Dan doe ik het ookquote:Op zondag 8 juni 2008 23:13 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik mag hier eigenlijk niet posten, maar ik doe het toch
Ik heb geen medelijden... die zelfslank goeroe...quote:Op zondag 8 juni 2008 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik snap n00c en zn medelijden nog steeds niet....
Nee nog niet. Had ik ooit al eens vermeld dat "ons" kantoor op een breuklijn tussen 2 gebouwen zit waardoor het altijd lekt en dus van zichzelf al vochtig is? Vorige zomer stond de thermometer op 29 gradenquote:Op maandag 9 juni 2008 00:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Had ik je al vertelt dat het broeierig warm wordt morgen?
Geen last van busstakingen van mij mogen ze staken tot volgend jaar zomer.quote:
Externe disk eraan hangen (als er uberhaupt al een usbpoort opzit) ,booten met hirens bootcd met ntfs 4 dos en usb support, alle data op de externe disk tiefen. en een andere server inrichten ?quote:Op maandag 9 juni 2008 09:07 schreef Armageddon het volgende:
Gloeiende gloeiende!
Ik heb hier een Nt 4.0 server waar nog oude troep op draait wat hier op het werk nodig is. Deze besloot vandaag om er mee te kappen. blauw scherm. "inaccesable boot device"
SCSI allemaal natuurlijk.
Iemand hier nog tips en truuks om deze zo snel mogelijk in de lucht te krijgen? Clone ofzo?
Does een link voor die hirens!?quote:Op maandag 9 juni 2008 09:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Externe disk eraan hangen (als er uberhaupt al een usbpoort opzit) ,booten met hirens bootcd met ntfs 4 dos en usb support, alle data op de externe disk tiefen. en een andere server inrichten ?
quote:Op maandag 9 juni 2008 01:01 schreef Samsonneke het volgende:
Ik ben een magnetische Kaasschaaf. Men noemt mij ook wel: Zuurvlees.
Dat krijg je als je als kutuser een oldbie topic opent.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:34 schreef Adelante het volgende:
ik open ook eens een topic en trek meteen alle josti's aan!
Data ja. Bootpartities restoren is wel wat meer dan 'even de tape erin'.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:14 schreef ElizabethR het volgende:
WIj recoveren 1,5 TB in 15 minuten.
Geen tape!! Alles wordt real time gerepliceerd naar een andere server op meerdere locaties en inclusief alles, OS, applicaties, mail, partities, alles.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Data ja. Bootpartities restoren is wel wat meer dan 'even de tape erin'.
*download*quote:Op maandag 9 juni 2008 09:13 schreef Joene het volgende:
[..]
http://www.binsearch.info/?q=hirens&max=25&adv_age=7&server=
Hebben we hier ook, 2 volledig identieke systemen aan beide kanten van de straat. Moment dat er nu iets aan de hand is merkt niemand het hooguit een klein hikje en de andere kant neemt het overquote:Op maandag 9 juni 2008 09:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Geen tape!! Alles wordt real time gerepliceerd naar een andere server op meerdere locaties en inclusief alles, OS, applicaties, mail, partities, alles.
Tenzij er een bugje in de replicatiesoftware zit natuurlijk.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Hebben we hier ook, 2 volledig identieke systemen aan beide kanten van de straat. Moment dat er nu iets aan de hand is merkt niemand het hooguit een klein hikje en de andere kant neemt het over.
Uiteraard, maar die kans is gelukkig niet zo grootquote:Op maandag 9 juni 2008 09:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tenzij er een bugje in de replicatiesoftware zit natuurlijk..
Wat natuurlijk wel kut is als blijkt dat je een softwarefout in je database hebt die er al 3 dagen in zat. Dan heb je alsnog een probleem als je alleen realtime repliceert.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:19 schreef ElizabethR het volgende:
Alles wordt real time gerepliceerd
Ja een hype is het wel , maar on the fly bij of afschakelen van resources is welquote:Op maandag 9 juni 2008 09:33 schreef Kreator het volgende:
Virtualisatie is een overhypt kutproduct..
Maar goed, er zijn ook wel mooie oplossingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |