dat is het mooiste wat er isquote:Op zondag 8 juni 2008 20:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat ik nooit heb begrepen bij Formule 1 is waarom men zoveel geld betaald om daar in de tribunes te zitten.
Om om de 4 minuten een paar flitsen van formule 1 wagens te zien vergezeld met ontzettend teringherrie.quote:
4 minutenquote:Op zondag 8 juni 2008 20:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Om om de 4 minuten een paar flitsen van formule 1 wagens te zien vergezeld met ontzettend teringherrie.
Tijdens de wedstrijden van het Nederlands Elftal is het altijd weer iets anders en dan begint de voorbeschouwing om 20.00 uurquote:Op zondag 8 juni 2008 20:32 schreef detulp050 het volgende:
Jezus Christus wat kan de NOS toch een totaal niet boeiende voorbeschouwing op de beeldbuis brengen zeg. Man, man, man. Morgen maar inschakelen om 20:45 of misschien toch eens naar een Engelse zender kijken ofzo.
Ze moeten het gewoon on site presenteren zoals ZDF en dan niet in een studio of in een landhuis (zoals bij Studio Sportzomer) maar echt zoals het ZDF doet (dat is wellicht overdreven met die megatribunes) maar you catch my drift.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:32 schreef detulp050 het volgende:
Jezus Christus wat kan de NOS toch een totaal niet boeiende voorbeschouwing op de beeldbuis brengen zeg. Man, man, man. Morgen maar inschakelen om 20:45 of misschien toch eens naar een Engelse zender kijken ofzo.
je moet dan ook een tribune met scherm pakken,dan zie je meer dan thuisquote:Op zondag 8 juni 2008 20:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Om om de 4 minuten een paar flitsen van formule 1 wagens te zien vergezeld met ontzettend teringherrie.
Kubica mag winnen wat mij betreft, zolang het voetbalelftal maar verliestquote:Op zondag 8 juni 2008 20:27 schreef Suijk het volgende:
Kubica wint de formule 1 vandaag, leuk als Polen dan ook van Duitsland wint, ligt dat hele land morgen op z'n gat.
Dan krijgen we vast de prognose van Wouter Bos te horen en tussen 20:00 en 20:45 minstens 20 minuten reclame. Ik zag dat ze op de BBC gewoon al met de opstellingen bezig waren, dat zie ik toch een stuk liever...quote:Op zondag 8 juni 2008 20:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijden van het Nederlands Elftal is het altijd weer iets anders en dan begint de voorbeschouwing om 20.00 uur
quote:
Duitslandquote:
Ik heb liever polen dan die dikke duitsers hoorquote:Op zondag 8 juni 2008 20:35 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Kubica mag winnen wat mij betreft, zolang het voetbalelftal maar verliest
Doe je goed!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |