er is geen TTquote:Op zondag 8 juni 200810:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat is er met dat topic dan? Zie niets bijzonders? [afbeelding]
nah, voor mij was het tussen 7 en 9 in de morgen dus dat valt toch wel weer mee dacht ik zo.quote:Op zondag 8 juni 200810:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zijn jullie helemaal erg [afbeelding].
hey spamz0rquote:Op zondag 8 juni 200810:33 schreef PeZu het volgende:
goedemorgen op deze zonnige mooie dag
ohw. En hoezo is dat slecht voor de databasequote:
kia ora!quote:Op zondag 8 juni 2008 10:33 schreef PeZu het volgende:
goedemorgen op deze zonnige mooie dag
Ik doel meer op bijna 3 topics in 2 uur tijd!quote:Op zondag 8 juni 2008 10:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nah, voor mij was het tussen 7 en 9 in de morgen dus dat valt toch wel weer mee dacht ik zo.
geen idee... je kunt er wel niet op klikken verder, maar dat zal me een worst zijnquote:Op zondag 8 juni 200810:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw. En hoezo is dat slecht voor de database [afbeelding]
[..]
kia ora!
Doe eens in KLB ofzoquote:Op zondag 8 juni 2008 10:35 schreef indahnesia.com het volgende:
een nieuw topic met een " " als titel, zou dat iets worden?
wat isquote:
owh dat...quote:Op zondag 8 juni 200810:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik doel meer op bijna 3 topics in 2 uur tijd! [afbeelding]
Maar wel goede timing van jullie dan om te stoppen op het moment dat ik zo ongeveer thuiskwam en mijn bed in dookquote:
Jah, mijn zesde zintuig waarschuwde me op tijd inderdaad.quote:Op zondag 8 juni 200810:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar wel goede timing van jullie dan om te stoppen op het moment dat ik zo ongeveer thuiskwam en mijn bed in dook [afbeelding].
Ben nog niet helemaal wakker geloof ikquote:Op zondag 8 juni 2008 10:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
BW
Ja hoor, chill. ga zo alles in mijn huis uit elkaar slopenaltijd leuk!
quote:Op zondag 8 juni 200810:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ruil hem om met de _ op je toetsenbord, die heb je toch niet nodig [afbeelding].
Mailen forum@fok.nlquote:Op zondag 8 juni 2008 10:41 schreef indahnesia.com het volgende:
takkezooi al die foutmeldingen ineens
die errors zijn gratis jeweetsquote:Op zondag 8 juni 200810:41 schreef PeZu het volgende:
ik vroeg, wat is en plot skrijg ik ook van die verbindings errors [afbeelding]
het zit helaas intern [afbeelding] _!
ik heb deze laptop al 3 maal laten stuiteren en nu doen er sporadisch toesten vreemd, het leuke is dat die toetsen steeds wisselen [afbeelding]
hij lijkt het weer te doenquote:
gvd errorquote:
Was míjn leven maar zo onvoorspelbaar!quote:Op zondag 8 juni 2008 10:41 schreef PeZu het volgende:
ik vroeg, wat is en plot skrijg ik ook van die verbindings errors![]()
het zit helaas intern_!
ik heb deze laptop al 3 maal laten stuiteren en nu doen er sporadisch toesten vreemd, het leuke is dat die toetsen steeds wisselen
Ik zeg baggerenquote:Op zondag 8 juni 2008 10:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Wie kan de meeste posts achter elkaar posten?deel 5
Aah, er was nog een achtergebleven topic dat niet op slot gedaan is.
geen idee.. heb niet teruggelezen.quote:Op zondag 8 juni 200810:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Moet je post nog een bepaalde inhoud bevatten of maakt dat niet uit [afbeelding]
neequote:
kuthooikoortsquote:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATquote:Op zondag 8 juni 2008 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[MEN SC] #34 Muck's kale kut TT.
muck!
dat zal ze leuk vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |