Zijn we 't eindelijk een keer eensquote:Op maandag 9 juni 2008 13:59 schreef FlashingLights het volgende:
Kijk zo verkloot je dus een tentamen.
Afmelden in TISS anders kost het je zoziezo een tentamen kans. Maar ik weet niet hoe het bij jullie werkt maar bij ons is meestal in augustus een her, en als je die niet haalt moet je gewoon weer een jaar wachten tot het volgende tentamenmoment. Daarom is het in ons geval altijd stom om zomaar een kans weg te gooien.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Enige vraag is of ik me moet afmelden of gewoon niet opdagen ook goed is
Hmmm. Dat zou ik toch maar eens nakijken op de examencommissie van je opleiding ... bij ons moet je na drie keer inschrijven toch formuliertjes gaan invullen wil je nog mee gaan doen. Nu zeg ik niet dat je drie keer nodig hebt ...quote:Op maandag 9 juni 2008 14:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar volgens mij kan je hier redelijk onbeperkt herkansen als ik hoor dat er nog 5e jaars zijn die staatsrecht enzo nog moeten doen..
In TIS afmelden is inderdaad geen kans verspelen.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb me afgemeld en ze zei dat ik zo geen kans verspeelde
Serenaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:14 schreef LastRequest het volgende:
Net 5!
Hmmm het is wel iets leuker voor meisjes, maar niet zo erg als Desperate Housewives ofzo.
Ik vind het zo'n leuke serie![]()
Ik kan me alleen herinneren dat ik de eerste aflevering niet heel bijzonder vond, bij afl 2 pas ofzo.
Maar ik kon eerst de hoofdpersoon (Serena) ook niet uitstaan omdat ik die een raar hoofd vond hebben hahaha, terwijl ik dr nu knap vind.
Daar ga je later wel spijt van krijgen kun je net zoals mij je masterscriptie in de zomervakantie gaan schrijven. En er zijn altijd wel excuses te verzinnen ...quote:Op maandag 9 juni 2008 14:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou i will rock it volgend jaar
Ik heb dit jaar ook een aantal werkcolleges gemist omdat ik ziek was dus het komt alleen maar beter uit zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |