dat slaat natuurlijk nergens op.. er zijn meer dan zat mensen die om (prive) redenen niet kunnen werken, en dan, zelfs voor mensen met een modaal inkomen kan het interessant zijn om een heel jaar statiegeld op te sparen zodat je met de duurste maand van het jaar gewoon extra geld te besteden hebt.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:10 schreef honda1990 het volgende:
Als je het van je statiegeldbonnetjes moet hebben zou ik toch maar is opzoek gaan naar een fatsoenlijke baan
in principe zouden alleen de automaten aangepast moeten worden, want, in het specifieke geval van de albert heijn, is er al een klanten kaart, de bonuskaart. de albert heijn heeft al een website en klantenservice die heel makkelijk het uitgebreide systeem kunnen uitleggen.. (ik heb het hier dus alleen over de AH he..)quote:Op maandag 9 juni 2008 16:14 schreef rene90 het volgende:
Maar heb je al eens nagedacht over wat het gaat kosten DJMO om dit systeem te ontwikkelen (ja de airmiles zijn er al maar voor de nieuwe supermarkten) of betreffende het overkopen. Het maken van de plastic pasjes, het opnemen van persoonsgegevens (want daar moet dan toch een website / klantenservice voor komen).
Je hebt het hier, zoals je inderdaad zelf al aangeeft, alleen over de A&H....daar ligt dus sowieso al je valkuil. Kom je bij een andere supermarkt vergeet je alsnog je papieren bonnetje, dus vanuit jou visie zou elke supermarkt het moeten invoeren toch? Nou dan lopen de kosten flink op.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
in principe zouden alleen de automaten aangepast moeten worden, want, in het specifieke geval van de albert heijn, is er al een klanten kaart, de bonuskaart. de albert heijn heeft al een website en klantenservice die heel makkelijk het uitgebreide systeem kunnen uitleggen.. (ik heb het hier dus alleen over de AH he..)
nou ingeval; van een keuze zou het kunnen, maar dan nog zal niemand dat doen en is het idee te duur en niet levensvatbaar.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:58 schreef freiss het volgende:
Wat een ontzettend slecht idee
Dat argument van klantenbinding ook. Ik zou juist naar een andere supermarkt gaan als ik zo'n onhandige procedure zou moeten doorlopen om mijn flessen in te leveren
in mijn visie praat ik over klanten die vaak naar dezelfde supermarkt gaan. dus ook de super de boer, de edah (hebben allebei een klantenkaart) zouden het kunnen invoeren.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je hebt het hier, zoals je inderdaad zelf al aangeeft, alleen over de A&H....daar ligt dus sowieso al je valkuil. Kom je bij een andere supermarkt vergeet je alsnog je papieren bonnetje, dus vanuit jou visie zou elke supermarkt het moeten invoeren toch? Nou dan lopen de kosten flink op.
Grapjequote:Op maandag 9 juni 2008 16:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat slaat natuurlijk nergens op.. er zijn meer dan zat mensen die om (prive) redenen niet kunnen werken, en dan, zelfs voor mensen met een modaal inkomen kan het interessant zijn om een heel jaar statiegeld op te sparen zodat je met de duurste maand van het jaar gewoon extra geld te besteden hebt.
ik wacht het antwoord van de AH idd wel af, maar om nog even op jou te reageren, het aanpassen van die automaten is aan de leveranciers van de automaten, niet aan de AH of welke supermarkt dan ook. Daarnaast zoals ik al eerder zie, het kan klantenbindend werken waardoor het de supermarkt uiteindelijk wel winst oplevertquote:Op maandag 9 juni 2008 16:26 schreef rene90 het volgende:
Maar zoals henk zegt, het gaat de supermarkten alleen maar geld kosten in plaats van opleveren. De kosten om het voor een supermarkt die het nog niet heeft, in te voeren, zijn te groot dus niet rendabel / winstgevend.
Maar laten we maar de reactie van de A&H afwachten, want ik denk dat we zo eindeloos door kunnen gaan DJMO
vond ik ook, daarom dit topic en mijn brainstormen met meerdere mensenquote:
Zolang je niet lichamelijk of geestelijk gehandicapt bent moet je niet zeuren maar werken (en zelfs in dat eerste geval kan je nog best wat vinden).quote:Op maandag 9 juni 2008 16:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat slaat natuurlijk nergens op.. er zijn meer dan zat mensen die om (prive) redenen niet kunnen werken,
dus jij levert je statiegeld, gaat naar de kassa, int je statiegeld, en gaat opnieuw de winkel in om je boodschappen te halen?? ook lekker handigquote:Op maandag 9 juni 2008 16:40 schreef tijger74 het volgende:
Wat een gezeik, ga met je bonnentje direct naar de kassa, raak je hem ook niet kwijt.
Of ga naar een supermarkt waar je direkt geld krijgt, i.p.v. een bonnetje.
Bonnetje in je beurs doen, en voor je bankpas leggen, of je contante geld.
je begrijpt best hoe ik dat bedoelde.. het kan gewoon een leuk zakcentje zijn, ook voor de mensen met een modaal inkomen...quote:Op maandag 9 juni 2008 16:40 schreef slindenau het volgende:
[..]
Zolang je niet lichamelijk of geestelijk gehandicapt bent moet je niet zeuren maar werken (en zelfs in dat eerste geval kan je nog best wat vinden).
Voor geestelijk gehandicapen creeeren ze ook wel "werk", maar dat helpt de maatschappij niet echt.
quote:
en toen nog weer hele discussies over dit wereldprobleemquote:Op zondag 8 juni 2008 00:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja inderdaadof niet natuurlijk want de winkels zijn er alleen maar bij gebaad dat sukkels zoals ik
die bonnetjes vergeten......![]()
lekker dom gedacht van mij inderdaad
en toen ben ik maar gaan slapenquote:Op zondag 8 juni 2008 01:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
gut wat denken jullie allemaal diep door,,,,,,,,,,
vandaar dat ik dus die bonnetjes altijd vergeet, ben al weer ergens anders mee bezig in mijn hoofd
ach kutbonnetjes ook
quote:Op zondag 8 juni 2008 01:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik heb inmiddels de oplossing gevonden voor mijzelf
ik ga gewoon voortaan blikjes kopen![]()
nou geen ruzie meer maken over die bonnetjes hoor, jee tis nou ook weer geen wereldprobleem
![]()
![]()
truste
quote:Op maandag 9 juni 2008 17:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja ja dat weet ik, dat was héél in het begin van dit topic
![]()
maar als je alles leest zie je ook wel dat ik inzag dat er wel meer aan vast zat, maar ja zo diep had ik er dus
nou ook weer niet over nagedacht, maar ja ik vindt het toch wel grappig van TS dat ze het ondanks alle protesten enzo toch gaat doen, is toch best wel leuk om te weten wat AH met zo'n brief gaan doen
![]()
maar niet één zinnetje van me quoten héda's niet eerlijk
later na al die tegenargumenten te hebben gelezen dacht ik al weer zo
[..]
en toen nog weer hele discussies over dit wereldprobleem![]()
en toen was het dit
[..]
en toen ben ik maar gaan slapen![]()
[..]
maar neemt niet weg dat is wel nieuwschierig ben naar het antwoord van AH
dat nou uitgerekend jij me gaat uitlachen
daar kan je aan zien dat mijn idee niet zo zinloos is als gedacht werd ....quote:Op maandag 9 juni 2008 17:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
toch wel een leuk topic dit wel veel reacies ook
Ik zoeken en zoeken naar waar ik jou quoten haha.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
kelere je had mij niet eens geqoute maar een ander![]()
ik dacht dat dat mijn uitspraak was, want toen ik het idee in het héél begin las gaf ik ook dat antwoord
snap je nou warom ik ook één van die mutsen ben dat ik me bonnetje altijd vergeet![]()
ik lees er zo overheen wie je gequote had nou eh......... ik neem wel weer even een bak sterke
koffie, was een lange dag, da's mijn excuus......
Beetje overtrokken reactie is dat. Omdat mensen posten in jou topic vinden zij het meteen een "niet zinloos" idee? Gezien de inhoud van de reacties blijkt toch anders.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
daar kan je aan zien dat mijn idee niet zo zinloos is als gedacht werd ....
een echt zinloos idee wordt niet meer bezocht, hier bleven mensen op klikken, waaronder jij, en het is ook niet zo dat iedereen alleen maar negatief was!quote:Op maandag 9 juni 2008 17:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
Beetje overtrokken reactie is dat. Omdat mensen posten in jou topic vinden zij het meteen een "niet zinloos" idee? Gezien de inhoud van de reacties blijkt toch anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |