pony leeft nog, nu het gips weg is lijkt ie makkelijker te bewegen (nog steeds met veel pijn) alsof het gips te strak zat. heb het ook aan de dierenarts voorgelegd maar die wimpelde het af, gips kan niet knellen zei ie. toch geloof ik hem niet.
Vrijdag komt de hoefsmid en die zal naar aanleiding van de eerdere foto's en de stand van nu hem opnieuw bekappen, daarna moeten we de pijnstillers en medicijnen gaan afbouwen en na 3 dagen mag ie geen pijnstillers meer. dan even afkijken, als ie nog steeds niet kan lopen of staan dan komt de dierenarts een spuitje zetten
Ik blijf erbij, ik wil een second opinion van een andere dierenarts met een frisse kijk, de onze heeft het al maanden geleden opgegeven, toen ik om een bloedtest vroeg omdat de pony diaree had en er een vieze geur van hem afkwam en hij ook nog eens lusteloos en depressief was (en dat heeft niks te maken met benen, botten of gewrichten) weigerde hij omdat dat allemaal door de pijn kwam, inmiddels heeft ie veel meer pijn en zijn al deze klachten weg.
En anders wil ik een pin door zijn hoofd en geen stomme spuit

maar ja. we zien wel, even de smid afwachten.
Ow ja en iemand heeft zich tussen Tilburg West en Gilze Rijen voor de trein gegooid
En mijn kapper heeft me blond geverfd ipv een tintje lichter