Maar dat maakt je wèl bijzonderquote:Op maandag 9 juni 2008 10:17 schreef FleshWound het volgende:
Weeeeeh, iedereen is de leukste man in de CUL-SC behalve ik![]()
Ik heb het even te druk om veel te reageren, daarom ben ik er wat minder. Kusjekroel en chocoladetaart voor iedereen
Vetricaal gehandicapt betekend dat je verticaal óf erg veel, óf erg weinig massa hebt!quote:Op maandag 9 juni 2008 10:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat is verticaal gehandicapt eigenlijks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 9 juni 2008 10:21 schreef Isabeau het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MoBlo, Kawa is echt super cool![]()
quote:Op maandag 9 juni 2008 10:23 schreef Isabeau het volgende:
Oh, de poes is er al!!Wat tof! Wist ik helemaal niet
Ik ben trouwens een beetje manisch![]()
Joh al die slank-wijven sporen niet. Behalve CF.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je hebt Slank de Zomer in maar weer verlaten? Join the club
en PF en ik dan?quote:Op maandag 9 juni 2008 10:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Joh al die slank-wijven sporen niet. Behalve CF.
Jij bent toch uit het slank-topic vertrokken? En PF is de uitzondering die de regel bevestigd.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 10:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die poes is echt lief. Hoe heet ze?
Niks haha.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:30 schreef AKnynke het volgende:
Haha, ik kreeg net een mailtje van een volleybalcoach in Zweden..of ik daar in de eerste divisie wil komen spelen. Beetje hoog gegrepen geloof ik. K heb maar geantwoord dat ik best wel een keer mee iwl komen trainen, maar dat ik niet weet of ik dat niveau aankan.
Wow, cool.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:30 schreef AKnynke het volgende:
Haha, ik kreeg net een mailtje van een volleybalcoach in Zweden..of ik daar in de eerste divisie wil komen spelen. Beetje hoog gegrepen geloof ik. K heb maar geantwoord dat ik best wel een keer mee iwl komen trainen, maar dat ik niet weet of ik dat niveau aankan.
quote:Op maandag 9 juni 2008 10:19 schreef Isabeau het volgende:
En verticaal gehandicapt = een handicap met je lengte. Oftewel: een lengte met mogelijkheden. Da's moderner.
Helemaal top. Wel erg druk, maar top.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:29 schreef SHE het volgende:
Hoe is het met iedereen hier?
t moet wel een beetje realistisch blijven! Dat is ver boven het niveau dat ik hier ooit gespeeld heb (@ Karel: K heb hier ooit promotieklasse gespeeld (4 niveaus beneden de eredivisie) en speel nu eerste klasse). T enige wat er een beetje op lijkt is tijdens m'n jaar in Alaska, waar ik elke dag getraind heb.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Niks haha.
Doe normaal en ga in godesnaam meteen happen.
Nog even en je bent beroemd en dan geef jij een leuk CUL feestje in Sverige op jouw kosten. Je moet ook een beetje aan ons denken ok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |