De manier zoals jij een kans verspelen opvat kennen ze niet op de rechten opleiding in Nijmegen. Je hebt gewoon twee datums per jaar en je komt wel of je komt niet. Het boeit niemand iets, al kom je voor de 10e keer dat maakt ook niks uit.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:21 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
In TIS afmelden is inderdaad geen kans verspelen.
Oeh nicequote:Op maandag 9 juni 2008 15:29 schreef TheVotary het volgende:
[..]
De manier zoals jij een kans verspelen opvat kennen ze niet op de rechten opleiding in Nijmegen. Je hebt gewoon twee datums per jaar en je komt wel of je komt niet. Het boeit niemand iets, al kom je voor de 10e keer dat maakt ook niks uit.
Ik heb zelfs Mikkie al eens in een ver verleden op een avond gespeedmeet aan de hand van deze reeks (fotoboeken ftw!). Ik ben een oldbie (lolquote:Op maandag 9 juni 2008 15:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow zie net in zijn posthistorie dat ie al in meerdere Nijmegen topcis hier gepost heeft..
Shame on us
Dat moeten te toch eens een keer universiteit breed gaan rechttrekken. Het is eigenlijk toch van de gekke dat men bij sommige opleidingen eindeloos kan blijven herkansen.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:29 schreef TheVotary het volgende:
[..]
De manier zoals jij een kans verspelen opvat kennen ze niet op de rechten opleiding in Nijmegen. Je hebt gewoon twee datums per jaar en je komt wel of je komt niet. Het boeit niemand iets, al kom je voor de 10e keer dat maakt ook niks uit.
En toen poste ik nog onder een andere kloon.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:35 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Toen was er nog geen Yaassshhhaaa die de boelvolplofte en toen duurde het dagen, weken, jaren voor een topic vol was.
Ik ga er niet voor op de barricade met je, want dan zou ik mezelf (behoorlijk!) in de vingers snijden.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:39 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Dat moeten te toch eens een keer universiteit breed gaan rechttrekken. Het is eigenlijk toch van de gekke dat men bij sommige opleidingen eindeloos kan blijven herkansen.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |