abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59240381
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:17 schreef FleshWound het volgende:
Weeeeeh, iedereen is de leukste man in de CUL-SC behalve ik

Ik heb het even te druk om veel te reageren, daarom ben ik er wat minder. Kusjekroel en chocoladetaart voor iedereen
Maar dat maakt je wèl bijzonder

En verticaal gehandicapt = een handicap met je lengte. Oftewel: een lengte met mogelijkheden. Da's moderner.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_59240385
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat is verticaal gehandicapt eigenlijks
Vetricaal gehandicapt betekend dat je verticaal óf erg veel, óf erg weinig massa hebt!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59240391
Die OP!

Zielig Obli. Verwen hem maar lekker.

Goedesmorgens
Koffie Thee
Ontbijt
En pijnstillers

Straks even twee uur college en dan kan ik weer twee dagen niksen. (Lees: hard studeren voor de tentamens volgende week.)
There is no love sincerer than the love of food.
pi_59240432
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_59240471
vertically challenged was dat toch?

oh, Isa.. ik heb 2 katten en een man...3 huisdieren dus

de nieuwste 'aanwinst':

Ja doei.
  maandag 9 juni 2008 @ 10:23:49 #56
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59240510
Die OP

Die Isa

Die CUL SC
pi_59240516
Oh, de poes is er al!! Wat tof! Wist ik helemaal niet

Ik ben trouwens een beetje manisch
pi_59240551
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:23 schreef SHE het volgende:
Die OP

Die Isa

Die CUL SC
je hebt Slank de Zomer in maar weer verlaten? Join the club
Ja doei.
pi_59240561
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:21 schreef Isabeau het volgende:
SPOILER
SPOILER
MoBlo, Kawa is echt super cool
pi_59240562
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:23 schreef Isabeau het volgende:
Oh, de poes is er al!! Wat tof! Wist ik helemaal niet

Ik ben trouwens een beetje manisch

en het viel niet op hoor, écht niet

Ja doei.
pi_59240577
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

je hebt Slank de Zomer in maar weer verlaten? Join the club
Joh al die slank-wijven sporen niet. Behalve CF.
  maandag 9 juni 2008 @ 10:27:16 #62
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59240603
Wat ik me al een tijdje afvraag.
De ashantie heeft een zeer twijfelachtige reputatie, toch vindt zangeres Ashantie het geweldig dat er een bevolkingsgroep in Afrika dezelfde naam draagt omdat ze zo een band heeft met haar roots. Zou ze zich nou echt niet verdiept hebben in de historie, of is ze blij dat ze dankzij de Ashanti in Amerika terecht is gekomen?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_59240612
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:26 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Joh al die slank-wijven sporen niet. Behalve CF.
en PF en ik dan?
Ja doei.
  maandag 9 juni 2008 @ 10:29:04 #64
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59240640
Tuurlijk, die dikke dove trol van een Viking was weer eens hoogstpersoonlijk beledigd omdat ze niet genoeg aandacht kreeg.
Mijn manier van eten is stom, mijn advies is stom, alles is stom. Dat terwijl ik alleen maar even kwam langszeilen omdat mijn PM-box vol zat met aanvragen voor een basis dieet. Ik denk ik praat meteen in het openbaar, dan ben ik van alle vragen af.

Soms schaam ik mij voor de gedachte dat ik in een God geloof en zij om hele duidelijke redenen EN doof EN dik EN lelijk is. Met zo'n genadeloos kut karakter moet er genoeg bad karma zijn, nietwaar.

Hoe is het met iedereen hier?
  maandag 9 juni 2008 @ 10:29:10 #65
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59240643
Die poes is echt lief. Hoe heet ze?
  maandag 9 juni 2008 @ 10:30:34 #66
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59240676
Haha, ik kreeg net een mailtje van een volleybalcoach in Zweden..of ik daar in de eerste divisie wil komen spelen. Beetje hoog gegrepen geloof ik. K heb maar geantwoord dat ik best wel een keer mee iwl komen trainen, maar dat ik niet weet of ik dat niveau aankan.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_59240692
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en PF en ik dan?
Jij bent toch uit het slank-topic vertrokken? En PF is de uitzondering die de regel bevestigd.
pi_59240697
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die poes is echt lief. Hoe heet ze?
hij ( ) heet Kawa, van Kawasaki
Ja doei.
  maandag 9 juni 2008 @ 10:32:32 #69
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59240719
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:30 schreef AKnynke het volgende:
Haha, ik kreeg net een mailtje van een volleybalcoach in Zweden..of ik daar in de eerste divisie wil komen spelen. Beetje hoog gegrepen geloof ik. K heb maar geantwoord dat ik best wel een keer mee iwl komen trainen, maar dat ik niet weet of ik dat niveau aankan.
Niks haha.
Doe normaal en ga in godesnaam meteen happen.

Nog even en je bent beroemd en dan geef jij een leuk CUL feestje in Sverige op jouw kosten. Je moet ook een beetje aan ons denken ok?
  maandag 9 juni 2008 @ 10:32:43 #70
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59240728
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:30 schreef AKnynke het volgende:
Wow, cool.
Zag op je FoBo al de foto's. Welk nivo volleybal je hier dan? Hoe komt die coach aan je gegevens dan?
pi_59240823
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:19 schreef Isabeau het volgende:
En verticaal gehandicapt = een handicap met je lengte. Oftewel: een lengte met mogelijkheden. Da's moderner.
pi_59240865
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:29 schreef SHE het volgende:
Helemaal top. Wel erg druk, maar top.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"
LinkedIn profiel
  maandag 9 juni 2008 @ 10:39:08 #73
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_59240890
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:35 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

* Stereotomy kijkt boos omhoog naar MiMu
Confidence through competence
pi_59240893
Isa Je bent de allerleukste vrouw van CUL SC en wat mij betreft ook van Fok.

Oja, ik heb het dus tot 2 uur vannacht uitgehouden om aan mijn verslag te werken Over een uur moet ik weer de boel doorsturen voor inspectie. Jammer dat ik niet zo ver ben gekomen als gepland, maar ik denk dat ik de komende dagen wel goed door kan werken.
  maandag 9 juni 2008 @ 10:39:56 #75
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59240910
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:32 schreef SHE het volgende:

[..]

Niks haha.
Doe normaal en ga in godesnaam meteen happen.

Nog even en je bent beroemd en dan geef jij een leuk CUL feestje in Sverige op jouw kosten. Je moet ook een beetje aan ons denken ok?
t moet wel een beetje realistisch blijven! Dat is ver boven het niveau dat ik hier ooit gespeeld heb (@ Karel: K heb hier ooit promotieklasse gespeeld (4 niveaus beneden de eredivisie) en speel nu eerste klasse). T enige wat er een beetje op lijkt is tijdens m'n jaar in Alaska, waar ik elke dag getraind heb.

Enne, met volleybal word je en niet beroemd, en niet rijk! Maar, een Cul feestje in het noorden kan best..vliegtickets op eigen kosten. Alcohol ook!
  maandag 9 juni 2008 @ 10:40:48 #76
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59240921
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Wow, cool.
Zag op je FoBo al de foto's. Welk nivo volleybal je hier dan? Hoe komt die coach aan je gegevens dan?
oh, en ik had een informerend mailtje gestuurd naar de overkoepelende bond van volleybal in uppsala. Want als er iets is waar ik niet zonder kan is het volleybal. Plus het is een vand e beste manieren om mensen te leren kennen.
pi_59241046
ik ga jullie een fijne dag wensen

zo maar eens op de motor richting Nijmegen.

Uurtje spinnen dan 2 uurtjes college, dan 2 uurtjes zon, en dan drie kwartier squashen
Ja doei.
pi_59241050
Wat een geweldige OP

Het nodigt in ieder geval wel uit tot mee posten.
Ik was hier al eens eerder geweest, maar viel weer terug in het lurken
  maandag 9 juni 2008 @ 10:46:02 #79
3878 Vork
Manisch creatief
pi_59241059
Volleybal is dan ook bij uitstek een of juist geen sport voor verticaal gehandicapten. Hebben ze die daar niet zoveel in Zweden? Of ben je stiekem gewoon heel wat beter dan je ons wil doen laten geloven?
pi_59241074
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:39 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

* Stereotomy kijkt boos omhoog naar MiMu
Ja maar... lengte met mogelijkheden klinkt toch ook lachwekkend?
Net als alle andere groepen waarvoor de term 'met mogelijkheden' voor gebruikt wordt.
pi_59241075
Vork!

jou moest ik nog hebben.

Zin om vanavond voetbal te komen kijken in de tuin?
Ja doei.
pi_59241097
Volleybal is tof.
pi_59241103
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:45 schreef Kisanija het volgende:
Wat een geweldige OP

Het nodigt in ieder geval wel uit tot mee posten.
Ik was hier al eens eerder geweest, maar viel weer terug in het lurken

Hoi!
  maandag 9 juni 2008 @ 10:47:54 #84
3878 Vork
Manisch creatief
pi_59241108
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
Vork!

jou moest ik nog hebben.

Zin om vanavond voetbal te komen kijken in de tuin?
In jullie gigantische half-park? Eh ja is goed, ik had toch nog niets besloten wat betreft voetbal kijken. Maar ik kom niet in 't oranje, is dat goed?
pi_59241167
Ik spring even onder de douche anders ben ik nooit op tijd klaar.
  maandag 9 juni 2008 @ 10:50:00 #86
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_59241169
Je hebt je best wel gedaan op de OP . Geweldig.
pi_59241171
quote:
Soms schaam ik mij voor de gedachte dat ik in een God geloof en zij om hele duidelijke redenen EN doof EN dik EN lelijk is. Met zo'n genadeloos kut karakter moet er genoeg bad karma zijn, nietwaar.

ik ben véél te lief om daar op in te gaan

Ik ben nog steeds wakker. Maar dat dachten jullie denk ik al. Belde jij net, Liejannuh? Onbekend nummer en ik was te laat bij de telefoon.
  maandag 9 juni 2008 @ 10:50:29 #88
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59241182
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:46 schreef Vork het volgende:
Volleybal is dan ook bij uitstek een of juist geen sport voor verticaal gehandicapten. Hebben ze die daar niet zoveel in Zweden? Of ben je stiekem gewoon heel wat beter dan je ons wil doen laten geloven?
ik weet niet hoeveel mensen met mogelijkheden er zijn in zweden. ben er nog nooit geweest. heb zelf wel heeeeeel veel mogelijkheden. Hoewel ik niet van mezelf kan zeggen dat ik erg goed ben, kan ik redelijk meekomen met volleybal. Zeker door m'n lengte heb ik gewoon veel mogelijkheden , en ik ben vrij sterk. Maar, ook heeeel langzaam!
  maandag 9 juni 2008 @ 10:51:24 #89
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_59241199
quote:
Tuurlijk, die dikke dove trol van een Viking was weer eens hoogstpersoonlijk beledigd omdat ze niet genoeg aandacht kreeg.
Mijn manier van eten is stom, mijn advies is stom, alles is stom. Dat terwijl ik alleen maar even kwam langszeilen omdat mijn PM-box vol zat met aanvragen voor een basis dieet. Ik denk ik praat meteen in het openbaar, dan ben ik van alle vragen af.

Het is Viking maar .
  maandag 9 juni 2008 @ 10:51:28 #90
3878 Vork
Manisch creatief
pi_59241200
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:50 schreef Isabeau het volgende:
Belde jij net, Liejannuh? Onbekend nummer en ik was te laat bij de telefoon.
Of mij? Ik had daarnet ook al een "onbekend nummer" gemist.
  maandag 9 juni 2008 @ 10:51:35 #91
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_59241205
Isa! Wauw
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  maandag 9 juni 2008 @ 10:55:21 #92
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59241328
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ik ben véél te lief om daar op in te gaan

Ik ben nog steeds wakker. Maar dat dachten jullie denk ik al. Belde jij net, Liejannuh? Onbekend nummer en ik was te laat bij de telefoon.
Dat ben je inderdaad, daarom ben je ook niet dik en doof

En nu hou ik erover op, anders gaat mijn karma ook down hill.
Ik ga zo richting de bouwmarkt en verder met schoonmaken.
Ik heb overal spierpijn, volgens mij een stress reactie van de brand ofzo. Vreemd, want ik was op het moment zelf niet gespannen dacht ik.
pi_59241330
Lein, take it easy. nummer intoetsen, diep ademhalen en dan kalm vertellen dat je een verwijzing wilt. Niet meer. Ik zal niet zeuren dat je NUUUU moet bellen; ik wil het graag horen als je hebt gebeld

Nynke Ik ben trots op je! Supergoed, en een prima manier om snel vrienden te maken

Isa, de jongen bij wie ik in mijn eerste week logeerde, heeft ook een hekel aan Amelie. Of vond m iig suf. Je bent dus niet geheel alleen
pi_59241362
@ SHE: ik ben ook dik, lelijk en doof Ik zou me bijna aangevallen voelen, mijn karma moet toch prima zijn? OK, ik ben soms wat onaardig, maar dat compenseer ik ruimschoots door lekker te koken voor jan en alleman, hoor
pi_59241377
Nynke, niet bang doen, gewoon proberen. Als het niveau te hoog gegrepen is dan schoppen ze je vanzelf wel weg Ben je nog op tijd voor de olympische spelen?
  maandag 9 juni 2008 @ 10:57:23 #96
3878 Vork
Manisch creatief
pi_59241384
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:50 schreef AKnynke het volgende:
ik weet niet hoeveel mensen met mogelijkheden er zijn in zweden. ben er nog nooit geweest. heb zelf wel heeeeeel veel mogelijkheden. Hoewel ik niet van mezelf kan zeggen dat ik erg goed ben, kan ik redelijk meekomen met volleybal. Zeker door m'n lengte heb ik gewoon veel mogelijkheden , en ik ben vrij sterk. Maar, ook heeeel langzaam!
Misschien valt het erg mee (is Zweden uberhaupt wel een beetje een volleyballand, ik heb geen idee). Waarom zou je nog zo gaan twijfelen als ze je volleybal aanbieden op een behoorlijk niveau. Je kunt altijd nog gas terug nemen, als het te hoog gegrepen blijkt te zijn. Als je volleybal toch al ziet als de manier om aan sociale contacten te komen en mensen te leren kennen, waarom zou je nog twijfelen aan een uitdaging waar vol in zou kunnen springen aan het begin van je Zweedse carriere.
  maandag 9 juni 2008 @ 10:58:09 #97
3878 Vork
Manisch creatief
pi_59241395
Ik vond Amelie best een leuke film
pi_59241435
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:56 schreef ColdFeet het volgende:
@ SHE: ik ben ook dik, lelijk en doof Ik zou me bijna aangevallen voelen, mijn karma moet toch prima zijn? OK, ik ben soms wat onaardig, maar dat compenseer ik ruimschoots door lekker te koken voor jan en alleman, hoor
Hier ga ik niet eens op in Echt, het is reuze slecht voor je karma als je zoveel leugens in 1 zin verspreidt! Alleen dat koken klopt, voor de rest ben je een liegebeest
pi_59241436
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:57 schreef Isabeau het volgende:
Nynke, niet bang doen, gewoon proberen. Als het niveau te hoog gegrepen is dan schoppen ze je vanzelf wel weg Ben je nog op tijd voor de olympische spelen?
Dat dus
Als het je leuk lijkt, gewoon proberen joh!
pi_59241473
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hier ga ik niet eens op in Echt, het is reuze slecht voor je karma als je zoveel leugens in 1 zin verspreidt! Alleen dat koken klopt, voor de rest ben je een liegebeest
Het doof klopt sowieso ook en volgens mij ben ik dikker dan Viking
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')