Had jij nog nooit gepoold?quote:Op zondag 8 juni 2008 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had gisteravond een verjaardagsfeestje van een vriendin. Het was heel gezellig. Veel gelachen enzo en daarna nog in het café wezen poolen.
Voor mij was het de eerste keer in mijn leven dat ik poolde. En op zich ging het niet slecht (voor een eerste keer). Ik had toch een paar keer de bal geraakt en dat ie ook nog in het gootje viel
ja kan iemand vertellen wat er met haar isquote:
Blindedarmontsteking of ietsquote:Op zondag 8 juni 2008 12:14 schreef Californium het volgende:
[..]
ja kan iemand vertellen wat er met haar is
Ik weeter niet veel over, maar heb je gepmtquote:Op zondag 8 juni 2008 12:14 schreef Californium het volgende:
[..]
ja kan iemand vertellen wat er met haar is
quote:Op zondag 8 juni 2008 12:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weeter niet veel over, maar heb je gepmt
Nee, voor geen meterquote:Op zondag 8 juni 2008 12:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Morge brave.. goed geslapen?
Eerste potje zelfs gewonnenquote:Op zondag 8 juni 2008 12:13 schreef Cuegirllie het volgende:voor een eerste keer is dat idd best goed
Tuurlijk nietquote:Op zondag 8 juni 2008 12:27 schreef HostiMeister het volgende:
Is Piles al achter ons raadseltje gekomen?
Balenquote:
Ja maar zo moeilijk issie nou ook weer nietquote:
welk raadseltje?quote:Op zondag 8 juni 2008 12:27 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ook niet!quote:Op zondag 8 juni 2008 12:27 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op zondag 8 juni 2008 12:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Balen
Ik opzich wel, droomde dat ik een broodje gezond in elkaar mocht draaien
Mja, niks aan te doenquote:Op zondag 8 juni 2008 12:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Balen
Ik opzich wel, droomde dat ik een broodje gezond in elkaar mocht draaien
Naja, waarschijnlijk gaat hij zitten googlen en dan is de eerste hit (als ik het zo snel zie) dit topic, dus echt ver kom je er niet meequote:Op zondag 8 juni 2008 12:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar zo moeilijk issie nou ook weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |