owh, dat gevolg ja.. ik kom er normaal niet, heb het zelfs uit mijn Active topics gesloopt en zo... maar ik zag een linkje en kliktequote:Op zondag 8 juni 200810:15 schreef BrandX het volgende:
Tja MEN is een subforum waar Tong80 ook heel veel post.. met als gevolg dat enz.
preciesquote:Op zondag 8 juni 200810:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
kijk, dat scheelt weer een hoop onnodige ergenis [afbeelding]
geintjuh!quote:Op zondag 8 juni 200810:16 schreef Gummibeer79 het volgende:
tsja, refreshen.... pagina niet bereikbaar en dan tóch wel.
Schizofreen posten....
jo, eerquote:Op zondag 8 juni 200810:17 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Waarom ben ik in godsnaam al wakker
Da's wel heel vreemd inderdaad, pil in je drank gehad misschien?quote:Op zondag 8 juni 200810:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Duidelijk [afbeelding]
[..]
Ik ook niet, ben net een paar uur thuis [afbeelding]
kan prima tussen deze nieuwe foutmeldingen doorquote:Op zondag 8 juni 200810:20 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ik heb me voorgenomen om niet meer de hele dag te fokken, maar vandaag echt eens wat te studeren....
Erg....
nee, dat vergeet ik niet hoor.. hoop ikquote:Op zondag 8 juni 200810:22 schreef JortK het volgende:
Zeg indah morgen niet vergeten he!
"slecht voor de database"..quote:Op zondag 8 juni 200810:25 schreef JortK het volgende:
Vroeger hadden we pas goede topics [afbeelding]
BWquote:
Geloof het niet, voel me niet anders dan normaal.quote:Op zondag 8 juni 2008 10:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's wel heel vreemd inderdaad, pil in je drank gehad misschien?
redelijk kort ja..quote:Op zondag 8 juni 200810:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
BW [afbeelding]
Alles goed?
[..]
Geloof het niet, voel me niet anders dan normaal.
Alleen had ik wel wat langer willen pitten dan 4 uur [afbeelding]
niet per se gisterenavond, met name tussen 2 en 4 vanochtendquote:Op zondag 8 juni 200810:28 schreef DaMart het volgende:
Goedenavond stelletje spammers... gisterenavond gewoon 3 topics volgepost [afbeelding].
wat is er met dat topic dan? Zie niets bijzonders?quote:Op zondag 8 juni 2008 10:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"slecht voor de database"..
zou dat nog kunnen?
BWquote:Op zondag 8 juni 2008 10:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
BW
Alles goed?
[..]
Geloof het niet, voel me niet anders dan normaal.
Alleen had ik wel wat langer willen pitten dan 4 uur
Dan zijn jullie helemaal ergquote:Op zondag 8 juni 2008 10:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet per se gisterenavond, met name tussen 2 en 4 vanochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |