Allemaal vandaag?quote:Op zondag 8 juni 2008 11:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Inderdaad, maar leuk is anders. Sterkte vandaag
Ik mag vandaag een hoop boeken en literatuur gaan lezen. In volgorde:
- De Turkenkrijg (Erasmus)
- The influence of the Islam on medieval Europe
- The Old World and the New 1429-1650
- 2 readers
- Modern europe: from the Renaissance till the age of Napoleon
YayGelukkig heb ik wel goed geslapen
Wat voor cursus?quote:Op zondag 8 juni 2008 12:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Vakantie, wat zou dat heerlijk zijn...
En dan te bedenken dat ik vrijwillig een cursus van 5 weken aan het volgen ben die ik helemaal niet nodig heb. Ik had gewoon al 2 weken vrij kunnen zijn.
* Mini_rulez is stiekem ook wel benieuwd naar de afloop van het buurmanverhaal.
Niet allemaal vandaag toch?? Zo jammer van het mooie weer!quote:Op zondag 8 juni 2008 11:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Inderdaad, maar leuk is anders. Sterkte vandaag
Ik mag vandaag een hoop boeken en literatuur gaan lezen. In volgorde:
- De Turkenkrijg (Erasmus)
- The influence of the Islam on medieval Europe
- The Old World and the New 1429-1650
- 2 readers
- Modern europe: from the Renaissance till the age of Napoleon
YayGelukkig heb ik wel goed geslapen
Ja, tenminste ik heb morgen openboek tentamen waarvoor alles is, muv het laatste boek. Dan moet ik donderdag letterlijk in mijn hoofd gestampt hebben. De rest is dus voor morgen, maar aangezien het dus pas om 15:00 begint kan ik 's ochtends ook nog wel wat doen, en bovendien heb ik een gedeelte al eerder gelezen, dus dat hoef ik niet per sé nog een keer te doen, maar het is wel fijn voor de herhalingquote:Op zondag 8 juni 2008 12:03 schreef Viking84 het volgende:
Laatste post:
[..]
Allemaal vandaag?. Sterkte dan
.
Ik ben een beetje verknipt, want ik zit vandaag gewoon voor m'n lol in een reader van moderne Nederlandse letterkunde te lezen.
Het is voor mijn studie. Helaas moet het gros toch echt vandaag gelezen zijnquote:Op zondag 8 juni 2008 12:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Niet allemaal vandaag toch?? Zo jammer van het mooie weer!
Ik lees eigenlijk nooit meer moeilijke boeken. Alleen nog "lichte" literatuur. Ik heb er de concentratie niet meer voor om voor m'n plezier iets ingewikkelds te gaan lezen. Best slecht eik!
Hihi, de buurman moest eens weten dat hij een eigen naamtopic heeft!![]()
Voortgezette celbiologie.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat voor cursus?
Ik heb nog een week tentamens, dan een weekje vrij (maar dan werk ik wel 16 uur in de week) en daarna weer tentamens, pas in de eerste week van juli ben ik echt vrij.
Juist buiten in de zon gaan zitten lezen! Heb ik ook tijdens mn examens gedaan, en ben toen genadeloos verbrand, maar dat is natuurlijk mijn eigen schuldquote:Op zondag 8 juni 2008 12:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Niet allemaal vandaag toch?? Zo jammer van het mooie weer!
Oh, dat heb ik ook hoor.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:03 schreef conleche het volgende:
Ik lees eigenlijk nooit meer moeilijke boeken. Alleen nog "lichte" literatuur. Ik heb er de concentratie niet meer voor om voor m'n plezier iets ingewikkelds te gaan lezen. Best slecht eik!
FOK! is nou eenmaal op zijn aantrekkelijkst in de tentamenweek.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, tenminste ik heb morgen openboek tentamen waarvoor alles is, muv het laatste boek. Dan moet ik donderdag letterlijk in mijn hoofd gestampt hebben. De rest is dus voor morgen, maar aangezien het dus pas om 15:00 begint kan ik 's ochtends ook nog wel wat doen, en bovendien heb ik een gedeelte al eerder gelezen, dus dat hoef ik niet per sé nog een keer te doen, maar het is wel fijn voor de herhaling
En dan vooral door blijven Fok!ken hé
In niet bestaande woorden kan je ook geen fouten maken!quote:Op zondag 8 juni 2008 12:06 schreef Viking84 het volgende:
Er staat een 'd' te weinig in de TT.
Dat is een epic fail als bijna-Neerlandica.
Ludduvuddu bestaat wel hoorquote:Op zondag 8 juni 2008 12:08 schreef conleche het volgende:
[..]
In niet bestaande woorden kan je ook geen fouten maken!
+ als je een scriptie af moet makenquote:Op zondag 8 juni 2008 12:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
FOK! is nou eenmaal op zijn aantrekkelijkst in de tentamenweek.
Die is voor 99,9 % af. Moet alleen nog een bijschrift schrijven bij de grafieken + de grafieken aanpassen, zodat ze niet stuk voor stuk één hele blz in beslag nemen. Maar ik ben tussendoor ook nog bezig met een ander werkstuk en dat schiet ook heel erg op, dus ik verveel me niet zoquote:
Ik sinds september, dus ca 9,5 maand, terwijl er officieel een half jaar voor staatquote:Op zondag 8 juni 2008 12:16 schreef -marz- het volgende:
Wat goed!!ik heb 1,5 jaar over mijn afstudeeronderzoek gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |