abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59233566
Kutvoetbal ook, mijn programmeurs zijn gewoon voetbal gaan kijken! Terwijl die verdomde applicatie af moet!
En degene die het hoesje van de cd moet ontwerpen kan geen zak, ze heeft me al 13 versies gestuurd en ze zijn allemaal lelijk
Ik heb iedere keer tips gegeven enz maar ze blijft ze lelijk maken haha.. whateverrrr
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_59233641
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:48 schreef LastRequest het volgende:
Kutvoetbal ook, mijn programmeurs zijn gewoon voetbal gaan kijken! Terwijl die verdomde applicatie af moet!
En degene die het hoesje van de cd moet ontwerpen kan geen zak, ze heeft me al 13 versies gestuurd en ze zijn allemaal lelijk
Ik heb iedere keer tips gegeven enz maar ze blijft ze lelijk maken haha.. whateverrrr
Tss... op zondag avond EK hoeft er niet geprogrammeerd worden
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_59233750
Mijn mama is

Ze zegt altijd als ik tegen der klaag dat het leren of het tentamen ofzo zo slecht gaat:

Je kan niet beter doen dan je best
pi_59233866
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:51 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Tss... op zondag avond EK hoeft er niet geprogrammeerd worden
Dan hadden ze niet vrijdag moeten gaan werken en vandaag ook allerlei andere dingen te doen hebben

Yasha dat is echt lief, mijn mams is ook zo
Alleen paps niet maar oke
pi_59233914
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn mama is

Ze zegt altijd als ik tegen der klaag dat het leren of het tentamen ofzo zo slecht gaat:

Je kan niet beter doen dan je best
Pff... dat als men dat tegen mij zegt word ik altijd een beetje nijdig... is zo'n loser argument, maar dan voornamelijk voor sport, bij school gaat dat natuurlijk weer iets minder op.
pi_59234003
Het enige vervelende aan zo'n opmerking is dat ik dan denk ja.. maar ik had nog wel ietsje meer m'n best kunnen doen
pi_59234022
"als je maar je best gedaan hebt" na een 2 voor een tentamen
"meedoen is belangrijker dan winnen" als je kansloos verloren hebt

nee, ik vind 't ook niet wat
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_59234030
quote:
Op zondag 8 juni 2008 23:00 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Pff... dat als men dat tegen mij zegt word ik altijd een beetje nijdig... is zo'n loser argument, maar dan voornamelijk voor sport, bij school gaat dat natuurlijk weer iets minder op.
Nou ik had met mijn mama over mijn gevoel gehad van dat ik bang ben ze teleur te stellen..
Maar ze geloven in me en weten heus wel dat ik er toen van geleerd heb
En vertrouwen gewoon in me dat ik leer enzo.. ook al kan ze het niet controleren..
En dat vind ik wel fijn om te weten

En jah ik ben een mama's kindje Alhoewel we soms ook echt helemaal gek van elkaar worden..

Maar echt zo'n typische niet met en niet zonder elkaar is het dan
pi_59234041
quote:
Op zondag 8 juni 2008 23:03 schreef LastRequest het volgende:
Het enige vervelende aan zo'n opmerking is dat ik dan denk ja.. maar ik had nog wel ietsje meer m'n best kunnen doen
Juh dat wel jah
pi_59234053
Ja ach, ik ben dan ook enorm competatief, zeker bij spellen en sporten. Dan krijg je zulke clichés wel vaker naar je hoofd geslingerd waardoor ik er een beetje een hekel aan heb gekregen.
pi_59234060
En het is ook niet dat als ik nu iets minder mijn best doe voor 1 tentamen ik meteen mijn hele studie vergooi ofzo dus
pi_59234161
En ik heb nog nooit een 2 gehaald naja op de middelbare wel en daar kwam ik echt niet met een "als je je best maar gedaan hebt" weg

Nu op de uni heb ik 2 keer een 5 gehaald.. en that's it voor de rest alles gehaald.. 2 onvoldoendes op de 14 tentamens vind ik nog best redelijk
pi_59234205
quote:
Op zondag 8 juni 2008 23:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik heb nog nooit een 2 gehaald naja op de middelbare wel en daar kwam ik echt niet met een "als je je best maar gedaan hebt" weg

Nu op de uni heb ik 2 keer een 5 gehaald.. en that's it voor de rest alles gehaald.. 2 onvoldoendes op de 14 tentamens vind ik nog best redelijk
Behoorlijk aardig... ik heb in de afgelopen jaren wel vaker een matig cijfer gehaald dat ver uit de buurt van de 5.5 lag...
pi_59234239
Nou dus dan vind ik best dat ik er 1tje quasie expres mag verneuken
pi_59234255
Ik heb alles in 1x gehaald
Maarja, wij hebben ook geen tentamens Dat scheelt...
Had zelfs een excellent voor planmatig werken, terwijl ik daar nou niet echt een ster in ben
pi_59234265
quote:
Op zondag 8 juni 2008 23:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou dus dan vind ik best dat ik er 1tje quasie expres mag verneuken
Go on my son!
pi_59234287
pi_59234305
Het ergste is gewoon dat ik nu al weet dat ik er volgend jaar spijt van ga krijgen maar goed zien we dan wel weer

Ik ga morgen nog mijn best doen en that's it..
pi_59234326
Nu weer even een ander onderwerp

Sven Kramer hij blijft iets hebben
  zondag 8 juni 2008 @ 23:16:18 #120
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_59234414
Zo, ben weer terug van het korenfestival van Breda!
(voor Swarma: we waren beter dan Les Etoiles, moehaha, want die zitten in de B competitie en wij in de A)
Overigens werden wel we 10e van de 13 koren in de a-competitie maar het was supergezellig, nog nooit zo veel gedanst enzo. Wel zo maar eens slapen heb in totaal het hele weekend zo'n 8 uur geslapen
pi_59234430
pi_59234483
Is 't nou gewoon nog vochtig warm of ligt dat aan mij ?
pi_59234500
Het was toen straks echt lekker rond een uur of 7.. want toen waaide het hier constant door.. Maar heb ook het gevoel dat het weer wat benauwder aant worden is
pi_59234558
quote:
Op zondag 8 juni 2008 23:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het was toen straks echt lekker rond een uur of 7.. want toen waaide het hier constant door.. Maar heb ook het gevoel dat het weer wat benauwder aant worden is
Dat gevoel heb ik nou ook
pi_59234567
Ik heb de deur maar weer open gezet .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')