Hihi ik wil niet weten in wat voor pauperbuurt jij woontquote:Op zondag 8 juni 2008 20:42 schreef _Mike_ het volgende:
Ik hoop trouwens dat onze auto er vanavond nog staat, er zitten bij de overburen 5 polen voetbal te kijken
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:43 schreef Happel het volgende:
Duitse volkslied is echt prachtig als je het vergelijkt met de Nederlandse.
neinquote:Op zondag 8 juni 2008 20:43 schreef Happel het volgende:
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:42 schreef _Mike_ het volgende:
Ik hoop trouwens dat onze auto er vanavond nog staat, er zitten bij de overburen 5 polen voetbal te kijken
Duitse volkslied is best mooi inderdaad, maar ik vind het Wilhelmus overal bovenuit steken.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:43 schreef Happel het volgende:
Als ik Kahn en Ballack zie dan komt mijn haat zo weer naar boven hoorquote:Op zondag 8 juni 2008 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet zeggen dat mijn haat tegen Duitsland niet zo groot meer is als in andere jaren, met dank aan Portugal met name... die hebben die plek moeiteloos overgenomen
Je hebt ook rijke polen hoor, deze heeft een staal bedrijf die hekken maken en hij buit dus de mindere polen uit :quote:Op zondag 8 juni 2008 20:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hihi ik wil niet weten in wat voor pauperbuurt jij woont
Ahum?quote:Op zondag 8 juni 2008 20:43 schreef Happel het volgende:
Gelukkig voetbalt Kahn niet meer!quote:Op zondag 8 juni 2008 20:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als ik Kahn en Ballack zie dan komt mijn haat zo weer naar boven hoor
Idem hier zoquote:Op zondag 8 juni 2008 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet zeggen dat mijn haat tegen Duitsland niet zo groot meer is als in andere jaren, met dank aan Portugal met name... die hebben die plek moeiteloos overgenomen
Het heeft wel wat, ja. Ik heb meer 'feel' met het Wilhelmus, maar het Duitse volkslied is veel mooier gecomponeerd.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:43 schreef Happel het volgende:
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:44 schreef Strychnine het volgende:
Nou, hopelijk wordt dit beter dan de voorgaande 3 wedstrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |