni 2008 11:57 schreef ColdFeet het volgende:
Karrel, lees anders even terug wat je toen hebt geschreven. Kijk eens wat de oorzaak van dat gevoel was, en of je dat nu kunt uitsluiten. Zo ja, dan gaat het idd best goed, en zo niet, dan is je gevoel van 'het gaat nu wel' instabiel en broos.
Was even boodschappen doen en ben thuisgekomen met een 35% kus en knuffel voor jouquote:
Ik kom hier voor de gezelligheid, gewoon om een beetje te geinen met mensen die steeds vertrouwder gaan voelen... En daarom deel ik ook nog wel s wat persoonlijks. Ik vind het hier leuk, en ik denk dat mensen het ook leuk vinden dat ik meepost.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:52 schreef Euc- het volgende:
[..]
Maar waarom dan?
Voelde me niet aangevallen, sorry dat het ietwat bot over kwam.
Oh ik had vanochtend een afspraak met de werkconsulente. Ik moet gaan sporten, en als ik ergens pleurishekel aan heb dan is het wel sportenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
NouwIk heb het gevoel dat ik vanavond nog niet naar bed ben geweest. De fysiotherapie en een keuringsarts zijn hier nu.
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
CF: onze huispsycholoog, you gotta love her
De oorzaak van dat gevoel. Tja das dus het probleem. Soms kijk ik naar mijn situatie en denk dan dat het nooit meer goed komt. Nu kijk ik naar mijn situatie, ben nog steeds niet tevreden, maar denk dat het allemaal wel goed komt...quote:Op maandag 9 juni 2008 11:57 schreef ColdFeet het volgende:
Karrel, lees anders even terug wat je toen hebt geschreven. Kijk eens wat de oorzaak van dat gevoel was, en of je dat nu kunt uitsluiten. Zo ja, dan gaat het idd best goed, en zo niet, dan is je gevoel van 'het gaat nu wel' instabiel en broos.
Je bent er, ik verwachtte je al!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:57 schreef beunkster het volgende:
[..]
Kleine nuance, beste Euc-: ik heb daarvoor overtuigend bewijs geleverd.
Je hebt jezelf voor de zoveelste keer weer in een web met leugens gestoken waarin je zelf verstrikt bent geraakt.
[..]
Geen idee. Als ik je op een nette manier vraag om een toe te geven dat je gelogen hebt, dan ben je ineens ook niet thuis.
Let wel, ik vraag niet eens om excuses. Ik vraag alleen maar aan je of je wilt toegeven dat ik gelijk heb en jij gelogen hebt.
Het is dat ik te druk ben met veel andere dingen, anders had ik daar wel iets meer werk van gemaakt.
1op1 sporten is erg fijn.Wanneer ga je beginnen?quote:Op maandag 9 juni 2008 12:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oh ik had vanochtend een afspraak met de werkconsulente. Ik moet gaan sporten, en als ik ergens pleurishekel aan heb dan is het wel sporten![]()
Ik ga een speciaal traject in dat duurt 18 weken en dan moet ik 2x2 uur in de week naar de sportschool waar ik één op één begeleid ga worden om weer iets van conditie en spierkracht te krijgen.
En heeeeeeeel stiekum zie ik er best naar uit maar niet doorvertellen graag![]()
Nee, je gaat naar bed, tut.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:02 schreef Isabeau het volgende:
Lein is ook heel dapper, dapperder dan ikOok al heb ik ook ooit hulp gezocht, maar ik zag geen andere uitweg omdat ik verscheurd werd van binnen
![]()
Oh ja, ik wacht even op het volgende topic. *kuch*
Ik zal het niet doorvertellen, maar ik vind het sowieso wel goed nieuwsquote:Op maandag 9 juni 2008 12:01 schreef mascara-klodder het volgende:
En heeeeeeeel stiekum zie ik er best naar uit maar niet doorvertellen graag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |