Ik had destijds een borstontsteking en inwendige spruw en heb ab en diflucan gebruikt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
nja vette pech voor die spruw (of eigenlijk voor mij) maar nu moet eerst die ontsteking weg (ook volgens LK)
M`n melk staat ondertussen weer op kweek dus dat loopt allemaal gewoon door.
Als deze kuur niet het gewenste effect heeft moet ik van de huisarts langskomen voor wat volgens hem een stevig gesprek gaat worden. Ik weet dat hij wil dat ik dan ga stoppen. Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt!
*bed weer op gaat zoeken*
Dat werkt niet. Na een flesje pakt ze simpelweg niet. Morgen ga ik het wel weer proberen, of eerder als ze rustiger wordt vandaag.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:24 schreef Jelief het volgende:
Sil, blijf je haar wel regelmatig aanleggen zodat jullie het niet verleren? Eventueel na een flesje zodat ze niet paniekerig hoeft te doen.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:37 schreef Jelief het volgende:
Emma laatst naast mij in bed. 'borstje kom us hiehier!'
Dat deed ik ook hoor Silquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:07 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb tot nu toe nog geen ervaring met ergens anders dan thuis, maar ik zou het niet doen zoals bijvoorbeeld Ticootje, in een open ruimte enzo. Dan zou ik liever even ergens apart gaan zitten, desnoods in de auto. En als ik naar iemand toe ga, even een aparte kamer, eveneens als er hier bezoek is.
Ik vind borstvoeding een erg prive moment en dat doe ik liever niet waar allemaal mensen bij zijn.
Yade drinkt vandaag overigens weer goed aan de borst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |