1 2 3 4 5 | Melchiot-------Heitinga---------------Bouma-----------Gio --------------------De Jong----------Engelaar------------ Kuyt------------------------Sneijder-------------vd Vaart ------------------------v. Nistelrooy-------------------- |
ik weet niet hoe het zit met van Persie maar als ie fit is mag ie op de plaats van vd Vaart spelen of invallen. Sneijder lijkt me onomstreden als 10.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 10:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
nederland heeft in de "geheime trainingen" getraind op de nieuwe spelregels qua trekken duwen en springen, hopelijk helpt het overtredingen te maken zonder kaarten
Suf.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
nederland heeft in de "geheime trainingen" getraind op de nieuwe spelregels qua trekken duwen en springen, hopelijk helpt het overtredingen te maken zonder kaarten
quote:Geheime training uitgelekt
van onze reporter ter plaatse
Tijdens de geheime training van vanmorgen zijn een aantal opzienbaarlijke onthullingen te noteren. Zo kreeg Timmer een hesje en ook dirk Kuyt droeg een hesje. Dit zou betekenen dat beide spelers een basisplaats hebben vanavond. van het Schip droeg een jas, en van Basten een colbert. Ook kwam er nog een streaker het veld op, die droeg dus helemaal niets. Ons vermoeden is dat van Basten ons zand in de ogen wil strooien.
Vermoedelijke opstelling:
Timmer, Melchiot, Boula, Bouma, Gio, De jong, Engelaar, Persie, Sneijder, vaart, Kuyt.
welnee man... Nederland trapt die Italianen de eerste helft nog de wedstrijd uit, en die houden het dan voor gezienquote:Op zondag 8 juni 2008 22:26 schreef Scarface2004 het volgende:
Italië scheurt NL er een nieuwe anus bij morgen.
Van Marwijk, hou alsjeblieft op zeg.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:21 schreef Borizzz het volgende:
Kunnen we van Marwijk niet nu al inzetten als coach?
Ik krijg er een steeds beter gevoel over.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:48 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik heb een slecht gevoel over deze wedstrijd
Geen Jorisquote:Op maandag 9 juni 2008 11:16 schreef Timmai het volgende:
----------------------------vd Sar-----------------------
Melchiot-------Heitinga---------------Bouma-----------Gio
--------------------De Jong----------Engelaar------------
Sneijder--------------------vd Vaart-------------Afvallahy
------------------------v. Nistelrooy--------------------
volgens het AD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |