quote:Op zondag 8 juni 2008 17:37 schreef MouzurX het volgende:
kinderen die je gewoon met de minuut dikker ziet worden![]()
En maar eten blijven geven aan dat kind, zodat hij lekker dik en vatsig wordt net als hun en hij dat zijn hele leven lang blijft aangezien je daar dan enorm moeilijk af komt.
Klacht: dikke mensen die hun kinderen dik opvoeden![]()
Klacht: dikke mensen op zich.
Klacht: MouzurX die weer kan posten
Goed idee! Zolang ik er maar geen last van hebquote:Op zondag 8 juni 2008 17:39 schreef kaakaa het volgende:
Jah, sterven zullen ze! Misschien moeten we ze allemaal naar australië laten verhuizen..
"ik heb iets aan mijn schildklier eh, dus ik kan er niks aan doen. Daarom stouw ik mijn muil vol met vreten want dunner worden doe ik toch niet"quote:Op zondag 8 juni 2008 18:03 schreef Rikketik het volgende:
Ze hebben zelf ook door dat ze een hééél klein beetje overgewicht hebben en compenseren dat dan door heel hard te praten en te lachen.
Ja maar uberhaupt het feit dat dat kind met een literfles cola loopt te zeulen!! vroeger kregen we als we heel lief waren een blikje 3-es cola als we in een pretpark waren oid...quote:
een heel blikje 3-es? ik kreeg vroeger een klein pakje Edah appelsap (0.2cl) en moest dat delen met mijn zusje!quote:Op zondag 8 juni 2008 18:18 schreef Pollewoppie het volgende:
Ja maar uberhaupt het feit dat dat kind met een literfles cola loopt te zeulen!! vroeger kregen we als we heel lief waren een blikje 3-es cola als we in een pretpark waren oid...
Verwend tuig!
Dat is wel de oorzaak van het probleem vind ik. Vroeger kreeg je zo af en toe eens een bakje chips, tegenwoordig vreten kids rustig een zak per dag wegquote:Op zondag 8 juni 2008 18:27 schreef Herald het volgende:
[..]
een heel blikje 3-es? ik kreeg vroeger een klein pakje Edah appelsap (0.2cl) en moest dat delen met mijn zusje!
en dáár ligt het dus ook oa aan.. oooooooow het is cola light.. dan mag ze wel gewoon de hele literfles leegatten.. werkt niet he..quote:
mm oke ik wilde niet te zielig overkomen maar ik moest hem dan wel delen met mijn zus... maar ander kreeg ik hem ook gewoon niet op...quote:Op zondag 8 juni 2008 18:27 schreef Herald het volgende:
[..]
een heel blikje 3-es? ik kreeg vroeger een klein pakje Edah appelsap (0.2cl) en moest dat delen met mijn zusje!
wat?quote:Op zondag 8 juni 2008 18:27 schreef Herald het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:59 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
wat?![]()
Als wij braaf geweest waren dan schenkte m'n moeder cola in de dop van de fles, en dat moesten we met z'n achten delen.
[..]
wat?![]()
Als wij braaf geweest waren dan schenkte m'n moeder cola in de dop van de fles, en dat moesten we met z'n achten delen.
nouja appelsap krijgen was echt hoge uitzondering natuurlijk, meestal spuugde een van mijn ouders op de grond en moest ik het van de straat likken. Ik hoopte altijd dat het een rochel was zodat je ook nog iets had om op te sabbelen, want snoepjes kreeg ik ook nooit.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:59 schreef Drijfzand het volgende:
wat?![]()
[..]
wat?![]()
[..]
wat?![]()
[..]
wat?![]()
Herkenbaar!quote:Op zondag 8 juni 2008 18:27 schreef Herald het volgende:
[..]
Idem met rokers.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:24 schreef behangplakker het volgende:
Tegen dikke mensen moet je gewoon kunnen zeggen: Jij bent echt veel te dik ga is afvallen. Een tijdje zal het zelfmoordpercentage hoger liggen maar daarna zijn er wel veel minder overgewichtgevallen.
Nou idd.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
Het is wel waar, vroeger kreeg ik ook gewoon een bakje chips. Tegenwoordig geven ouders hun kinderen de hele zak, niet zo vreemd dat ze allemaal dik worden.
True, maar met rokers ligt het lastiger omdat er zoveel rokers zijn enzo. Maatregelen tegen roken zoals het nu is vind ik goed. Maar dik zijn is gewoon ook even gevaarlijk, en daar word door de maatschappij nog gewoon weinig aan gedaan.quote:
Schonk.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:59 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
wat?![]()
Als het zo snel ging zou ik dat ook doen.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:25 schreef Sigmund666 het volgende:
TS is een ziekelijke neuroot die met een stopwatch naast een kind gaat staan en ziet hoe het met de minuut opzwelt als een rottend walvissenkarkas op het strand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |