Dan doe ik het ookquote:Op zondag 8 juni 2008 23:13 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik mag hier eigenlijk niet posten, maar ik doe het toch
Ik heb geen medelijden... die zelfslank goeroe...quote:Op zondag 8 juni 2008 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik snap n00c en zn medelijden nog steeds niet....
Nee nog niet. Had ik ooit al eens vermeld dat "ons" kantoor op een breuklijn tussen 2 gebouwen zit waardoor het altijd lekt en dus van zichzelf al vochtig is? Vorige zomer stond de thermometer op 29 gradenquote:Op maandag 9 juni 2008 00:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Had ik je al vertelt dat het broeierig warm wordt morgen?
Geen last van busstakingen van mij mogen ze staken tot volgend jaar zomer.quote:
Externe disk eraan hangen (als er uberhaupt al een usbpoort opzit) ,booten met hirens bootcd met ntfs 4 dos en usb support, alle data op de externe disk tiefen. en een andere server inrichten ?quote:Op maandag 9 juni 2008 09:07 schreef Armageddon het volgende:
Gloeiende gloeiende!
Ik heb hier een Nt 4.0 server waar nog oude troep op draait wat hier op het werk nodig is. Deze besloot vandaag om er mee te kappen. blauw scherm. "inaccesable boot device"
SCSI allemaal natuurlijk.
Iemand hier nog tips en truuks om deze zo snel mogelijk in de lucht te krijgen? Clone ofzo?
Does een link voor die hirens!?quote:Op maandag 9 juni 2008 09:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Externe disk eraan hangen (als er uberhaupt al een usbpoort opzit) ,booten met hirens bootcd met ntfs 4 dos en usb support, alle data op de externe disk tiefen. en een andere server inrichten ?
quote:Op maandag 9 juni 2008 01:01 schreef Samsonneke het volgende:
Ik ben een magnetische Kaasschaaf. Men noemt mij ook wel: Zuurvlees.
Dat krijg je als je als kutuser een oldbie topic opent.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:34 schreef Adelante het volgende:
ik open ook eens een topic en trek meteen alle josti's aan!
Data ja. Bootpartities restoren is wel wat meer dan 'even de tape erin'.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:14 schreef ElizabethR het volgende:
WIj recoveren 1,5 TB in 15 minuten.
Geen tape!! Alles wordt real time gerepliceerd naar een andere server op meerdere locaties en inclusief alles, OS, applicaties, mail, partities, alles.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Data ja. Bootpartities restoren is wel wat meer dan 'even de tape erin'.
*download*quote:Op maandag 9 juni 2008 09:13 schreef Joene het volgende:
[..]
http://www.binsearch.info/?q=hirens&max=25&adv_age=7&server=
Hebben we hier ook, 2 volledig identieke systemen aan beide kanten van de straat. Moment dat er nu iets aan de hand is merkt niemand het hooguit een klein hikje en de andere kant neemt het overquote:Op maandag 9 juni 2008 09:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Geen tape!! Alles wordt real time gerepliceerd naar een andere server op meerdere locaties en inclusief alles, OS, applicaties, mail, partities, alles.
Tenzij er een bugje in de replicatiesoftware zit natuurlijk.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Hebben we hier ook, 2 volledig identieke systemen aan beide kanten van de straat. Moment dat er nu iets aan de hand is merkt niemand het hooguit een klein hikje en de andere kant neemt het over.
Uiteraard, maar die kans is gelukkig niet zo grootquote:Op maandag 9 juni 2008 09:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tenzij er een bugje in de replicatiesoftware zit natuurlijk..
Wat natuurlijk wel kut is als blijkt dat je een softwarefout in je database hebt die er al 3 dagen in zat. Dan heb je alsnog een probleem als je alleen realtime repliceert.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:19 schreef ElizabethR het volgende:
Alles wordt real time gerepliceerd
Ja een hype is het wel , maar on the fly bij of afschakelen van resources is welquote:Op maandag 9 juni 2008 09:33 schreef Kreator het volgende:
Virtualisatie is een overhypt kutproduct..
Maar goed, er zijn ook wel mooie oplossingen.
We hebben hier gewoon een beamer staan.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:51 schreef Joene het volgende:
Zijn wat mensen die vanavond moeten werken en die willen voeballuh kijken
Jamaar dat komt toch nooit voor bij echte systeembeheerders?quote:Op maandag 9 juni 2008 09:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tenzij er een bugje in de replicatiesoftware zit natuurlijk..
Ja hey, maar dat ligt dan niet aan onze solution natuurlijk. Dat ligt aan de systeembeheerder.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat natuurlijk wel kut is als blijkt dat je een softwarefout in je database hebt die er al 3 dagen in zat. Dan heb je alsnog een probleem als je alleen realtime repliceert.
Leven is relatiefquote:Veiligheid is relatief. Maar dat terzijde.
*Pang*quote:
Tweedehands of nieuw?quote:Op maandag 9 juni 2008 09:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat is een normale prijs voor een wasmachine ?
Dat had ik al toen ik net klaar was met kleding aantrekken na het douchen.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Fuck wat is het heet en benauwd. Stap onder de douche vandaan, stap op de fiets, loop m'n kantoor binnen en kan eigenlijk wel weer gaan douchen.
succesquote:Op maandag 9 juni 2008 09:57 schreef Armageddon het volgende:
Diskclone in progress!
Oldbies Automatisering FTW!
ga niet besparen door een goedkoop wokkie tokkie merk te nemen (white knight, ariston, candy...quote:
Dat hebben wij inderdaad ook voor die van ons neergelegd.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ligt er aan. Wat je wil. Moet ie 4 jaar meegaan of 15 jaar?
Gemiddeld zo'n 400 euro.
Vannacht zijn voegen dicht purren.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:29 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga echt die debiel naast ons die al 1.5 week bezig is de voegen uit te hakken afmaken zo.
Ik kan je aanraden om er een te kopen met zoveel mogelijk toeren tijdens het centrifuge proces, ander moet je alsnog je was zeiknat ophangen en duurt het eeuwen voor het droog isquote:
Nah het fijne wat ik heb ondervonden van Miele is vooral de service enzo.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:41 schreef Adelante het volgende:
Miele is overpriced, goede kwaliteit wel maar AEG en Bosch gaan ook zo tien jaar mee en tegen die tijd heben ze weer betere en zuiniger exemplaren, dus het dubbele betalen voor Miele
Probeer er eens achter te komen welk merk?quote:Op maandag 9 juni 2008 10:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Nouja het is vooral omdat ik niet een gemiddelde prijs weet.
Ik zag bij de makro een wasmachine én condensdroger voor 480 incl.
Weet niet welk merk dit is, kan ook dikke bende zijn maar ik vroeg me af of 't duur was.
Een all-in-one is meestal niet zo goed.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Nouja het is vooral omdat ik niet een gemiddelde prijs weet.
Ik zag bij de makro een wasmachine én condensdroger voor 480 incl.
Weet niet welk merk dit is, kan ook dikke bende zijn maar ik vroeg me af of 't duur was.
Als er op een bepaalde sector niet valt te lezen , valt er ook weinig te recoveren he.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:06 schreef Armageddon het volgende:
Is er geen tool om een HD te recoveren? Geen zin om opnieuw te installeren.
Als ik van usenet iets download en dat is corrupt ken ik het ook herstellen met par2. Waarom is dat er niet voor HD's die niet meer booten?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Als er op een bepaalde sector niet valt te lezen , valt er ook weinig te recoveren he.
Omdat op je disk wrs fysiek beschadigt is en niet een byte ontbreektquote:Op maandag 9 juni 2008 11:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als ik van usenet iets download en dat is corrupt ken ik het ook herstellen met par2. Waarom is dat er niet voor HD's die niet meer booten?
Dan ontbreken er toch ook bytes omdat ie is beschadigd! Nou ja, ben al opnieuw aan het installeren. Klotezooi.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Omdat op je disk wrs fysiek beschadigt is en niet een byte ontbreekt
heb je lekker wat te doen !quote:Op maandag 9 juni 2008 11:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan ontbreken er toch ook bytes omdat ie is beschadigd! Nou ja, ben al opnieuw aan het installeren. Klotezooi.
De vellen hangen er bij mij nog aan van vorig weekendquote:Op maandag 9 juni 2008 12:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo!
Ook zo lekker verbrand dit weekend?.
Die zitten er toch niet meer in tegenwoordig?quote:Op maandag 9 juni 2008 12:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Een wasmachine optillen gaat makkelijker als je eerst dat betonblok eruit haalt.
*bliep, bliep, bliep.... leuke toekomst!quote:Op maandag 9 juni 2008 13:18 schreef k_i_m het volgende:
Dat wordt 24 uur achter de kassa bij de Appie. *kras*
Kon nog niet. Ze draaien hier met een ERP pakket dat speciaal voor dit bedrijf is geschreven en bijgehouden in de afgelopen 20 jaar.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
Was die machine trouwens net zo oud als het OS Arma? Een beetje systeembeheerder doet aan upgraden en afschrijven van hardware.
Zelfgeschreven pakketten zijn idd een ramp, vooral als het nog aan verouderde specificaties moet voldoen. En ja, ze gaan altijd stuk vlak voordat het aangepakt wordt.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kon nog niet. Ze draaien hier met een ERP pakket dat speciaal voor dit bedrijf is geschreven en bijgehouden in de afgelopen 20 jaar.
De database doet het alleen op NT 4.0
We zijn nu aan het migreren naar MS Dynamics maar je zal net zien dat deze er nu mee op houd met nog een paar maanden te gaan.
Ennuh wat lul je over een wasmachine?
Een tower nog wel, ik vind die SFF kastjes altijd zo lief.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:31 schreef Joene het volgende:
zo net een nieuwe Compaq dc5700 tower met 4gb intern werkstation geleverd gekregen is even testen voor ze company , als het bevalt wordt elk werkstation vervangen door dit type
Nieuwe ERP client's hebben zelfstandig al 1 gb nodig, dan nog office en dergelijke dus een 2gb model zou ook kunnen , echter het minimale prijsverschil omdat de geheugen modules op dit moment voor de weggooi prijs zijn heb ik maar besloten een 4gb model te nemen.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Een tower nog wel, ik vind die SFF kastjes altijd zo lief.
Maar wel een leuke tower heur, maar mag ik vragen waarom je voor 4GB gaat? Ik neem aan dat er dan meer mee gedaan wordt dan wat Officewerk?
I see, geheugen kost tegenwoordig idd geen drol meer. Leveren ze eigenlijk 64 bit licenties erbij aangezien er 4GB in zit?quote:Op maandag 9 juni 2008 13:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Nieuwe ERP client's hebben zelfstandig al 1 gb nodig, dan nog office en dergelijke dus een 2gb model zou ook kunnen , echter het minimale prijsverschil omdat de geheugen modules op dit moment voor de weggooi prijs zijn heb ik maar besloten een 4gb model te nemen.
Ze leveren vista 32bits bij .quote:Op maandag 9 juni 2008 13:40 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
I see, geheugen kost tegenwoordig idd geen drol meer. Leveren ze eigenlijk 64 bit licenties erbij aangezien er 4GB in zit?
quote:Intel Core 2 Duo E8400
Gigabyte GA-EP35-DS3R
Corsair TWIN2X4096-6400C4DHX 4GB (2x 2GB) DDR2
2x Samsung SpinPoint T166, 500GB (7200rpm, SATA II, 16MB, NCQ)
Club3D GeForce 8800 GTS G92 512MB
Creative X-Fi XtremeMusic
Cooler Master CM 690 Behuizing Zwart
Corsair CMPSU-520HXEU 520 Watt modulair
Lite-On LH-20A1S SATA DVD+/-RW
speelgoedje ?quote:
Uhuh, speeltje voor thuis idd.quote:
tssk, desktop systemen zijn zo 1999quote:
Thuis heb ik geen speeltjes meer nodig johquote:
Zie edit, ik game 2x per week 's avonds een paar uurtjes. Maar als het niet tof loopt dan gaat de lol er ook vanaf he.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Game je veel?
Je gaat nu toch geen epistel schrijven over de geweldige besturing van consoles hoop ik?quote:
Ik ken wel een paar vollekies bedenken die immer hun gaskachels aanhadden. Gister speelden ze nog tegen elkaar, hehehe.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:50 schreef Adelante het volgende:
't is hier nu gvd 35 graden binnen ofzo, kwamen wat monteurs de gaskachels nakijken en daarvoor moesten ze natuurlijk allemaal brandenwie doet dat nou in hartje juni
Jij dan, met je squash.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Nerds!
Dat doe je niet achter de pc. En daarbij, ik had het niet tegen jou.quote:
Ok! Dan is het goed.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat doe je niet achter de pc. En daarbij, ik had het niet tegen jou.
Valt wel mee hoor, het is het G92 model, de 9 serie voegt eigenlijk alleen triple SLI toe. Qua snelheid zijn ze gelijk, wachten op de GT200 serie heb ik geen zin in.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:03 schreef HeatWave het volgende:
8800GTS is wel een beetje aan het verouderen op dit moment hoor.
Dat kan ik niet ontkennen. Ik hou zelfs van cricket. En ik begrijp de spelregels ervan. Zat van de week zelfs naar een documentaire over Hansie Cronjé, de Zuid Afrikaanse speler die op zijn eigen wedstrijden wedde, te kijken.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als in: Fan van een obscure sport!
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mijn Radeon 9800 Pro 128 MB loopt harder..
ik nog voodoo banshee van diamondquote:
of ministeckquote:Op maandag 9 juni 2008 14:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik had altijd zo'n verfpakket van Ravensburger.
IDD...quote:Op maandag 9 juni 2008 14:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik had StarWars, heel veel StarWars, eigenlijk had ik vrijwel alles wat er te krijgen was....
...en dat heb ik al 10 jarig jochie allemaal verkocht op Koninginnedag....
...en daar baal ik nu nog steeds van.... Ik had rijk kunnen zijn
.
Mmmmm... misschien net?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Was ik al geboren toen?
Ik heb ook nog een klein beetje over, maar das niet veel meer. Soms zie ik wel eens foto's op Internet van die mega verzamelingen..quote:Op maandag 9 juni 2008 15:00 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
IDD...
Volgens mij heb ik nogwel een paar van die starwars dingen bij mijn ouders staan.
Boba Fett's Sleigh1 bijvoorbeeld.
Nog!quote:Op maandag 9 juni 2008 15:02 schreef HeatWave het volgende:
ik was echt een verwend kutkind (pleonasme).
'88 ?quote:
Je had toch wel een NES ook!quote:Op maandag 9 juni 2008 15:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
'88 ?
Ik had ook nog boel van die Star Wars spullen, X-Fighter enzo!
True, truequote:
SNES.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:13 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb alle transformers op zolder liggen.
Ik de helftquote:Op maandag 9 juni 2008 15:13 schreef Armageddon het volgende:
Sja, ik ben idd niet met Mario opgegroeid maar met Metal Gear en Nemesis/Salamander etcquote:Op maandag 9 juni 2008 15:20 schreef Adelante het volgende:
Als je met Mario bent opgegroeid wil je niks anders meer
Hoewel ik m'n Wii heb verkocht en nu alleen nog een gamecube heb, meer als partyconsole.
Met van die leuke luchtdruk pompjesquote:Op maandag 9 juni 2008 15:23 schreef Joene het volgende:
ik heb heel veel technisch lego, inc boekje en doos
Same here!quote:Op maandag 9 juni 2008 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een klein beetje over, maar das niet veel meer. Soms zie ik wel eens foto's op Internet van die mega verzamelingen..
Dan ga ik van binnen een beetje dood. [..]
Er waren er een paar van ja, oa van Dinobots en die constructicons. Die had ik iigquote:Op maandag 9 juni 2008 15:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Kon dat?
Leuk dat je pas achter de leukste functie van speelgoed komt als je er al 10 jaar niet meer mee speelt!
Tyfus A, ik kende ook iemand die, naar wat ik laatst hoorde, nogsteeds al zijn transformers in vitrinekasten heeft staan. En geloof mij, hij heeft echt alle Transformers MIB.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:13 schreef Armageddon het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er waren er een paar van ja, oa van Dinobots en die constructicons. Die had ik iig.
I
Kom je bij me spelen? Ik heb ze.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:22 schreef k_i_m het volgende:
Ik vond het concept maak van 5 één grote altijd heel cool. Maar natuurlijk was die ene nooit te krijgen waardoor het nog nooit gelukt is om één grote te maken.
Dan neem ik mijn Optimus Prime mee. De originele, niet die namaak versiequote:
Iets met een zekere bingo, waarvoor wij de SMS, IVR en graphics hebben gedaan.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:40 schreef HeatWave het volgende:
@gorgel, graag gedaan!
Waarom eigenlijk?.
Aha, die, toen ik lekker op mijn luie reet in het pinkpop gras lagquote:Op maandag 9 juni 2008 15:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Iets met een zekere bingo, waarvoor wij de SMS, IVR en graphics hebben gedaan.
Inderdaad. Overigens zat ik ook gewoon lekker met een biertje in de tuinquote:Op maandag 9 juni 2008 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aha, die, toen ik lekker op mijn luie reet in het pinkpop gras lag.
Shit?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Don't mess with my Transformer knowledge!
Ok, geregeld, Transformer party bij Arma! Ik heem mijn cheersch mee.
Jaquote:Op maandag 9 juni 2008 15:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Met van die leuke luchtdruk pompjes?
Zie je wel. Ik zal het melden in het UFO waarnemingstopic.quote:Op maandag 9 juni 2008 01:01 schreef Samsonneke het volgende:
Ik ben een magnetische Kaasschaaf. Men noemt mij ook wel: Zuurvlees.
Ik wist het zeker, ik had hemquote:
aaah, toen je nog gewoon toffe speeltjes kreeg ipv worteltjes en knijpfruitquote:Op maandag 9 juni 2008 16:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik had de graafmachine van de Constructicons©!
En ook nog een milkshake van de McDonalds© uit een HappyMeal©.
Juist, toen naar de McDonalds© gaan nog iets speciaals was.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:28 schreef Adelante het volgende:
aaah, toen je nog gewoon toffe speeltjes kreeg ipv worteltjes en knijpfruit
NOu, dat is het nog steeds hoor, alleen op een andere manierquote:Op maandag 9 juni 2008 16:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Juist, toen naar de McDonalds© gaan nog iets speciaals was..
"Vroeger" had je één dik kind per dorp, tegenwoordig één mager kind.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:35 schreef HeatWave het volgende:
NOu, dat is het nog steeds hoor, alleen op een andere manier.
Beter dan die plastic rammelbakken transformers van tegenwoordig.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wist het zeker, ik had hem.
Blijft toch cool om te zien dat spul weer. Zat gewoon verdomde goed inelkaar...
Invloed van het feminisme, die tuinbroeken willen dat mannen ook fijne motoriek aanleren om ze geschikter te maken voor klein huishoudelijk werk. Terwijl iedereen weet dat vrouwen, juist door hun aangeboren kleinere bouw en fijnere motoriek bij uitstek en vanaf de geboorte uitermate geschikt zijn voor klein huishoudelijk werk als koken, schoonmaken, bier brengen en mond dichthouden.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:57 schreef n00cL30n het volgende:
Beter dan die plastic rammelbakken transformers van tegenwoordig.
Had er ten tijde van de film twee voor mijn neefje gekocht. Vraagt mijn neefje of ik hem even wil "transformen".
Mennnnnnnnnn... Ik had echt de grootste moeite om dat ding heel te houden. Terwijl het vroeger echt een kunst was om er een te mollen, is het nu een kunstvorm om hem heel te houden.
True, maar ik bedoelde dat het ook vrij speciaal is al ik naar de Mac ga tegenwoordigquote:Op maandag 9 juni 2008 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Vroeger" had je één dik kind per dorp, tegenwoordig één mager kind.
En dat is dan vaak ook nog zo een geïmporteerde zandneger uit Afrika.
Nou! En als ik nou allergisch voor appel ben maar ik wil toch knijpfruit?quote:Op maandag 9 juni 2008 17:20 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Knijpfruit is een mix van gepureerd fruit en fruitsap en is verkrijgbaar in twee verschillende smaken: Appel-aardbei en Appel-banaan. Deze mix zit in een handige knijpverpakking en is daardoor gemakkelijk mee te nemen. Maar ook thuis kan Knijpfruit heel goed worden gegeven als drankje bij ontbijt of lunch. Aan Knijpfruit is geen suiker toegevoegd. Eén verpakking is vergelijkbaar met één stuk fruit en bevat het beeldmerk ‘Eet jij 2 keer fruit per dag?’ van het Voedingscentrum.
MacDonalds moet niet aan verantwoorde zooi doen
Ze hebben ook nog zoiets als danoontje snackquote:Op maandag 9 juni 2008 17:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nou! En als ik nou allergisch voor appel ben maar ik wil toch knijpfruit?
kijk je op je werk?quote:
Heb je die thuis niet?quote:
ik kan me geen verjaardag voorstellen waar de tv niet aanstaat eigenlijkquote:Op maandag 9 juni 2008 17:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Hehe.
Nah ik vind het alleen leuk om te kijken als ik in een kroeg zit met joelende supporters en bier.
En aangezien ik vanavond op verjaardag moet waar denk ik zeer weinig tot géén supporters zitten en het hoogstwaarschijnlijk ook niet in een volle kroeg is.
jij gaat toch ek vieren zonder bier ?quote:
Misschien is de verjaardag wel buiten? Het is tenslotte nog prachtig weer en aangezien de mensen waar ik heen ga in de horeca werken is 1 avondje buiten zitten met zulk weer een luxe.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik kan me geen verjaardag voorstellen waar de tv niet aanstaat eigenlijkmeeste bezoekers zullen er misschien zelfs op rekenen
Ik ben moe van het mee-voetballen!quote:Op maandag 9 juni 2008 23:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben wel aangeschoten van die voetbal wedstrijd!
*proost*quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:30 schreef Dubbeldrank het volgende:
* Dubbeldrank heeft 3 cafe's in de straat!
Welke rust?
www.waarstaatmijnauto.nlquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:32 schreef Armageddon het volgende:
M'n auto staat ergens in Delft. Morgen eens kijken waar ie precies staat.
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:59 schreef k_i_m het volgende:
Godverdomme, kind wakker. Blijf dan lekker met je megeaule kop in de kroeg als je zonodig wat te vieren hebt
.
Vervelend, morgen gaat het regenen. Moet je weer zeil spannen over je voormalige dak.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Maar goed, dat was dus echt een gekkenhuis gisteren! Het dak ging er echt af!
Nou nou nou! Ik heb een bult op m'n harses. Ik stond in de deuropening toen ze scoorde.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Maar goed, dat was dus echt een gekkenhuis gisteren! Het dak ging er echt af!
MIjn probleem niet, ik zat in de kroegquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vervelend, morgen gaat het regenen. Moet je weer zeil spannen over je voormalige dak.
En zie nu nog maar eens aan oranje landbouwplastic te komen.
Omdat ik geen voetbalfan ben, en derhalve het verstoren van de openbare orde niet kan waarderen. Zeker niet omdat ik ook in mijn nest lag en er wakker van werdquote:
lekker retro!!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:40 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb dit shirt trouwens.
http://www.copafootball.com/copafootball/body.php?m=2&sm=9&p=14&pnr=8&pid=450
Orde? Welke fucking orde?quote:
Nice 1!quote:
Nouja, die was verder niet zo onder de indruk gelukkig. Maar ik heb het wel gehad na anderhalf uur als om de 5 minuten dezelfde mongolen toeterend langs komen rijdenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:14 schreef ElizabethR het volgende:
Oké, ze hebben gewonnen maak ik dan maar op uit de jubelstemming hier?
Ik dank god op mijn blote knietjes dat ik er mooi van verschoond blijf, van die gekte!!![]()
Géén oranje gezeik, heerlijk!!!!
k_i_m, sterkte, ik weet wat een ellende zoiets kan opleveren, en dan met zo'n kleintje!!
Mijn vriendin HAD ook niets met voetbal. Nu vind ze het GEWELDIG.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb normaal ook niet veel met massale hypes, maar dit is gewoon anders.
Gisteren gewoon met duizenden mensen lopen schreeuwen, juichen, zingen, dollen, geinen etc! Zelfs mijn vriendin, die ook niets met voetbal heeft vond het een fantastische avond, gewoon omdat het ze bere gezellig was in de kroeg en buiten etc....
Mwah, ik denk niet dat ze nu met je meegaat op een druilerige zondagmiddag om ADO van Ajax te zien verliezenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mijn vriendin HAD ook niets met voetbal. Nu vind ze het GEWELDIG.
Jawel hoor. Zekers te weten van wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik denk niet dat ze nu met je meegaat op een druilerige zondagmiddag om ADO van Ajax te zien verliezen.
Welnee, vrijdag kijk ik samen met Bon Jovi in de ArenA, dus dat komt helemaal goed.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Rescpet.
Ik heb nu overigens wel weer iets van "hohohohoh mensen" alsof we al EK zijn zeg. 1 goeie pot zegt niets, voor hetzelfde geld krijgen we Vrijdag gewoon klop.
Dure grap vond ik het maar. En het voorprogramma is helemaal triest natuurlijk. Nou is BJ niet de ruigste rock die er is, maar zo'n fucking DJ, ik hoop dat zijn fucking draaitafels als bierdoelwit gebruikt wordenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Welnee, vrijdag kijk ik samen met Bon Jovi in de ArenA, dus dat komt helemaal goed.
Een DJ? WTF?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dure grap vond ik het maar. En het voorprogramma is helemaal triest natuurlijk. Nou is BJ niet de ruigste rock die er is, maar zo'n fucking DJ, ik hoop dat zijn fucking draaitafels als bierdoelwit gebruikt worden.
Maar het idee van daar eerst voetbal en daarna BJ is wel leuk opzich ja. Hoop dat je nog een beetje thuiskomt.
Altijd lekker, spammers affikken!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:59 schreef Armageddon het volgende:
Flikker hier eens een slot op boem of HW.
Amber Alert in Europa
En?Al wat gehoord?quote:
Mwah, vind ik niet hoor, elke verhuurder zal begrijpen dat jij graag uitsluitsel wil.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik had hem gister gebeld want de makelaar zei vrijdag dat het wel doorgesluist zou worden en ik het wel zou horen, maar aangezien ik er geen boodschap aan heb dat ik het dan pas over een onbekende tijd hoor. ( als dit het niet word moeten we wel iets anders vinden en aangezien alle nieuwe studenten nú opzoek zijn heeft dat best haast )
Ik had die verhuurder gebeld en die zou contact opnemen met die kerel en als ik voor 12 uur vandaag geen telefoontje gekregen had moest ik hem maar weer bellen.
Maar het komt zo wanhopig over om na 10 minuten over 12 al te bellenofniet?
Vind ik best een hoop geld voor 1 band. Pinkpop is 3 dagen incl camping en kost 130quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:35 schreef Armageddon het volgende:
HW! Bon Jovi prijzig? Ik betaalde 70 euro per kaartje!?
Madonna is 105. Nou dat betaal ik in geen 105 jaar.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind ik best een hoop geld voor 1 band. Pinkpop is 3 dagen incl camping en kost 130.
Maar goed, concerten zijn idd nou eenmaal zo duur want die arme jongens verdienen niets meer aan CD's! Zielig he?.
Dat is idd helemaal idioot.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Madonne is 105. Nou dat betaal ik in geen 105 jaar.
70 vind ik nog net te doen.
Ik zou die hoer van een Madonna nog niets eens live willen zien al zou ik geld toekrijgen...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Madonna is 105. Nou dat betaal ik in geen 105 jaar.
70 vind ik nog net te doen.
Jezus wat lulligquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Éeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen de 10 % kans op het niet krijgen van het huisje is bereikt !
De nieuwe verhuurder wil zijn kinderen er graag in !Jammer dan.
Dat is weer iets andersquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:55 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik zou die hoer van een Madonna nog niets eens live willen zien al zou ik geld toekrijgen...
Hé verdomme, wat jammer zeg!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Éeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen de 10 % kans op het niet krijgen van het huisje is bereikt !
In welke omgeving zoek je?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Vanavond weer een bezichtiging!
Wel véul kleiner maar we kunnen altijd eventjes kijken.
zulks een mongoolquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Doe er dan wat aan en ga monsterboarden ipv Fok!ken.quote:
Belletje naar tempo team cq randstad welquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:03 schreef Faithy het volgende:
monsterboarden voor 12 uur in de week heeft niet heel veel zin gok ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |