Is zeker heel goed om te winnen van de wereld kampioen. Maar gestreden is het nog zeker niet, Frankrijk is ook nog een moeilijke tegenstander.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:49 schreef fraubitch het volgende:
maar 3-0is keigoed man! Ik dacht dat juist italie het moeilijkste zou zijn. dan is de rest een eitje, toch?
Allemaal mensen met kratten bier en partysnacks...?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:11 schreef vamperotica het volgende:
T was iig heerlijk rustig op straat maar in de grote albert heijn stond toch best een lange rij bij de kassa's
Zoiets ja...quote:Op maandag 9 juni 2008 23:12 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Allemaal mensen met kratten bier en partysnacks...?
haha ach ja, er zullen genoeg mensen zijn die niets met het voetbal hebben dus voor hen is het gewoon een dag zoals ieder ander.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:19 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zoiets ja...
En ook mensen met veel babyspullen![]()
En ik met cola, ijs en bros
Haha, ik lees net dat de wimpel alleen met Koninginnendag en met verjaardagen van het Koninklijk Huis mag hangenquote:Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef Tegan het volgende:
Ik wilde nog toeteren, maar ik had helemaal geen toeter. Maar de vlag (met oranje wimpel
) hangt al sinds zeven uur!
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, ik lees net dat de wimpel alleen met Koninginnendag en met verjaardagen van het Koninklijk Huis mag hangen.
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:48 schreef Tegan het volgende:
Ach, hij is al binnen want 'de vlag mag niet 's nachts hangen', maar hij gaat gewoon weer uit vrijdag (denk ik).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |