Tepelsientje
Maneki, heeft ze goed gedronken? En is het gelukt om te kolven?
Owlet, wat gaaf!
Ik kan me je blije gevoel over je tsr heel goed voorstellen.
Wat een heerlijk vooruitzicht trouwens: over een paar maanden heb je gewoon weer zo'n heerlijk klein pasgeboren frummeltje aan de borst
Ticootje, wat een kolfopbrengst
Stiemie, dank voor je post!
Vooral de laatste zin klinkt me erg goed in de oren
Komende zaterdag wordt Devin 1 jaar.
Bijna 1 jaar lang geef ik al bv, wie had dat ooit kunnen denken?
De eerste moeilijke en onzekere maanden waarin hij zoveel last had van krampjes en spugen...door mijn melk? En de twijfel of hij wel
genoeg melk binnenkreeg, of hij wel goed genoeg groeide en aankwam op 6 maanden uitsluiten mama-melk...
Maar... we hebben het gered met z'n 2-en! 2 borstontstekingen overleefd en godzijdank nooit last gekregen van spruw of kloven, kolven doe ik al een paar maanden niet meer en het is nog steeds zo genieten van mijn drinkende ventje
De ene dag drinkt hij 3 keer, de volgende 30 keer en ik vind het allemaal prima, laat hem lekker zijn gang gaan. Okay, waarschijnlijk zou hij met kv waarschijnlijk wel al doorslapen 's nachts, maar ik ervaar het voeden niet als belastend, nooit gedaan ook. Wat is er nou makkelijker dan gewoon even shirtje omhoog of omlaag en kleintje laten drinken? En dan heb ik het nog niet eens gehad over de vele voordelen, al het goeds dat mijn melk voor Devin doet!
Hoe lang we nog doorgaan? We zien wel, ik laat het volledig van hem afhangen
.... met gevoel voor drama....