Maar dat maakt je wèl bijzonderquote:Op maandag 9 juni 2008 10:17 schreef FleshWound het volgende:
Weeeeeh, iedereen is de leukste man in de CUL-SC behalve ik![]()
Ik heb het even te druk om veel te reageren, daarom ben ik er wat minder. Kusjekroel en chocoladetaart voor iedereen
Vetricaal gehandicapt betekend dat je verticaal óf erg veel, óf erg weinig massa hebt!quote:Op maandag 9 juni 2008 10:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat is verticaal gehandicapt eigenlijks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 9 juni 2008 10:21 schreef Isabeau het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MoBlo, Kawa is echt super cool![]()
quote:Op maandag 9 juni 2008 10:23 schreef Isabeau het volgende:
Oh, de poes is er al!!Wat tof! Wist ik helemaal niet
Ik ben trouwens een beetje manisch![]()
Joh al die slank-wijven sporen niet. Behalve CF.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je hebt Slank de Zomer in maar weer verlaten? Join the club
en PF en ik dan?quote:Op maandag 9 juni 2008 10:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Joh al die slank-wijven sporen niet. Behalve CF.
Jij bent toch uit het slank-topic vertrokken? En PF is de uitzondering die de regel bevestigd.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 10:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die poes is echt lief. Hoe heet ze?
Niks haha.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:30 schreef AKnynke het volgende:
Haha, ik kreeg net een mailtje van een volleybalcoach in Zweden..of ik daar in de eerste divisie wil komen spelen. Beetje hoog gegrepen geloof ik. K heb maar geantwoord dat ik best wel een keer mee iwl komen trainen, maar dat ik niet weet of ik dat niveau aankan.
Wow, cool.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:30 schreef AKnynke het volgende:
Haha, ik kreeg net een mailtje van een volleybalcoach in Zweden..of ik daar in de eerste divisie wil komen spelen. Beetje hoog gegrepen geloof ik. K heb maar geantwoord dat ik best wel een keer mee iwl komen trainen, maar dat ik niet weet of ik dat niveau aankan.
quote:Op maandag 9 juni 2008 10:19 schreef Isabeau het volgende:
En verticaal gehandicapt = een handicap met je lengte. Oftewel: een lengte met mogelijkheden. Da's moderner.
Helemaal top. Wel erg druk, maar top.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:29 schreef SHE het volgende:
Hoe is het met iedereen hier?
t moet wel een beetje realistisch blijven! Dat is ver boven het niveau dat ik hier ooit gespeeld heb (@ Karel: K heb hier ooit promotieklasse gespeeld (4 niveaus beneden de eredivisie) en speel nu eerste klasse). T enige wat er een beetje op lijkt is tijdens m'n jaar in Alaska, waar ik elke dag getraind heb.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Niks haha.
Doe normaal en ga in godesnaam meteen happen.
Nog even en je bent beroemd en dan geef jij een leuk CUL feestje in Sverige op jouw kosten. Je moet ook een beetje aan ons denken ok?
oh, en ik had een informerend mailtje gestuurd naar de overkoepelende bond van volleybal in uppsala. Want als er iets is waar ik niet zonder kan is het volleybal. Plus het is een vand e beste manieren om mensen te leren kennen.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wow, cool.
Zag op je FoBo al de foto's. Welk nivo volleybal je hier dan? Hoe komt die coach aan je gegevens dan?
quote:Op maandag 9 juni 2008 10:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy kijkt boos omhoog naar MiMu
quote:Op maandag 9 juni 2008 10:45 schreef Kisanija het volgende:
Wat een geweldige OP![]()
Het nodigt in ieder geval wel uit tot mee posten.
Ik was hier al eens eerder geweest, maar viel weer terug in het lurken
In jullie gigantische half-park? Eh ja is goed, ik had toch nog niets besloten wat betreft voetbal kijken. Maar ik kom niet in 't oranje, is dat goed?quote:Op maandag 9 juni 2008 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
Vork!
jou moest ik nog hebben.
Zin om vanavond voetbal te komen kijken in de tuin?
quote:Op maandag 9 juni 2008 10:29 schreef SHE het volgende:
Soms schaam ik mij voor de gedachte dat ik in een God geloof en zij om hele duidelijke redenen EN doof EN dik EN lelijk is. Met zo'n genadeloos kut karakter moet er genoeg bad karma zijn, nietwaar.
ik weet niet hoeveel mensen met mogelijkheden er zijn in zweden. ben er nog nooit geweest. heb zelf wel heeeeeel veel mogelijkheden. Hoewel ik niet van mezelf kan zeggen dat ik erg goed ben, kan ik redelijk meekomen met volleybal. Zeker door m'n lengte heb ik gewoon veel mogelijkhedenquote:Op maandag 9 juni 2008 10:46 schreef Vork het volgende:
Volleybal is dan ook bij uitstek een of juist geen sport voor verticaal gehandicapten. Hebben ze die daar niet zoveel in Zweden? Of ben je stiekem gewoon heel wat beter dan je ons wil doen laten geloven?
Het is Viking maarquote:Op maandag 9 juni 2008 10:29 schreef SHE het volgende:
Tuurlijk, die dikke dove trol van een Viking was weer eens hoogstpersoonlijk beledigd omdat ze niet genoeg aandacht kreeg.
Mijn manier van eten is stom, mijn advies is stom, alles is stom. Dat terwijl ik alleen maar even kwam langszeilen omdat mijn PM-box vol zat met aanvragen voor een basis dieet. Ik denk ik praat meteen in het openbaar, dan ben ik van alle vragen af.
Soms schaam ik mij voor de gedachte dat ik in een God geloof en zij om hele duidelijke redenen EN doof EN dik EN lelijk is. Met zo'n genadeloos kut karakter moet er genoeg bad karma zijn, nietwaar.
Hoe is het met iedereen hier?
Of mij? Ik had daarnet ook al een "onbekend nummer" gemist.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:50 schreef Isabeau het volgende:
Belde jij net, Liejannuh? Onbekend nummer en ik was te laat bij de telefoon.
Dat ben je inderdaad, daarom ben je ook niet dik en doofquote:Op maandag 9 juni 2008 10:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
ik ben véél te lief om daar op in te gaan
![]()
Ik ben nog steeds wakker. Maar dat dachten jullie denk ik al. Belde jij net, Liejannuh? Onbekend nummer en ik was te laat bij de telefoon.
Misschien valt het erg mee (is Zweden uberhaupt wel een beetje een volleyballand, ik heb geen idee). Waarom zou je nog zo gaan twijfelen als ze je volleybal aanbieden op een behoorlijk niveau. Je kunt altijd nog gas terug nemen, als het te hoog gegrepen blijkt te zijn. Als je volleybal toch al ziet als de manier om aan sociale contacten te komen en mensen te leren kennen, waarom zou je nog twijfelen aan een uitdaging waar vol in zou kunnen springen aan het begin van je Zweedse carriere.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:50 schreef AKnynke het volgende:
ik weet niet hoeveel mensen met mogelijkheden er zijn in zweden. ben er nog nooit geweest. heb zelf wel heeeeeel veel mogelijkheden. Hoewel ik niet van mezelf kan zeggen dat ik erg goed ben, kan ik redelijk meekomen met volleybal. Zeker door m'n lengte heb ik gewoon veel mogelijkheden, en ik ben vrij sterk. Maar, ook heeeel langzaam!
Hier ga ik niet eens op inquote:Op maandag 9 juni 2008 10:56 schreef ColdFeet het volgende:
@ SHE: ik ben ook dik, lelijk en doofIk zou me bijna aangevallen voelen, mijn karma moet toch prima zijn? OK, ik ben soms wat onaardig, maar dat compenseer ik ruimschoots door lekker te koken voor jan en alleman, hoor
Dat dusquote:Op maandag 9 juni 2008 10:57 schreef Isabeau het volgende:
Nynke, niet bang doen, gewoon proberen. Als het niveau te hoog gegrepen is dan schoppen ze je vanzelf wel wegBen je nog op tijd voor de olympische spelen?
Het doof klopt sowieso ookquote:Op maandag 9 juni 2008 10:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier ga ik niet eens op inEcht, het is reuze slecht voor je karma als je zoveel leugens in 1 zin verspreidt! Alleen dat koken klopt, voor de rest ben je een liegebeest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |