Tss... op zondag avond EK hoeft er niet geprogrammeerd wordenquote:Op zondag 8 juni 2008 22:48 schreef LastRequest het volgende:
Kutvoetbal ook, mijn programmeurs zijn gewoon voetbal gaan kijken! Terwijl die verdomde applicatie af moet!
En degene die het hoesje van de cd moet ontwerpen kan geen zak, ze heeft me al 13 versies gestuurd en ze zijn allemaal lelijk
Ik heb iedere keer tips gegeven enz maar ze blijft ze lelijk maken haha.. whateverrrr
Dan hadden ze niet vrijdag moeten gaan werken en vandaag ook allerlei andere dingen te doen hebbenquote:Op zondag 8 juni 2008 22:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tss... op zondag avond EK hoeft er niet geprogrammeerd worden
Pff... dat als men dat tegen mij zegt word ik altijd een beetje nijdig... is zo'n loser argument, maar dan voornamelijk voor sport, bij school gaat dat natuurlijk weer iets minder op.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn mama is
Ze zegt altijd als ik tegen der klaag dat het leren of het tentamen ofzo zo slecht gaat:
Je kan niet beter doen dan je best
Nou ik had met mijn mama over mijn gevoel gehad van dat ik bang ben ze teleur te stellen..quote:Op zondag 8 juni 2008 23:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pff... dat als men dat tegen mij zegt word ik altijd een beetje nijdig... is zo'n loser argument, maar dan voornamelijk voor sport, bij school gaat dat natuurlijk weer iets minder op.
Juh dat wel jahquote:Op zondag 8 juni 2008 23:03 schreef LastRequest het volgende:
Het enige vervelende aan zo'n opmerking is dat ik dan denk ja.. maar ik had nog wel ietsje meer m'n best kunnen doen
Behoorlijk aardig... ik heb in de afgelopen jaren wel vaker een matig cijfer gehaald dat ver uit de buurt van de 5.5 lag...quote:Op zondag 8 juni 2008 23:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik heb nog nooit een 2 gehaaldnaja op de middelbare wel en daar kwam ik echt niet met een "als je je best maar gedaan hebt" weg
Nu op de uni heb ik 2 keer een 5 gehaald.. en that's it voor de rest alles gehaald..2 onvoldoendes op de 14 tentamens vind ik nog best redelijk
Go on my son!quote:Op zondag 8 juni 2008 23:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou dus dan vind ik best dat ik er 1tje quasie expres mag verneuken
Dat gevoel heb ik nou ookquote:Op zondag 8 juni 2008 23:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het was toen straks echt lekkerrond een uur of 7.. want toen waaide het hier constant door.. Maar heb ook het gevoel dat het weer wat benauwder aant worden is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |