abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 juni 2008 @ 01:38:24 #1
201361 pepu
Op de konijnen af= lekker?
pi_59236970
Welke merken, welke modellen?

Volgnde week verjaardag vrouwtje.

Geen dure koffiesisystemen.

Redelijke aanschafprijs.

Weinig onderhoud.

Wie is blij met wat?
  maandag 9 juni 2008 @ 02:16:53 #2
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_59237246
Zou hem even (laten) verplaatsen naar CUL.

Na je OP te hebben gelezen zou ik gaan voor een Nespresso voor je "vrouwtje". Ga je erbij nog chique dineren bij de plaatselijke Chinees en je zit weer een jaartje gebakken!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_59237392
Dit is die van mij, heerlijke koffie maar niet echt goedkoop. Verder schijnen mensen Nespresso en Senseo lekker te kunnen vinden, die systemen zijn dan wel weer betaalbaar maar dan betaal je je weer een ongluk aan koffie. Ik vind er eerlijkgezegd niks aan.
Allerlekkerst en betaalbaar zijn imo de doordrukpot en de mokkapot, ik heb zelf die doordrukpot hieronder in verschillende maten en vooral het kleintje is lekker makkelijk smorgens, alleen maar koffie nodig. Geen filters geen pads geen speciale winkels geen ander afval dan koffieprut.

Jusqu'ici tout va bien...
pi_59237412
ah, zag ineens

Senseo: Hot Chocolate en Espresso

Espresso-apparaat... maar niet zo'n dure

[ Bericht 22% gewijzigd door Manono op 09-06-2008 04:03:08 ]
Jusqu'ici tout va bien...
  Boks-Chick maandag 9 juni 2008 @ 06:09:27 #5
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_59237692
Ik zet 'm inderdaad door naar CUL, TS. Daar zit een groot aantal kenners. Grootste kans van slagen
lolwut
pi_59238499
Wij hebben een krups (onze 2e al, espresso), niet heel duur en heerlijke koffie met perfecte schuimlaag.
Als je eenmaal zelf zulke lekkere koffie zet smaakt het bij een ander die gewone koffie of erger nog senseo heeft niet meer. (lekkere zin)
Weet dus waaraan je begint.
pi_59238781
Wat is concreet je budget?
Dat is wel handig om je een goed advies te kunnen geven.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"
LinkedIn profiel
pi_59240615
De instapper in de wat serieuzere koffiesystemen zijn de Gaggia classic of de (veel betere) Rancilio miss Silvia. Ik heb geen idee wat je budget is dus een echt advies kan ik niet geven.
Mocht je echt geinteresseerd zijn kom dan ook eens langs in Koffie voor de fijnproever
  dinsdag 10 juni 2008 @ 00:25:54 #9
201361 pepu
Op de konijnen af= lekker?
pi_59266578
Ik vind 500¤ wel tikkelje veel; maar ik wil goed spull, dus naar die site!
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:27 schreef Underdoggy het volgende:
De instapper in de wat serieuzere koffiesystemen zijn de Gaggia classic of de (veel betere) Rancilio miss Silvia. Ik heb geen idee wat je budget is dus een echt advies kan ik niet geven.
Mocht je echt geinteresseerd zijn kom dan ook eens langs in Koffie voor de fijnproever
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')