"dekselse" is altijd Evert. foei dat je dat niet weetquote:Op zondag 8 juni 2008 14:29 schreef BozoNightmare het volgende:
Is Frank Snoeks die van de 'dekselse letten'?Overigens is die mongool van eurosport nog 50 keer zo erg.
Nou, echt hilarischquote:Op zondag 8 juni 2008 13:00 schreef kalinho het volgende:
[..]
Mooi toch?![]()
Zulke uitspraken vind ik juist grappig om te horen, hij heeft ook deze wel eens gezegd na een schot van van Bommel net naast de paal
"Als er nu een vlieg op de paal zat wastie waarschijnlijk overleden"
Jaren geleden toen hij net begon, vond ik Snoeks wel verfrissend. Inmiddels is hij een parodie van zichzelf geworden, met z'n sneue grapjes en wedstrijd-stokpaardjes.quote:Op zondag 8 juni 2008 01:17 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
ik kots sowieso op voetbal,zat vandaag een filmpje te kijken en tijdens de reclame kwamen
ineens schaarsgeklede,penalty trappende breazersletjes voorbijwat een goede weerspiegeling is rondom het hele gebeuren dat ze voetbal noemen.sport my ass,cheapass motherfuckers ook
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:52 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
"dekselse" is altijd Evert. foei dat je dat niet weet
quote:Op zondag 8 juni 2008 19:16 schreef tralalala het volgende:
Morgen Snoeks Nederland-Italie
& Evert Frankrijk-Roemenie BBC maar weer dus
Ehm hoe vaak kijk jij dan voetbal??quote:Op zondag 8 juni 2008 20:30 schreef GoodGawd het volgende:
Die namen kan ik even niet met de stemmen corresponderen. Maar wat ik wel weet is dat ik aan één commentator zo'n hekel heb. Altijd dat onzinnige commentaar dat helemaal nergens op slaat. Wat ik wel weet is dat die die ene commentator die de eerste wedstrijd deed mijn favoriet is, die zegt teminste waar het op staat en voegt geen nutteloze opmerkingen toe die niet gebasseerd zijn op feiten.
Dat is dus Jeroen Grueter. Niet echt spectaculair neequote:Op zondag 8 juni 2008 20:41 schreef skiczukie het volgende:
Nu hebben de meest irritante van de NOS. Ik kijk alleen door die kutstem gedwongen naar de BBC.
Hij heeft een kutstem, hij lult irritant.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:43 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dat is dus Jeroen Grueter. Niet echt spectaculair nee
THEO REITSMA THATS HIM MAN!quote:Op zondag 8 juni 2008 20:36 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ehm hoe vaak kijk jij dan voetbal??![]()
OT: Frank Snoeks en Evert ten Napel heb ik zelf weinig problemen mee. Ik word altijd droevig van die commentator van SBS6. Zo oppervlakkig als het maar kan.
Theo Reitsma is ook erg goed, alleen soms wat saai. Geeft gewoon wat 'anders' commentaar.
Philip Cooke (als ik dat zo goed spel) vind ik een vervelende stem hebben en zijn commentaar is niet het meest brilliante.
Jammer dat Hugo Walker geen commentator is!
Komt dat schooooot!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |