tja, graad of 30-35. eigenlijk iedere dag wel zon en zo... in die twee jaar dat ik hier zit drie dagen de zon niet gezien of zoquote:Op zondag 8 juni 200808:19 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Heb je er ook lekker weer?
Zo ja, dan krijg je visite de komende weken [afbeelding]
Vertelquote:Op zondag 8 juni 2008 10:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jort!
Ik heb al veel posts vandaag
Wat een slecht topicquote:Op zondag 8 juni 2008 10:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb in MEN dit topic volgespamd en ook nog even met Sander gebabbeld een topic of twee.
Klopt, zie ookquote:Op zondag 8 juni 2008 10:10 schreef indahnesia.com het volgende:
heeft fok kuren of ligt het aan mij? Af en toe krijg ik direct een 'pagina niet gevonden' van FF, terwijl bij een refresh alles wel werkt.
jah, daarom had ik direct als doel het vol te maken en geen nieuwe te openen.. dat is ook geluktquote:
ah, FF checken danquote:Op zondag 8 juni 200810:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Klopt, zie ook
FOK!, snelheid, database issues, XML, XSL of toch maar JS #3
FOK!, snelheid, database issues, XML, XSL of toch maar JS #3
[afbeelding]
check, heb ik ook regelmatigquote:Op zondag 8 juni 2008 10:10 schreef indahnesia.com het volgende:
heeft fok kuren of ligt het aan mij? Af en toe krijg ik direct een 'pagina niet gevonden' van FF, terwijl bij een refresh alles wel werkt.
Meer dan de 190 die ik in KSC heb gepost ooitquote:Op zondag 8 juni 2008 10:14 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik denk wel dat dat MEN topic tevens een record aantal posts van mijn hand bevat
mooi, dan hoef ik niet te foeteren op mijn Indonesische internetproviderquote:Op zondag 8 juni 200810:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
check, heb ik ook regelmatig [afbeelding]
kijk, dat scheelt weer een hoop onnodige ergenisquote:Op zondag 8 juni 2008 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mooi, dan hoef ik niet te foeteren op mijn Indonesische internetprovider
zal in de buurt liggenquote:Op zondag 8 juni 200810:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Meer dan de 190 die ik in KSC heb gepost ooit [afbeelding]
owh, dat gevolg ja.. ik kom er normaal niet, heb het zelfs uit mijn Active topics gesloopt en zo... maar ik zag een linkje en kliktequote:Op zondag 8 juni 200810:15 schreef BrandX het volgende:
Tja MEN is een subforum waar Tong80 ook heel veel post.. met als gevolg dat enz.
preciesquote:Op zondag 8 juni 200810:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
kijk, dat scheelt weer een hoop onnodige ergenis [afbeelding]
geintjuh!quote:Op zondag 8 juni 200810:16 schreef Gummibeer79 het volgende:
tsja, refreshen.... pagina niet bereikbaar en dan tóch wel.
Schizofreen posten....
jo, eerquote:Op zondag 8 juni 200810:17 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Waarom ben ik in godsnaam al wakker
Da's wel heel vreemd inderdaad, pil in je drank gehad misschien?quote:Op zondag 8 juni 200810:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Duidelijk [afbeelding]
[..]
Ik ook niet, ben net een paar uur thuis [afbeelding]
kan prima tussen deze nieuwe foutmeldingen doorquote:Op zondag 8 juni 200810:20 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ik heb me voorgenomen om niet meer de hele dag te fokken, maar vandaag echt eens wat te studeren....
Erg....
nee, dat vergeet ik niet hoor.. hoop ikquote:Op zondag 8 juni 200810:22 schreef JortK het volgende:
Zeg indah morgen niet vergeten he!
"slecht voor de database"..quote:Op zondag 8 juni 200810:25 schreef JortK het volgende:
Vroeger hadden we pas goede topics [afbeelding]
BWquote:
Geloof het niet, voel me niet anders dan normaal.quote:Op zondag 8 juni 2008 10:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's wel heel vreemd inderdaad, pil in je drank gehad misschien?
redelijk kort ja..quote:Op zondag 8 juni 200810:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
BW [afbeelding]
Alles goed?
[..]
Geloof het niet, voel me niet anders dan normaal.
Alleen had ik wel wat langer willen pitten dan 4 uur [afbeelding]
niet per se gisterenavond, met name tussen 2 en 4 vanochtendquote:Op zondag 8 juni 200810:28 schreef DaMart het volgende:
Goedenavond stelletje spammers... gisterenavond gewoon 3 topics volgepost [afbeelding].
wat is er met dat topic dan? Zie niets bijzonders?quote:Op zondag 8 juni 2008 10:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"slecht voor de database"..
zou dat nog kunnen?
BWquote:Op zondag 8 juni 2008 10:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
BW
Alles goed?
[..]
Geloof het niet, voel me niet anders dan normaal.
Alleen had ik wel wat langer willen pitten dan 4 uur
Dan zijn jullie helemaal ergquote:Op zondag 8 juni 2008 10:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet per se gisterenavond, met name tussen 2 en 4 vanochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |