Die feitjes zeggen wel iets over hoe een speler er voor staat.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:39 schreef kikoooooo het volgende:
Godver ik ben die achterlijke nu alweer zat, met zn kutfeitjes en domme uitspraken
"T is de 13e interland voor de keeper, laten we hopen dat ie ze zelf niet telt"
"Hij staat buitenspel, dat moet geweest zijn op het moment van het spelen van de bal"
Volgens mij zei hij dit bij die bal die terugkwam van de keeper, volgens mij terechte opmerking omdat je ook zou kunnen denken dat het ging om het moment dat de bal terug kwam van de keeper.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:39 schreef kikoooooo het volgende:
"Hij staat buitenspel, dat moet geweest zijn op het moment van het spelen van de bal"
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:39 schreef kikoooooo het volgende:
Godver ik ben die achterlijke nu alweer zat, met zn kutfeitjes en domme uitspraken
"T is de 13e interland voor de keeper, laten we hopen dat ie ze zelf niet telt"
thuisnadeelquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hij had het ook over het thuisnadeel van Portugal toch, van 4 jaar geleden? Toen ze nipt verloren in de finale
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:59 schreef Seam het volgende:
Ik heb al jaren een hekel aan Frank Snoeks gehad, dus ik kijk nu op de BBC. Veel beter en leuker commentaar.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:00 schreef Siemerink het volgende:
Snoeks moet opgehangen en gevierendeeld worden.
Ik wel dus.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:17 schreef SaCn het volgende:
Waarom wordt er nooit geklaagd over de vele saaie commentatoren? Hoor liever Snoeks en ten Napel dan een van die andere saaie lullen die puur verslag doen.
Nooit gedacht dat jij dat ooit nog zou zeggen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |