quote:Op zondag 8 juni 2008 20:59 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
wat?![]()
Als wij braaf geweest waren dan schenkte m'n moeder cola in de dop van de fles, en dat moesten we met z'n achten delen.
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:59 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
wat?![]()
Als wij braaf geweest waren dan schenkte m'n moeder cola in de dop van de fles, en dat moesten we met z'n achten delen.
Herkenbaar!quote:Op zondag 8 juni 2008 18:27 schreef Herald het volgende:
[..]
een heel blikje 3-es? ik kreeg vroeger een klein pakje Edah appelsap (0.2cl) en moest dat delen met mijn zusje!
Idem met rokers.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:24 schreef behangplakker het volgende:
Tegen dikke mensen moet je gewoon kunnen zeggen: Jij bent echt veel te dik ga is afvallen. Een tijdje zal het zelfmoordpercentage hoger liggen maar daarna zijn er wel veel minder overgewichtgevallen.
Nou idd.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
Het is wel waar, vroeger kreeg ik ook gewoon een bakje chips. Tegenwoordig geven ouders hun kinderen de hele zak, niet zo vreemd dat ze allemaal dik worden.
True, maar met rokers ligt het lastiger omdat er zoveel rokers zijn enzo. Maatregelen tegen roken zoals het nu is vind ik goed. Maar dik zijn is gewoon ook even gevaarlijk, en daar word door de maatschappij nog gewoon weinig aan gedaan.quote:
Schonk.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:59 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
wat?![]()
Als het zo snel ging zou ik dat ook doen.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:25 schreef Sigmund666 het volgende:
TS is een ziekelijke neuroot die met een stopwatch naast een kind gaat staan en ziet hoe het met de minuut opzwelt als een rottend walvissenkarkas op het strand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |