abonnement Unibet Coolblue
pi_59220969
Hip-Hop II: Hate'em or Love 'em.



De plaats voor al degene die hip-hop haten, of juist er niet genoeg van kunnen krijgen, en voor de gemiddelde fan. Wil je het hebben over Ali B, Nelly, over 50 Cent wel dan is dit the place to be. De populaire hip-hop artiesten die de top 40 niet uit zijn te slaan.

Vorig topic in reeks:
* Hip-Hop I: Hate'em or Love 'em.

Wil je het echter hebben over de underground MC's, de intellectuele rappers, en het onder de radar hip-hop bezoek dan het home van de backpackers -> Hip-Hop Central LXXI: The Sun Rises in the East.
pi_59221010
Wat vinden jullie van de nieuwe Nas "Hero" van dat album dat eerst Nigger genaamd was?


De flow klinkt weer als ten tijden van Nas Escobar rond '95. Overigens wat is het met Keri Hilson op de hook ... waar is zij niet. Is het niet een cameo dan is het wel hook. Overigens Keri

  zondag 8 juni 2008 @ 16:25:23 #3
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_59221185
pi_59221230
Ik kan niet wachten op Nelly's Brass Knuckles dat in Augustus uitkomt. Het zal niet lang meer duren tot hij z'n 50e platinum behaald heeft. Leuk das Nas weer een album dropped.
pi_59221623
quote:
Op zondag 8 juni 2008 16:26 schreef .iM het volgende:

Ik kan niet wachten op Nelly's Brass Knuckles dat in Augustus uitkomt. Het zal niet lang meer duren tot hij z'n 50e platinum behaald heeft. Leuk das Nas weer een album dropped.
Vraag me af of het wel platinum zal gaan worden, wie gaat er de laatste tijd wel platinum? Je moet onderhand justin timberlake, madonna of nelly furtado heten om dat voor elkaar te krijgen. De meeste rappers zijn tegenwoordig al blij met gold.

Overigens weet ik niet of

nog goed is aangeslagen bij het pop publiek.
pi_59221857
Party People is niet zeer aangeslagen bij het pop publiek (volgens mij) maar het is wel een echte club banger in de VS. Ben ook wel benieuwd hoe:

Stepped on my J's lopen gaat met Jermaine Dupri en Ciara.

Nelly wou ook samenwerken met rockstar Bruce Springsteen maar dat ging niet door omdat hij op tour was. Er zou ook een liedje uitkomen met Mariah Carey en Janet Jackson, waar Janet ook een vers zou rappen. Geen idee of die ook op het album komt.

Ik denk dat de meest populaire rapper op dit moment Lil' Wayne is. By the way, check deze site voor de laatste hip hop nummers:

http://www.hotnewhiphop.com/
pi_59222332
quote:
Op zondag 8 juni 2008 16:46 schreef .iM het volgende:

Ik denk dat de meest populaire rapper op dit moment Lil' Wayne is. By the way, check deze site voor de laatste hip hop nummers:
Ik zal niet ontkennen dat er een aantal mensen zitten te wachten op de release van "Tha Carter III", echter de populairste durf ik te betwijfelen. Heb nooit zoveel aan gevonden aan Lil' Wayne, de lyrics zijn mijn iets te achtelijk, ik bedoel: "I leave skit marks on everywhere I sit". Shmmm. Overigens de Remix van lollipop met kanye was top ...



Geef mijn maar de beat selectie van de Game ... LAX > "Tha Carter III".
pi_59244940
Zojuist kwam ik deze tegen in mijn playlist waarom moest Gfunk toch een stille dood sterven?
pi_59267881
Nieuwe Nas video http://videos.onsmash.com/v/Tg1IdHiVCqp3W3D8 ... Be A Nigger Too. Weer zo'n video die ons moet herinneren hoe slecht blanken wel niet zijn. Een boodschap die wat mij betreft om te is.

Dat benadrukken van de huidskleur ...
  dinsdag 10 juni 2008 @ 02:20:11 #10
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_59268031
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:21 schreef FlashingLights het volgende:
Zojuist kwam ik deze tegen in mijn playlist waarom moest Gfunk toch een stille dood sterven?

G-Funk

Inderdaad jammer dat er niet meer zulke muziek wordt gemaakt. Het klinkt in ieder geval veel beter dan al die Dirty South troep waar je tegenwoordig mee wordt doodgegooid.
pi_59268104
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 02:20 schreef J-heronimus het volgende:

[..]
G-Funk

Inderdaad jammer dat er niet meer zulke muziek wordt gemaakt. Het klinkt in ieder geval veel beter dan al die Dirty South troep waar je tegenwoordig mee wordt doodgegooid.
Kan het niet meer met je eens zijn ... uitzondering natuurlijk zijnde de Geto Boys.



Hun laatste album dateert trouwens alweer uit 2005 ... damm de tijd vliegt.
pi_59268192
Het wordt nu wel een beetje zielig dat ge-nigger in veelvoud, dat dat zomaar kan
We mogen hier toch ook geen neger meer zeggen maar 'negroïde persoon'
Welke rapper is daar eigenlijk mee begonnen of is het afkomstig van de rapbattles op straat?
pi_59274240
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 02:52 schreef ilona-scuderia het volgende:

Het wordt nu wel een beetje zielig dat ge-nigger in veelvoud, dat dat zomaar kan
We mogen hier toch ook geen neger meer zeggen maar 'negroïde persoon'
Welke rapper is daar eigenlijk mee begonnen of is het afkomstig van de rapbattles op straat?
Iedereen mag nigger zeggen behalve een blanke want dan is het hek van de dam. Overigens is het meestal nigga het gebruik van het woord zou laten zien dat men het slaaf verleden is ontgroeid.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 13:24:18 #14
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_59275602
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:21 schreef FlashingLights het volgende:
Zojuist kwam ik deze tegen in mijn playlist waarom moest Gfunk toch een stille dood sterven?
G-Funk.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  dinsdag 10 juni 2008 @ 13:26:42 #15
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_59275657
Dit doet anders ook goede vibes los:

"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_59281805
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 17:06 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

is deze daar al besproken?

Jimjim wil even deze single bespreken ... waarschijnlijk een groot fan ofzo. Zelf vindt ik het troep maar jimjim take it away.
  Moderator dinsdag 10 juni 2008 @ 19:33:34 #17
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_59285324
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')