Nee, het is een helft van een kast...quote:Op zondag 8 juni 2008 17:24 schreef MinderMutsig het volgende:
Da's oud!![]()
Is het dan eigenlijk niet zonde om hem zelf op te knappen? Misschien zou je hem beter kunnen laten restaureren.
quote:Op zondag 8 juni 2008 16:42 schreef MdMa98 het volgende:
zonde om hem buiten te zetten.. heb er wel een flesje wijn voor over.
Wit? En Goud?quote:
ik zou m kaal maken, en elegant wit met goud of zilvere tinten maken. en dan veel cash vangen waneer ik m verkoop.
Bedankt!quote:
Op het kamp zou het zeker scoren.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:42 schreef MdMa98 het volgende:
zonde om hem buiten te zetten.. heb er wel een flesje wijn voor over.
ik zou m kaal maken, en elegant wit met goud of zilvere tinten maken. en dan veel cash vangen waneer ik m verkoop.
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:07 schreef SHE het volgende:
Ik zou er kalkverf op kwakken; in een mooie rustige, aardse kleur
GVD, en dat zeg je nu pas?quote:Wat een kast; mijn vader de piano restaurateur zou er wel raad mee weten
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:17 schreef SHE het volgende:
Dat wist je heus wel...toch?
Hij spuit piano's en vleugels en restaureert antiek.
Misschien moeten we binnenkort dus even langs paps.
quote:Op zondag 8 juni 2008 18:10 schreef Yoni het volgende:
Leuke klus! Wat is die arme kast mishandeld zeg!
zeg maar een taalfout hoor, ik zie nog steeds niet wat je nu veranderd hebt...quote:
meteen tikfout uit TT gevist
Neuj tikfoutje. Er stond borcante ipv brocantequote:Op zondag 8 juni 2008 21:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]
zeg maar een taalfout hoor, ik zie nog steeds niet wat je nu veranderd hebt...
Ah vandaar dat ik het niet zag...quote:Op zondag 8 juni 2008 23:52 schreef Yoni het volgende:
[..]
Neuj tikfoutje. Er stond borcante ipv brocante
Ik heb zelfs nog een stukje film gevonden....quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:35 schreef Bluezz het volgende:
Wat staat er op dat stukje dia
En uit welk land zijn die zilverlingen
Ja, zou ik zeker doen, lijkt me leuk te weten wat erop staat?quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:40 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb zelfs nog een stukje film gevonden....![]()
Als je het tegen het licht houdt, zie je dat er tekst opstaat, een pagina.
Geen idee verder...weet ook niet hoe ik dat zou moeten zien, misschien naar een foto zaak of zo?
Een oude spionnenfoto van supergeheime documenten!quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog een stukje film gevonden....![]()
Als je het tegen het licht houdt, zie je dat er tekst opstaat, een pagina.
Geen idee verder...weet ook niet hoe ik dat zou moeten zien, misschien naar een foto zaak of zo?
Frankrijk en Belgie komen de munten vandaan.
of een pagina van een dagboek.. foto genomen om te chanteren.. omdat een dame van adel het deed met meerdere staljongens enzoquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een oude spionnenfoto van supergeheime documenten!
jij snapt hetquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik snap niet dat je niet alles uit je handen hebt laten vallen om direct naar een fotozaak te gaan en er een afdruk van te laten maken!![]()
Nu doen! Snel! En dan wel voor de uur-service kiezen en in de fotozaak wachten tot de afdruk klaar is want ze houden je vast in de gaten en als je weggaat nemen ze hem in beslag!
Of het document waarin staat wie JFK vermoord heeftquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
of een pagina van een dagboek.. foto genomen om te chanteren.. omdat een dame van adel het deed met meerdere staljongens enzo
quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik snap niet dat je niet alles uit je handen hebt laten vallen om direct naar een fotozaak te gaan en er een afdruk van te laten maken!![]()
Nu doen! Snel! En dan wel voor de uur-service kiezen en in de fotozaak wachten tot de afdruk klaar is want ze houden je vast in de gaten en als je weggaat nemen ze hem in beslag!
Ze liggen naast die muntjes, dat weet IK zelfs!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:02 schreef Oblivion het volgende:
Als ik ze kon vinden zou ik het voor je proberen, echt!
Zonde.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:53 schreef Oblivion het volgende:
Geen idee...![]()
Heb 'm nog wel ergens liggen.
Twee zelfs...
Maar waar?
Oh ja joh...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:37 schreef testcase het volgende:
Wat een ouwe troep zeg. Lijkt wel iets wat gevonden is bij het grofvuil. Goossens heeft heel aardige meubelen die meer van deze tijd zijn. Of desnoods Morres.
Wellicht kom ik het nog een keer tegen...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |