quote:
Hardste aflevering EVER! Al komen Lost Planet Of The Gods Pt.2 en The Living Legend ook erg dicht in de buurt.
Dat met die gok- en partyplaneet was toch in Lost Planet Of The Gods Pt.1? Ik heb nooit begrepen waarom dat nou ook Lost Planet Of The Gods was, had toch niets met Kobol te maken, of waren die Goden gokverslaafd?
Nee, ik geloof dat ik mij nog het meest aan The Lost Warrior heb geërgerd. Of The Young Lords, die was ook te debiel voor woorden.
Inmiddels ben ik bij Greetings From Earth, die zal ook wel weer gruwelijk ongeloofwaardig, kut en nep zijn, maar het blijft leuk om de dingetjes te zien die Ron Moore in zijn BSG gebruikt. Daardoor ben ik er nogsteeds van overtuigd dat de Final Five Beings Of Light zijn

Overigens is de oude serie erg leuk als je zo gek op BSG bent als ik. Dan is het verhaal wel leuk vanwege de overeenkomsten met de nieuwe, maar ook vanwege Richard Hatch en Dirk Benedict (voor de A-Team-liefhebber). Inmiddels is BSG natuurlijk op alle vlakken achterhaald, maar als je in je achterhoofd houdt dat dit baanbrekend was destijds is het al een stuk leuker. Tegenwoordig zou het geen Emmy meer winnen zoals de huidige BSG.
[ Bericht 15% gewijzigd door Migue op 11-06-2008 19:33:09 ]