Lekker is dat, want dan zou dus de zonnebrandcreme die ik gebruik niet goed werken. Ik heb nog wel factor 30.quote:Op maandag 9 juni 2008 18:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als zonnebrandcreme UV moet tegenhouden, dan word je er niet bruin van, lijkt me.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 03:52 schreef 44pje het volgende:
Sommige mensen hebben al nare huidverschijnselen zonder dat ze in de zon gaan, dus klaag niet.
Ik nodig je uit om dat uit te testen in de volle zomer in Australiëquote:Op dinsdag 10 juni 2008 03:52 schreef Salvad0R het volgende:
zonnebrandcreme, niet nodig, ben kwart indo, word altijd keibruin en keiblond.
En je hebt niet gewoon een babyface?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Same here. Gisteren voeg iemand of ik op kamers woonde en welke studie ik deed. Bouwjaar: 1978. I rest my case.
Kan wel, ik heb ooit een verhaal gehoord over een srilankaas meisje die echt heel zwart was en gewoon is verbrand door de zon en daardoor huidkanker heeft gekregen, dus als ik jou was WEL insmeren want wij kunnen het ook krijgen! (ik ben ook donker)quote:
Garnier Ambre Solaire UVSensitive met SPF 50+, hypoallergeen en zonder parfum. Ik heb 'm zelf ookquote:Op maandag 9 juni 2008 20:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
waar haal je dagcréme met een hoge factor zonder parfum en rommel?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:51 schreef 44pje het volgende:
DAN ZOU IK ER 6 HALEN, DAN HOEF JE ER MAAR 4 TE BETALEN!
Nee.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:27 schreef floris.exe het volgende:
Of je gaat gewoon niet in de zon zitten, nog beter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |