Had je me uitgelachen dan ? Dan zal het ook wel terecht geweest zijnquote:Op maandag 9 juni 2008 12:22 schreef Desii het volgende:
[..]
+ 1
@ PeterNB.... ik vond het rottig dat ik je uitgelachen heb... al was het grappenderwijs natuurlijk, dus zal ik vanmiddag, speciaal voor jou, 1 van mijn meest onflateuze fotos scannen, zodat jij me ongegeneerd mag uitlachen.
- Deal??? -
en alleen jij mag me uitlachen ....... de rest krijgt straf als ze het durven
Ik herken haar aan het Briantilliaans.quote:
Ahh, ik heb het even opgezocht, ik begrijp het, LekkerSimpel is misschienquote:Op maandag 9 juni 2008 13:01 schreef noekje het volgende:
Ls is op dit moment niet in de gelegenheid om te reageren maar namens ons allen, bedankt!
Zonder bronvermelding nog wel. Jij durfal, jij.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ahh, ik heb het even opgezocht, Ls in misschien nog wel onder ons op Fok!,
maar kan niet reageren.
Dan wil ik eventueel mijn post weghalen en een filmlinkje zoals dit plaatsen.
Krijgquote:
Ik was al om 8 uur wakker.... gelukkig wist ik me te beheersen en ipv an de slag te gaan en mijn huis van anderhalf jaar DGK rommel te verlossen kreeg ik een helder moment en ben weer verder gaan slapen....quote:Op maandag 9 juni 2008 12:56 schreef tuinfluiter het volgende:
Goedemiddag allen.
Wat ben je vroeg Akveor? Kwam het zonnetje jou tegemoet?
knip
Ik ben meer voor een eind datum.... zeg maar as zondag de laatste dag en maandag dicht... weet iedereen waar ie aan toe is en staan we niet voor de dichte deur...quote:Op maandag 9 juni 2008 13:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Krijg![]()
van dat mens!
Enne waarom steeds uitstel! Gooi de boel gewoon dicht, want dat zijn ze toch al van plan! Nu hebben er nog mensen hoop dat het open blijft. Als we toch moeten afkicken dan gelijk goed. Dicht die zooi!
Ok daar ben ik het ook wel mee eens! Dan kunnen we ook met z'n allen een plek zoeken waar we elkaar kunnen lastig vallen! En niet elke keer van die vage verhalen van we gaan dicht. Neej nog een week! en zo door en zo door. Just to the point!quote:Op maandag 9 juni 2008 13:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben meer voor een eind datum.... zeg maar as zondag de laatste dag en maandag dicht... weet iedereen waar ie aan toe is en staan we niet voor de dichte deur...
(Kan dan 16 juni alvast het DGK2 Subforum geopend worden?)....
Hopelijk binnenkort dan weer een wasje draaien,quote:Op maandag 9 juni 2008 13:38 schreef akveor het volgende:
Ik was al om 8 uur wakker.... gelukkig wist ik me te heersen en ipv aan de slag te gaan
en mijn huis van anderhalf jaar DGK rommel te verlossen kreeg ik een helder
moment en ben weer verder gaan slapen....
Het wachten is nu op de wachmachine monteur.... die waarschijnlijk een nieuw horloge nodig heeft....
Er is nooit gezegd, we gaan dicht. Zodra er geen leven meer in zat, zou het sluiten. Dit hele forum draait nu op 2 sc's. Dan kun je toch wel concluderen dat dgk eigenlijk historie is. Nu, we vinden dat en dan nu nog een week. Zo onduidelijk is dat toch niet?quote:Op maandag 9 juni 2008 13:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Ok daar ben ik het ook wel mee eens! Dan kunnen we ook met z'n allen een plek zoeken waar we elkaar kunnen lastig vallen! En niet elke keer van die vage verhalen van we gaan dicht. Neej nog een week! en zo door en zo door. Just to the point!
Ja want we weten nog steeds niet of/wanneer dit subforum nu wel of niet dicht gaat.... yvonne kwam er vanochtend mee en ik reageerde slechts op petraa met een voorstel zodat we weten waar we aan toe zijn. Ik post momenteel hier niet zoveel maar vind het nog steeds gezellig....quote:Op maandag 9 juni 2008 13:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Er is nooit gezegd, we gaan dicht. Zodra er geen leven meer in zat, zou het sluiten. Dit hele forum draait nu op 2 sc's. Dan kun je toch wel concluderen dat dgk eigenlijk historie is. Nu, we vinden dat en dan nu nog een week. Zo onduidelijk is dat toch niet?
Over een week gaat die dicht. Enige was dat er nooit verschillende signalen zijn afgegeven. 'We gaan dicht! Oh, nee toch maar niet.' Dat is niet gebeurd.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja want we weten nog steeds niet of/wanneer dit subforum nu wel of niet dicht gaat.... yvonne kwam er vanochtend mee en ik reageerde slechts op petraa met een voorstel zodat we weten waar we aan toe zijn. Ik post momenteel hier niet zoveel maar vind het nog steeds gezellig....![]()
![]()
Duidelijker kun je het niet maken, nog een weekje dus, thanks.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:06 schreef noekje het volgende:
Over een week gaat die dicht. Enige was dat er nooit verschillende signalen zijn afgegeven. 'We gaan dicht! Oh, nee toch maar niet.' Dat is niet gebeurd.
Het dgk-leven is eruit en dan gaat het dus de archieven in. Op naar de volgende dgk of BB. Snap er zelf ook niks meer van, BB of DGK. We gaan het meemaken.
Radio-actief of zonnebrandolie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |