SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 juni 2008 22:58 schreef Piles het volgende:Erg triest jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 juni 2008 22:58 schreef Piles het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is nooit... maar dan ook nooit.. een reden om met drank op achter het stuur te gaan zitten.... nooit...quote:Op zondag 8 juni 2008 22:56 schreef thijsltc het volgende:
Ben met een paar glaasjes bier achter de kiezen achter het stuur gestapt, doe het normaal nooit maar was pure noodzaak.
Van de rit zelf kan ik me niet bijster veel meer herinneren, maar nou ontdekte ik vanmorgen opeens een deuk in mijn autotje.
Hoe moet ik dit aanpakken? De kans is groot dat het van mijn half dronken autoritje is. Kan ik gewoon bij de verzekering opgeven dat ik niet weet hoe de deuk erin gekomen is?
Wordt er tegenwoordig niet meer onzin gepost in het 'onzin voor je leven' topic?quote:Op maandag 9 juni 2008 08:32 schreef Piles het volgende:
Worden er tegenwoordig geen spoilers meer gelezen ofzo![]()
En ook daar buiten jaquote:Op maandag 9 juni 2008 08:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wordt er tegenwoordig niet meer onzin gepost in het 'onzin voor je leven' topic?
nou... hahahaquote:Op maandag 9 juni 2008 08:59 schreef thijsltc het volgende:
Een lemming op z'n tijd
Deze reacties had ik in klb nooit gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |