Die feitjes zeggen wel iets over hoe een speler er voor staat.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:39 schreef kikoooooo het volgende:
Godver ik ben die achterlijke nu alweer zat, met zn kutfeitjes en domme uitspraken
"T is de 13e interland voor de keeper, laten we hopen dat ie ze zelf niet telt"
"Hij staat buitenspel, dat moet geweest zijn op het moment van het spelen van de bal"
Volgens mij zei hij dit bij die bal die terugkwam van de keeper, volgens mij terechte opmerking omdat je ook zou kunnen denken dat het ging om het moment dat de bal terug kwam van de keeper.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:39 schreef kikoooooo het volgende:
"Hij staat buitenspel, dat moet geweest zijn op het moment van het spelen van de bal"
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:39 schreef kikoooooo het volgende:
Godver ik ben die achterlijke nu alweer zat, met zn kutfeitjes en domme uitspraken
thuisnadeelquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hij had het ook over het thuisnadeel van Portugal toch, van 4 jaar geleden? Toen ze nipt verloren in de finale
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:59 schreef Seam het volgende:
Ik heb al jaren een hekel aan Frank Snoeks gehad, dus ik kijk nu op de BBC. Veel beter en leuker commentaar.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:00 schreef Siemerink het volgende:
Snoeks moet opgehangen en gevierendeeld worden.
Ik wel dus.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:17 schreef SaCn het volgende:
Waarom wordt er nooit geklaagd over de vele saaie commentatoren? Hoor liever Snoeks en ten Napel dan een van die andere saaie lullen die puur verslag doen.
Nooit gedacht dat jij dat ooit nog zou zeggen.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat jij dat ooit nog zou zeggen.
Zijn eerste is maandag: Roemenië - Frankrijk. Frank Snoeks doet Nederland - Italië.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:26 schreef gitaarsnaar het volgende:
eens ff kijken wanneer Evert een wedstrijd moet verslaan
ow ok! thxquote:Op zondag 8 juni 2008 01:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zijn eerste is maandag: Roemenië - Frankrijk. Frank Snoeks doet Nederland - Italië.
Evert doet Nederland - Frankrijk en Snoeks doet Nederland - Roemenië. Ik snap niet wat het idee is. Wie vindt die pseudo-lolligheden en kwinkslagen van Snoeks nu echt leuk? Een voetbalcommentator die grappig probeert te zijn en dan ook nog tot drie keer toe zijn eigen grapjes herhaalt.. Vermoeiende man. Heel vermoeiende man.quote:Op zondag 8 juni 2008 01:05 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
ow ok! thx![]()
zat al tijdje te zoeken...
maar betekent dus geen Evert tijdens Nederland
Wel tijdens NL - Frankrijk. Daarna mag Frank weerquote:Op zondag 8 juni 2008 01:05 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
ow ok! thx![]()
zat al tijdje te zoeken...
maar betekent dus geen Evert tijdens Nederland
fijn dat je het ff kwam meldenquote:Op zondag 8 juni 2008 01:17 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
ik kots sowieso op voetbal,zat vandaag een filmpje te kijken en tijdens de reclame kwamen
ineens schaarsgeklede,penalty trappende breazersletjes voorbijwat een goede weerspiegeling is rondom het hele gebeuren dat ze voetbal noemen.sport my ass,cheapass motherfuckers ook
okquote:
Geweldig idd!quote:
BBC is echt geweldig. Nederlandse commentators zijn altijd bezig met hun favoriet.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:54 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik heb m sinds 10 jaar op de BBC staan met voetbal. Scheelt een hoop belediging voor je intelligentie
Mooi toch?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:39 schreef kikoooooo het volgende:
"dekselse" is altijd Evert. foei dat je dat niet weetquote:Op zondag 8 juni 2008 14:29 schreef BozoNightmare het volgende:
Is Frank Snoeks die van de 'dekselse letten'?Overigens is die mongool van eurosport nog 50 keer zo erg.
Nou, echt hilarischquote:Op zondag 8 juni 2008 13:00 schreef kalinho het volgende:
[..]
Mooi toch?![]()
Zulke uitspraken vind ik juist grappig om te horen, hij heeft ook deze wel eens gezegd na een schot van van Bommel net naast de paal
"Als er nu een vlieg op de paal zat wastie waarschijnlijk overleden"
Jaren geleden toen hij net begon, vond ik Snoeks wel verfrissend. Inmiddels is hij een parodie van zichzelf geworden, met z'n sneue grapjes en wedstrijd-stokpaardjes.quote:Op zondag 8 juni 2008 01:17 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
ik kots sowieso op voetbal,zat vandaag een filmpje te kijken en tijdens de reclame kwamen
ineens schaarsgeklede,penalty trappende breazersletjes voorbijwat een goede weerspiegeling is rondom het hele gebeuren dat ze voetbal noemen.sport my ass,cheapass motherfuckers ook
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:52 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
"dekselse" is altijd Evert. foei dat je dat niet weet
quote:Op zondag 8 juni 2008 19:16 schreef tralalala het volgende:
Morgen Snoeks Nederland-Italie
& Evert Frankrijk-Roemenie BBC maar weer dus
Ehm hoe vaak kijk jij dan voetbal??quote:Op zondag 8 juni 2008 20:30 schreef GoodGawd het volgende:
Die namen kan ik even niet met de stemmen corresponderen. Maar wat ik wel weet is dat ik aan één commentator zo'n hekel heb. Altijd dat onzinnige commentaar dat helemaal nergens op slaat. Wat ik wel weet is dat die die ene commentator die de eerste wedstrijd deed mijn favoriet is, die zegt teminste waar het op staat en voegt geen nutteloze opmerkingen toe die niet gebasseerd zijn op feiten.
Dat is dus Jeroen Grueter. Niet echt spectaculair neequote:Op zondag 8 juni 2008 20:41 schreef skiczukie het volgende:
Nu hebben de meest irritante van de NOS. Ik kijk alleen door die kutstem gedwongen naar de BBC.
Hij heeft een kutstem, hij lult irritant.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:43 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dat is dus Jeroen Grueter. Niet echt spectaculair nee
THEO REITSMA THATS HIM MAN!quote:Op zondag 8 juni 2008 20:36 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ehm hoe vaak kijk jij dan voetbal??![]()
OT: Frank Snoeks en Evert ten Napel heb ik zelf weinig problemen mee. Ik word altijd droevig van die commentator van SBS6. Zo oppervlakkig als het maar kan.
Theo Reitsma is ook erg goed, alleen soms wat saai. Geeft gewoon wat 'anders' commentaar.
Philip Cooke (als ik dat zo goed spel) vind ik een vervelende stem hebben en zijn commentaar is niet het meest brilliante.
Jammer dat Hugo Walker geen commentator is!
Komt dat schooooot!
Hij zei het wel, maar ik dacht waar je mee omgaat raak je met besmet.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:52 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
"dekselse" is altijd Evert. foei dat je dat niet weet
helaas was de wedstrijd niet op BBC te zien.. heb de duitser gekeken want werd gek van die snoeksquote:Op maandag 9 juni 2008 23:49 schreef Hellen-O het volgende:
heb me echt gek aan snoeks geergerd, wat is DIE man afschuwelijk met zijn weetjes, bijna-grappen en onbegrijpelijke kwinkslagen en zinsconstructies.
zo te lezen moeten we dus naar de BBC voor een beetje normaal commentaar. nou ja, dat moet dan maar. alles beter dan die oneindig idiote opmerkingen van die malloot
amenquote:Op maandag 9 juni 2008 23:49 schreef Hellen-O het volgende:
heb me echt gek aan snoeks geergerd, wat is DIE man afschuwelijk met zijn weetjes, bijna-grappen en onbegrijpelijke kwinkslagen en zinsconstructies.
zo te lezen moeten we dus naar de BBC voor een beetje normaal commentaar. nou ja, dat moet dan maar. alles beter dan die oneindig idiote opmerkingen van die malloot
Zo klonk het ja. Maar hij bedoelde dat hij nergens ZO GOED heeft gespeeld als vanavond. En dat klopt wel denk ik, dit lijkt me de beste wedstrijd uit zijn carriere.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vond het commentaar van hem vanavond echt tenenkrommend, vooral de manier waarop hij neerbuigend deed over Giovanni van Bronckhorst vlak na zijn doelpunt met z'n uitspraken dat hij nergens geslaagd was en dat dit wel dé wedstrijd van z'n leven moest zijn, en dat was dan complimenteus bedoeld.
Dat was ook wel gebeurd wanneer Nederland met 3-0 had verloren, nerd.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:22 schreef GoodGawd het volgende:
Nederlanders hebben altijd wel wat te zeiken. Is de wedstrijd goed gaan ze op de commentator zeiken. Stel je toch niet aan stelletje nerds.
Evert ten Apel is veel ernstigerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:50 schreef Bellatrix het volgende:
Snoeks kan idd ontzettende domme uitspraken leveren.
Precies, ik vind die kwinkslagen wel cool. Al blijft Reitsma wat mij betreft nummer een.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:02 schreef BobbyHill het volgende:
Snoeks is een held. Verreweg de beste die er op dit moment rondloopt. Slotje.
Niet alleen vanavond...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:10 schreef DANILXL het volgende:
verschrikkelijk irritant was ie vanavond
dit topic is ver voor de wedstrijd geopend dus slaat dat commentaartje sowieso nergens op.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:49 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dat was ook wel gebeurd wanneer Nederland met 3-0 had verloren, nerd.
Die is niet meer te verstaan tegenwoordig.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:10 schreef DANILXL het volgende:
verschrikkelijk irritant was ie vanavond
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
"Een overtreding van Materazzi, van die persoon verwacht je zoiets niet"
Vind ik wel humor
Je vergeet nu wel te zeggen wat hij erachteraan zei. Hij wilde hiermee namelijk het brugetje maken naar zijn zeer faire seizoen. Slechts 5 gele kaarten en geen enkele rode. En de actie waar tegen de scheids zei dat hij de bal achterschopte en niet te tegenstander waardoor de scheids zijn beslissing veranderede van doeltrap naar corner. Hieruit volge een doelpunt en het was 1 - 1. Hij is toen verkozen tot fairste speler van de dag.quote:
Volgens mij kwam hij daar pas op toen hij het al gezegd had. Hij begon ook met iets als: "hoewel: in het afgelopen seizoen etc etc" als ik me goed herinner.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:28 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Je vergeet nu wel te zeggen wat hij erachteraan zei. Hij wilde hiermee namelijk het brugetje maken naar zijn zeer faire seizoen. Slechts 5 gele kaarten en geen enkele rode. En de actie waar tegen de scheids zei dat hij de bal achterschopte en niet te tegenstander waardoor de scheids zijn beslissing veranderede van doeltrap naar corner. Hieruit volge een doelpunt en het was 1 - 1. Hij is toen verkozen tot fairste speler van de dag.
die hebben samen de rechten met ITV, daar hebben ze dubbel commentaar, ook niks dus.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:01 schreef BK89 het volgende:
Waarom was het niet op de BBC eigenlijk?
Bwhahah wat een geouwezam was dat...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:59 schreef Terreros85 het volgende:
Dat ouwehoerverhaal over Del Piero die graag de wereld wou zien. Zijn droom was het om vrachtwagenchauffeur te worden![]()
Inderdaad. Het was wel heel treurig gisteravond...quote:Op maandag 9 juni 2008 21:33 schreef Seam het volgende:![]()
Verschrikkelijk dat commentaar van Frank Snoeks bij NED-ITA. Nu weet ik weer waarom ik zovaak BBC kijk.
Ik vond die van Griekenland tegen Zweden nog minder snugger. Griekenland had in de oefenreeks gewonnen van Griekenlandquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:39 schreef kikoooooo het volgende:
Zoiets dacht ik ook opgevangen te hebben. Het grappige is, niemand hier heeft zelfreflectie en ze verspreken zich vast nooit.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:15 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik vond die van Griekenland tegen Zweden nog minder snugger. Griekenland had in de oefenreeks gewonnen van Griekenland
nou idd!quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:12 schreef Schimpie het volgende:
Die Vermeulen is ook irritant met zijn Nuno Gomesj.
hahha nou ik heb toevallig geen vrienden die het leuk vinden om turkije - zwitserland te komen kijkenquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Mensen die zeiken op commentatoren moeten eens wat vrienden uitnodigen en stoppen met kijken in je eentje naar de wedstrijden
Hij is inderdaad een beetje in het schaatscommentaar blijven hangen. Daar moet ie soms 25 rondjes lang de tijd vol lullen terwijl er niets gebeurt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:41 schreef B-200 het volgende:
Snoeks is een idioot, met z'n Del Piero de vrachtwagenchauffeur, de geboorteplaats van een schaatser en nog veel meer van die onzin die niets met de wedstrijd te maken hebben.
Dat was Luca Toni - lui-ste-ren!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:41 schreef B-200 het volgende:
Snoeks is een idioot, met z'n Del Piero de vrachtwagenchauffeur,
Die ziet bij de formule 1 al de helft niet, zal leuk worden als die een voetbalwedstrijd moet doenquote:
Mwoah, die naam wordt nou eenmaal zo uitgesproken in Portugalquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:12 schreef Schimpie het volgende:
Die Vermeulen is ook irritant met zijn Nuno Gomesj.
het was toch echt Del Piero hoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:19 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Dat was Luca Toni - lui-ste-ren!
Dan mis je ten Napelquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:49 schreef Beschouw het volgende:
Ik kijk vanavond NL-Frankrijk op de Duitse tv. Die commentatoren daar houden soms nog hun bek dicht.
Das het verschil tussen Evert en Frank.quote:
En wat was het een verademing vergeleken bij diequote:
Snoeks brengt wel wat humor, je moet er van houden. Ik vind wel dat Snoeks over meer voetbal kennis beschikt dan ten Napel.quote:Op zondag 8 juni 2008 01:11 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Evert doet Nederland - Frankrijk en Snoeks doet Nederland - Roemenië. Ik snap niet wat het idee is. Wie vindt die pseudo-lolligheden en kwinkslagen van Snoeks nu echt leuk? Een voetbalcommentator die grappig probeert te zijn en dan ook nog tot drie keer toe zijn eigen grapjes herhaalt.. Vermoeiende man. Heel vermoeiende man.
"Zoals het een rechgeaarde visserszoon uit Katwijk betaamt"quote:Op zondag 15 juni 2008 00:05 schreef 16meter het volgende:
"Die kleine dekselse Kuyt!!!"
Evert is een baas.![]()
Zwitserland - Turkije? Dat was der Evert. Op zijn best.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:19 schreef GasTurbine het volgende:
Wie was degene die Zwitserland deed? Die was echt geweldig. Volgens mij las ik ergens dat het Grueter was.
Vandaag was hij zo hels.quote:Op zondag 15 juni 2008 02:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zwitserland - Turkije? Dat was der Evert. Op zijn best.
Vandaag doet ie Turkije - Tsjechie.
quote:Op zondag 8 juni 2008 16:54 schreef The_Verve het volgende:
Ik denk dat ik alle wedstrijden op de BBC ga kijken, tenzij Ten Napel een keertje verslag geeft.
Bij de NOS denken weten ze blijkbaar dat Snoeks hun beste commentator is.
Objectief blijven hequote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
amen
VRE-SE-LIJK-E commentator
en dan niet eens een vreugdekreet ofzo als er een goal kwam, hij leek het bijna jammer te vinden..
Je vergeet te melden dat Snoeks zei : "Wie knuffelt Giovanni van Bronckhorst?, Wie knuffelt Giovanni van Bronckhorst?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vond het commentaar van hem vanavond echt tenenkrommend, vooral de manier waarop hij neerbuigend deed over Giovanni van Bronckhorst vlak na zijn doelpunt met z'n uitspraken dat hij nergens geslaagd was en dat dit wel dé wedstrijd van z'n leven moest zijn, en dat was dan complimenteus bedoeld.
Wat is er nou zo erg om het verleden van Del Piero even naar voren te halen?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:59 schreef Terreros85 het volgende:
Dat ouwehoerverhaal over Del Piero die graag de wereld wou zien. Zijn droom was het om vrachtwagenchauffeur te worden![]()
Geweldigquote:Op maandag 16 juni 2008 00:44 schreef kalinho het volgende:
[..]
Vandaag was hij zo hels.
Vonlanten krijgt geel en er komt in beeld"Misses next match"
"HA! Dit is een overwinning van de mensheid. Zo zie je maar dat mensen toch superieur blijven aan computers. Want er komt namelijk helemaal geen next match voor Vonlanthen, maar dat wist die computer niet natuurlijk HAHA!"
Half Fok! deelt die mening met jou. Dat geeft gelijk het niveau maar weer aanquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:49 schreef sbientje het volgende:
pfft, olav mol moet voetbal gaan doen![]()
snoeks is, ten napel kan ik wel waarderen, omdat ie gewoon altijd hetzelfde zegt
Nice!quote:
Ook goed het ging wat mij betreft tussen Evert en Frankquote:
- duitslandquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:43 schreef fuckbuddy het volgende:
Jammer dus Nederland-Portugal met Snoeks...
Fail.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:43 schreef fuckbuddy het volgende:
Jammer dus Nederland-Portugal met Snoeks...
En maar jatten van Evert, die pauper.quote:
Snoeks is een duivelstovenaar, goeie genade wat een klasbak. Kent u Milli Vanilli nog? Dan is Snoeks Milli!quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:43 schreef The_Verve het volgende:
Evert, wat vind je ervan dat Snoeks vanavond plagiaat pleegde door het woord mokerslag te gebruiken?
Zo kan 't ookquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heerlijk om naar te luisteren met een flesje wijn en een blokje kaas.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heerlijk om naar te luisteren met een flesje wijn en een blokje kaas.
Daarom gebruikte ik hem ook. Zeker in de context van die uitspraak toen.quote:
ja idd, ging ineens zeggen' is hij nou minder dan toni'quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:22 schreef Schimpie het volgende:
Hij bleef maar lullen en lullen en lullen gister.
En die onzin verhaaltjes die die vertelt zitten ook nog eens vaak fouten in. Podolski staat bv. helemaal niet te koop itt tot want Snoeks beweert.
Toni, de sterk van dit EK. Die het de laatste jaren pas echt goed doet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:37 schreef AgeEll het volgende:
[..]
ja idd, ging ineens zeggen' is hij nou minder dan toni'
tuurlijk is hij minder dan toni.
hij wordt nu toch ook niet gebruikt als diepe spits.
slappe gelul van die commentatoren in nl, er zijn er maar weinig echt goed.
iedereen wil alles meteen in hokjes doen
Een geslaagde grap?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:27 schreef JJasperO het volgende:
Altijd plezierig om naar een wedstrijd te kijken met Snoeks op de achtergrond. Goed stemgeluid, goede beleving van de wedstrijd en af en toe een geslaagde grap. Wat wil je nog meer?
Mja het is jouw mening. Waarschijnlijk deelt half fok die mening met je, aangezien iedereen laaiend enthousiast is over ten Napel.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat een irritante vent zeg.
Meest nutteloze feitjes, vertelt 5 minuten over de eerste interland van Duitsland en allerlei andere dingen die me echt niets interesseren.
Doe mij Evert maar.
Uiteraard, maar toen ik gisteren hoorde dat Snoeks verslag zou doen ben ik maar eens op 'm gaan letten, aangezien ie dus de finale zou fluiten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mja het is jouw mening. Waarschijnlijk deelt half fok die mening met je, aangezien iedereen laaiend enthousiast is over ten Napel.
Echter, er zijn veel, veel meer mensen die Snoeks liever als commentator zien anders had ie natuurlijk de poll op ad.nl niet gewonnen en hoogstwaarschijnlijk ook niet de finale toegewezen gekregen van de NOS
Gaat Snoeks de finale fluiten?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Uiteraard, maar toen ik gisteren hoorde dat Snoeks verslag zou doen ben ik maar eens op 'm gaan letten, aangezien ie dus de finale zou fluiten.
En dan valt mij gewoon op dat het niet mijn 'soort' van verslaggeven is.
Ieder z'n ding
Want?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Mits Nederland niet in de finale staat neem ik dan aan.
Ik noem Grueter liever zakelijk. Beter dan Snoeks imo. Wat een zeverzak...gisteren toen die Portugees de bal met z'n knie raakte ipv te koppen:quote:
Dan krijgt een commentator uit een ander land die wedstrijd natuurlijk!!quote:
Hij si volledig doorgeslagen met z´n slappe geouwehoer inderdaad, Gisteren heeft hij werkelijk geen 5 seconden zijn muil gehouden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:09 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Ik noem Grueter liever zakelijk. Beter dan Snoeks imo. Wat een zeverzak...gisteren toen die Portugees de bal met z'n knie raakte ipv te koppen:
"Hij had beter kunnen koppen."... "Met je voorhoofd kun je richting mee geven."..."Met je knie is dat een stuk lastiger"..."Aan een knie heb je niet zoveel'..."Ja je hebt ze natuurlijk wel nodig om te kunnen lopen..dat is zo.".....(ff rust)..."Niet voor niets dat je wel een kopbal hebt in 't voetbal en geen kniebal ofzo, dat is niks".
Wat een oeverloos gelul.
Fluitenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:11 schreef navigator het volgende:
[..]
Dan krijgt een commentator uit een ander land die wedstrijd natuurlijk!!![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Gaat Snoeks de finale fluiten?
Mits Nederland niet in de finale staat neem ik dan aan.
Snoeks praat veel dat is waar. Maar hij weet wel waar ie over praat.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:12 schreef navigator het volgende:
[..]
Hij si volledig doorgeslagen met z´n slappe geouwehoer inderdaad, Gisteren heeft hij werkelijk geen 5 seconden zijn muil gehouden.
Hij heeft veel verstand van knieballen inderdaad.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Snoeks praat veel dat is waar. Maar hij weet wel waar ie over praat.
Beter dan Snoeks die elke keer precies bij een doelpunt een luchtbel in zijn strot krijgt, waardoor hij zo'n raar stemmetje krijgtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Snoeks praat veel dat is waar. Maar hij weet wel waar ie over praat.
ten Napel is ook wel ok. maar ten Napel is vaak zo van : "Sneijdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer"
Beetje eentonig en té veel met het hart. Tuurlijk mag (en moet) een nl commentator voor Nederland zijn maar hij mag ook het doel van zijn werk niet voorbij schieten, namelijk objectief & correct commentaar maken.
En aan dat laatste schiet ten Napel wel eens voorbij.
idd..quote:Op zondag 29 juni 2008 21:41 schreef PPWB84 het volgende:
Hij is weer gigantisch aan het ouwehoeren vanavond.
Doet me denken aan een andere dekselse verslaggever hohooo!quote:
dat dusquote:Op zondag 29 juni 2008 22:22 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Hohoooo Snoeeeeeeeeeeeks! Klasbak, dekselse commentator! Goeie genade het zwaard is geslepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |