Dat denk ik ook. Je voelt nu al dat die Duitsers er zo meteen nog zes gaan injassen ...quote:Op zondag 8 juni 2008 20:59 schreef TheZapster het volgende:
Ik vrees toch dat die Duitsers dik gaan winnen vandaag
Great minds think alike :>quote:
Nee Theo.quote:
Dan moet het wel een breedbeeld tv zijnquote:Op zondag 8 juni 2008 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee Theo.
Theo Jansen was op het grote scherm te zien.
Dat paste net, zeker?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee Theo.
WHAHAHAHA DIE TONG80 IS TOCH EEN GARPJESMAKER EERSTE KLAS HÈ???!!quote:Op zondag 8 juni 2008 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee Theo.
Is hij het nieuwe vriendje van Hans Klok misschien?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Die Low vind ik echt geen uitstraling van een coach hebben, eerder een illusionist
ik moest ook lachenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb je best hoog zitten als commenator Jeroen maar even één kanttekening: België en tegenstand =
Grapje alert.quote:
Duitsland ontsnapt vaak wel op het laatste momentquote:Op zondag 8 juni 2008 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Die Low vind ik echt geen uitstraling van een coach hebben, eerder een illusionist
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb je best hoog zitten als commentator Jeroen maar even één kanttekening: België en tegenstand =
Ik zie het al voor me... zie je Low langs de lijn lopen, ineens een knal en rookwolk en dan loopt Hans Klok er ineens naastquote:Op zondag 8 juni 2008 21:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Is hij het nieuwe vriendje van Hans Klok misschien?
iddquote:Op zondag 8 juni 2008 21:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
WHAHAHAHA DIE TONG80 IS TOCH EEN GARPJESMAKER EERSTE KLAS HÈ???!!
Ik heb vanochtend cornflakes gegeten.quote:
Ik las in een topic anders dat Belgie grotere namen in de verdediging heeft dan Nederland.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb je best hoog zitten als commentator Jeroen maar even één kanttekening: België en tegenstand =
En nog is het bij België een zeef ...quote:Op zondag 8 juni 2008 21:03 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik las in een topic anders dat Belgie grotere namen in de verdediging heeft dan Nederland.
Dat dus !quote:
Haha klopt. Welke gladiool riep dat ook alweer?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:03 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik las in een topic anders dat Belgie grotere namen in de verdediging heeft dan Nederland.
Nou dat klopt, het is een Pool die scoort.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:06 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik had een eerste goal van Polen verwacht eigenlijk gezien het spel tot nu toe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |