Feli meis!quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:43 schreef Tegan het volgende:
Owja, ik ben geslaagd. Ga nu mijn punten halen @ school
.
Wat een verhalen uit jouw kantquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:31 schreef fraubitch het volgende:
pony leeft nog, nu het gips weg is lijkt ie makkelijker te bewegen (nog steeds met veel pijn) alsof het gips te strak zat. heb het ook aan de dierenarts voorgelegd maar die wimpelde het af, gips kan niet knellen zei ie. toch geloof ik hem niet.
Vrijdag komt de hoefsmid en die zal naar aanleiding van de eerdere foto's en de stand van nu hem opnieuw bekappen, daarna moeten we de pijnstillers en medicijnen gaan afbouwen en na 3 dagen mag ie geen pijnstillers meer. dan even afkijken, als ie nog steeds niet kan lopen of staan dan komt de dierenarts een spuitje zetten![]()
Ik blijf erbij, ik wil een second opinion van een andere dierenarts met een frisse kijk, de onze heeft het al maanden geleden opgegeven, toen ik om een bloedtest vroeg omdat de pony diaree had en er een vieze geur van hem afkwam en hij ook nog eens lusteloos en depressief was (en dat heeft niks te maken met benen, botten of gewrichten) weigerde hij omdat dat allemaal door de pijn kwam, inmiddels heeft ie veel meer pijn en zijn al deze klachten weg.
En anders wil ik een pin door zijn hoofd en geen stomme spuitmaar ja. we zien wel, even de smid afwachten.
Ow ja en iemand heeft zich tussen Tilburg West en Gilze Rijen voor de trein gegooid![]()
En mijn kapper heeft me blond geverfd ipv een tintje lichter
Slagen van de middelbare is al weer heel lang geledenquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:43 schreef Messenga het volgende:
Feli Tegan
Voor mij alweer een jaar geleden.. Pff wat gaat dat snel tegenwoordig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:00 schreef existenz het volgende:
[..]
Slagen van de middelbare is al weer heel lang geledenen afstuderen voelt ook al zolang geleden
![]()
Ik voel me oud tussen jullieen dat ben ik heul niet
.
hehe, voor mij ook alweer even geleden hoor :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
[..]
Slagen van de middelbare is al weer heel lang geledenen afstuderen voelt ook al zolang geleden
![]()
.
Gelukkig doet mijn naam jonger vermoedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd Tegan!![]()
Enne FB.. we want pictures of the new hair style!![]()
Nee, jou was ik gewoon vergetenquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:29 schreef theKiD het volgende:
[..]
Gelukkig doet mijn naam jonger vermoeden![]()
Gefeliciteerd Tegan!![]()
Enne FB.. we want pictures of the new hair style!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij de havo alweer 3 jaarquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:43 schreef Messenga het volgende:
Feli Tegan
Voor mij alweer een jaar geleden.. Pff wat gaat dat snel tegenwoordig
Dierenarts komt hier over als een stommeling, zou zeker voor de secon opinion gaan!quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:31 schreef fraubitch het volgende:
pony leeft nog, nu het gips weg is lijkt ie makkelijker te bewegen (nog steeds met veel pijn) alsof het gips te strak zat. heb het ook aan de dierenarts voorgelegd maar die wimpelde het af, gips kan niet knellen zei ie. toch geloof ik hem niet.
Vrijdag komt de hoefsmid en die zal naar aanleiding van de eerdere foto's en de stand van nu hem opnieuw bekappen, daarna moeten we de pijnstillers en medicijnen gaan afbouwen en na 3 dagen mag ie geen pijnstillers meer. dan even afkijken, als ie nog steeds niet kan lopen of staan dan komt de dierenarts een spuitje zetten![]()
Ik blijf erbij, ik wil een second opinion van een andere dierenarts met een frisse kijk, de onze heeft het al maanden geleden opgegeven, toen ik om een bloedtest vroeg omdat de pony diaree had en er een vieze geur van hem afkwam en hij ook nog eens lusteloos en depressief was (en dat heeft niks te maken met benen, botten of gewrichten) weigerde hij omdat dat allemaal door de pijn kwam, inmiddels heeft ie veel meer pijn en zijn al deze klachten weg.
En anders wil ik een pin door zijn hoofd en geen stomme spuitmaar ja. we zien wel, even de smid afwachten.
Ow ja en iemand heeft zich tussen Tilburg West en Gilze Rijen voor de trein gegooid![]()
En mijn kapper heeft me blond geverfd ipv een tintje lichter
[..]
![]()
.
tsssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
ok ik zal weer aardig zijn. Goed?quote:
Hoe komt 't?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:06 schreef Crazy-M het volgende:
dan is het goed super
* Crazy-M is mijn stem kwijt
klinkt helemaal schor
iets te fanatiek met de avond vierdaagse gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |