abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59206764

Wie loopt waar stage:
Yesse -> Duaal studente bij reclame bureau, management assistente / manusje van alles
Jipje -> Afstudeerstage bij een groot ingenieursbureau!
LittledevilSC -> Afstudeerstage bij een woonstichting in Oisterwijk, Afdeling ICT en secretariaat
Leinonlein -> Afstudeerstage in Barcelona bij online verhuurbedrijf van vakantie appartementen Barcelona, afstudeerproject website usability en zoekmachine marketing.
Goover --> Afstudeerstage bij een technisch bedrijf in Leiden en studeert HBO Elektrotechniek
Piles --> Meewerkstage op de financiele afdeling van een woningcooperatie tot eind juni. En is daarna niet meer weg te slaan hier...
G.Fawkes --> Afstudeerstage bij grote ICT dienstverlener, onderzoek naar verbetering dienstverleningstrajecten
nicomart --> Afstudeerstage bij AND (maker van digitale kaarten) in Rotterdam voor de opleiding Communicatie & Multimedia Design
Californium --> Meewerkstage Ik doe nu erfelijkheids onderzoek op de Radboud Universiteit Nijmegen. Vanaf september gaat ze afstuderen in een nog onbekend land
Kiwitjuhh --> Meewerkstage Ik loop stage op de afdeling Bezwaar & Beroep van een sociale dienst.
Makkie88 --> Afstudeerstage Loopt stage bij het systeembeheer op een school voor voortgezet onderwijs
mash_ --> Stage Ik loop stage bij een reclame bureau.
MvdZ --> Meewerkstage Loopt stage bij NN Netherlands (produceren rollen/lagers voor o.a. auto's) Opdr: flexibilisering van de kwaliteitsrapportage.

Wie loopt geen stage, maar komt toch iedere keer weer langs:
Bravebart -> Verveelde zich en vond z'n hoop in de SC;
PieterBas -> Tussenn afstudeerstages;
KaheemSaid -> Het breekt zijn vrije tijd zo mooi;
Bootje84 --> Deed een afstudeerstage, nu op zoek naar een baan; (studie loopt 1 jr vertraging op);
HostiMeister -> Liep stage op de RU, in september waarschijnlijk weer op stage;
Luctor.et.Emergo -> Werkt nu full-time aan den overkant.

Meeters
G.Fawkes
Bravebart
Piles
Dean
Yesse
plukkert
KiwiTjuHh
Luctor.et.Emergo (zal niet komen, omdat het op vrijdag is)
Goover

De StageSC-meet
Voorlopig is de datum vastgesteld op vrijdag 27 juni in Utrecht. Tijd: vanaf 's middags, en wie 's middags geen vrij heeft/krijgt, die komt 's avonds
Mocht je echt niet kunnen, en toch heel graag komen, doe Kuno of Piles een pm
Ideeën voor de meet mogen vanaf nu gepost of gepmt worden

Stage SC history:
voor een overzicht van de vorige topics zie: Stage SC-topics (met dank aan Piles...)

Let op!
Dit is geen spam slowchat, graag je aan de regels houden! Hou het netjes en rustig, maak er geen wedstrijd van om z.s.m het topic vol te pompen!!
De OP is hier te vinden. Wil je erbij voeg jezelf dan toe in de OP

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/StageSC"

pi_59206772

Voor Marloes

Idee van mij, en uitwerking door Yesse
pi_59206781
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Vind ik wel ja.. maargoed sommigen zijn niet zo open of zijn eerder geschokt.. ligt eraan wat je gewend bent he
Beetje wel ja
Ach mensen die me IRL kennen weten dat ik als een lompe vent uit de hoek kan komen. Ik shockeer regelmatig preutse meisjes door te vragen hoe ze het liefst geneukt willen worden, dus zo snel ben ik niet geshockeerd.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zaterdag 7 juni 2008 @ 23:34:27 #4
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59206798
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 23:33 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ach mensen die me IRL kennen weten dat ik als een lompe vent uit de hoek kan komen. Ik shockeer regelmatig preutse meisjes door te vragen hoe ze het liefst geneukt willen worden, dus zo snel ben ik niet geshockeerd.
heel goed

Nee ik ook niet.. regelmatig dat een klasgenoot weer eens bij me kwam met : en nog geneukt?
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zaterdag 7 juni 2008 @ 23:34:53 #5
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59206806
Leuk kaartje
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59206839
Nou ja, ik zou het er mss wel over durven hebben enzo, maar nu lijkt het me een beetje sneu over komen
  zaterdag 7 juni 2008 @ 23:37:37 #7
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59206854
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 23:36 schreef Piles het volgende:
Nou ja, ik zou het er mss wel over durven hebben enzo, maar nu lijkt het me een beetje sneu over komen
Nou vertel eens dan..
hoe oud ben je en wat heb je zowel wel of neit gedaan?
pi_59206864
Nog leuker, een klasgenootje van me, typetje eeuwige maagd, heel verlegen meisje en dan uitgebreid vragen hoe zij het liefste d'r pikken heeft en hoe ze kijkt als ze klaarkomt. Ik kan me dagen amuseren met dat puberaal gedrag.
pi_59206866
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 23:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou vertel eens dan..
hoe oud ben je en wat heb je zowel wel of neit gedaan?

Sorry
  zaterdag 7 juni 2008 @ 23:38:58 #10
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59206887
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 23:37 schreef HostiMeister het volgende:
Nog leuker, een klasgenootje van me, typetje eeuwige maagd, heel verlegen meisje en dan uitgebreid vragen hoe zij het liefste d'r pikken heeft en hoe ze kijkt als ze klaarkomt. Ik kan me dagen amuseren met dat puberaal gedrag.
geweldig
  zaterdag 7 juni 2008 @ 23:39:17 #11
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59206893
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 23:38 schreef Piles het volgende:

[..]

Sorry
pi_59206919
Maargoed, zoals iedereen weet is seks heel erg vies en is het alleen voor mensen die heel erg van elkaar houden en getrouwd zijn
pi_59206936
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 23:41 schreef HostiMeister het volgende:
Maargoed, zoals iedereen weet is seks heel erg vies en is het alleen voor mensen die heel erg van elkaar houden en getrouwd zijn
Precies
  zaterdag 7 juni 2008 @ 23:42:10 #14
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59206941
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 23:41 schreef HostiMeister het volgende:
Ieh ja seks
Mijn moeder heeft het er wel eens over gehad, moest toen echt na 5 min naar de wc rennen
pi_59206967
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 23:42 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ieh ja seks
Mijn moeder heeft het er wel eens over gehad, moest toen echt na 5 min naar de wc rennen
Lijkt me niet meer dan normaal, seks met je moeder is dan ook nogal...euhm...out there...
pi_59206973
Maar jullie zijn het toch wel een beetje met me eens dat het vreemd om het er uitgebreid over te hebben, zonder dat je het ooit gedaan hebt?
  zaterdag 7 juni 2008 @ 23:44:14 #17
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59206980
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 23:43 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Lijkt me niet meer dan normaal, seks met je moeder is dan ook nogal...euhm...out there...
Maar ze liet het overkomen alsof het heel normaal was
Is het dat niet?
  zaterdag 7 juni 2008 @ 23:45:17 #18
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59206999
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 23:43 schreef Piles het volgende:
Maar jullie zijn het toch wel een beetje met me eens dat het vreemd om het er uitgebreid over te hebben, zonder dat je het ooit gedaan hebt?
Het is anders denk ik. Want je kunt dan niet uit ervaring spreken. Maar je kunt natuurlijk wel allerlei fantasieen vertellen en je ideeen hoe het zal zijn
pi_59207002
Neen, je dient geen sekz met je ouders te hebben, hoogstens met je jongere broertje of zusje.
pi_59207006
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 23:45 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Het is anders denk ik. Want je kunt dan niet uit ervaring spreken. Maar je kunt natuurlijk wel allerlei fantasieen vertellen en je ideeen hoe het zal zijn
true
pi_59207018
Dat doen we dan mss nog wel eens
  zaterdag 7 juni 2008 @ 23:46:36 #22
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59207023
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 23:45 schreef HostiMeister het volgende:
Neen, je dient geen sekz met je ouders te hebben, hoogstens met je jongere broertje of zusje.
die heb ik dan weer niet
jij dan?
  zaterdag 7 juni 2008 @ 23:46:54 #23
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59207029
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 23:46 schreef Piles het volgende:
Dat doen we dan mss nog wel eens
Gezelliig
pi_59207040
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 23:46 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

die heb ik dan weer niet
jij dan?
Ja een jonger zusje, ze is nu 23 ofzo. Hoezo, intresse?
  zaterdag 7 juni 2008 @ 23:49:13 #25
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59207071
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 23:47 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja een jonger zusje, ze is nu 23 ofzo. Hoezo, intresse?
Ligt eraan.. is ze egoistisch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')