prima opstellingquote:
quote:Robin van Persie lijkt ondanks zijn gebrek aan wedstrijdritme de vervanger van de geblesseerde linksbuiten Arjen Robben te worden. De aanvaller van Arsenal kreeg op de afsluitende training van Oranje een hesje van bondscoach Marco van Basten.
Klaas-Jan Huntelaar start vermoedelijk eveneens in de basis.
Het centrum van de verdediging wordt vermoedelijk gevormd door John Heitinga en Khalid Boulahrouz. Die laatste krijgt als mandekker van Luca Toni de voorkeur boven de technisch begaafde Joris Mathijsen. Als linksachter begint Giovanni van Bronckhorst.
Vermoedelijke opstelling Oranje
Van der Sar; Ooijer, Boulahrouz, Heitinga, Van Bronckhorst; De Zeeuw, De Jong, Van Persie, Van der Vaart, Sneijder; Huntelaar
Bron?quote:Op maandag 9 juni 2008 12:30 schreef Timmai het volgende:
Wel raar dat overal gespeculeerd wordt over KJH in de basis, want RvN was toch de nr.1 van Van Basten?
[..]
Klinkt goed, maar geen Sneijder?quote:Op maandag 9 juni 2008 12:27 schreef Barca het volgende:
Hoop op:
Buffon;
Grosso Panucci, Materazzi, Zambrotta;
Gatusso, De Rossi, Pirlo;
Camoranesi, Di Natale;
Toni
Huntelaar;
Van der Vaart, De Jong, Kuyt;
Van Bronckhorst, Heitinga;
Bouma, Mathijsen, Boulahrouz, Melchiot;
Van der Sar
Te aanvallend. Ik zou, gezien het belang van de wedstrijd, behoudend beginnen. 0 - 0 bij rust is goed. Dan kan je in de 2e helft besluiten om Sneijder in te brengen.quote:
Vind het toch wel héél opmerkelijk dat Huntelaar wordt genoemd...quote:Op maandag 9 juni 2008 12:37 schreef Timmai het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)oulah_in_de_bas.html
Ik dus ook, maar als Boulah speelt is dat wel mooi meegenomen.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Vind het toch wel héél opmerkelijk dat Huntelaar wordt genoemd...
Maar dan wel centraal! En geen klOoijer a.u.b.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:44 schreef Timmai het volgende:
[..]
Ik dus ook, maar als Boulah speelt is dat wel mooi meegenomen.
vrij normale reactiequote:
dat zou echt een bevestiging zijn van de onkunde van Van Basten, overigens vind ik zeker dat boulah moet spelen hoor daar niet van. Maar eerst een speler naar huis sturen omdat je Melchiot beter vind, vervolgens terughalen door een blessure van babel en dan ook nog laten spelen ten faveure van de speler die je eerst juist liet blijven omdat je hem beter vond. ONKUNDE en vooral niet weten wat je wilquote:Op maandag 9 juni 2008 12:44 schreef Timmai het volgende:
[..]
Ik dus ook, maar als Boulah speelt is dat wel mooi meegenomen.
melchiot is niet 100% fit he....quote:Op maandag 9 juni 2008 13:03 schreef ASroma het volgende:
[..]
dat zou echt een bevestiging zijn van de onkunde van Van Basten, overigens vind ik zeker dat boulah moet spelen hoor daar niet van. Maar eerst een speler naar huis sturen omdat je Melchiot beter vind, vervolgens terughalen door een blessure van babel en dan ook nog laten spelen ten faveure van de speler die je eerst juist liet blijven omdat je hem beter vond. ONKUNDE en vooral niet weten wat je wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |