Ze kan natuurlijk liegen. Maar waarom zou ze dan zeggen dat er maar vier aan boord zijn? Is niet logisch...quote:Op maandag 23 juni 2008 21:54 schreef HiZ het volgende:
En alles wat D'anna zegt is de waarheid?
Je hebt gelijk, ik denk dat die hele Cylon-holocaust een hoax van Adama is omdat hij altijd al een oogje op Roslin heeft gehadquote:Op maandag 23 juni 2008 21:54 schreef HiZ het volgende:
En alles wat D'anna zegt is de waarheid?
Zover wil ik niet gaan, maar D'Anna zegt aan boord van de Galactica dat ze 'in contact' is. En we kunnen allemaal zien dat wat ze suggereert op dat moment iets heel anders is dan dat ze gewoon in de lucht staat te praten terwijl ze weet dat de 4 cylons in dezelfde ruimte staan. En als nummer 5 aan boord van de Basestar, waarom heeft ze het nog niet gezegd (kan natuurlijk ook zijn dat Roslin het toch is, maar het nog niet mag weten omdat ze nog niet 'ontwaakt' is).quote:Op maandag 23 juni 2008 22:37 schreef Migue het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik denk dat die hele Cylon-holocaust een hoax van Adama is omdat hij altijd al een oogje op Roslin heeft gehad
Dus vriendschap voorbij nu?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:51 schreef Zhenar het volgende:
Een vriend van mij heb ik de miniserie + S1 gegeven, die hij in 1 week heeft gekeken, maar S2 laat hij opeens links liggen![]()
![]()
Is ook zo. Maar alle bekende personen in de serie waren in de vloot, behalve adama, roslin en baltar. Als het niet een van die drie is, zou het dus een nieuw personage zijn. Maar dat zou totaal niet schokkend zijn, een nieuw personage. Lijkt me dus ook niet het geval...quote:Op maandag 23 juni 2008 23:37 schreef HiZ het volgende:
Tenslotte, 'niet de vloot' is groter dan de basestar. Dat is de rest van het universum.
Wat een pauper.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:51 schreef Zhenar het volgende:
Een vriend van mij heb ik de miniserie + S1 gegeven, die hij in 1 week heeft gekeken, maar S2 laat hij opeens links liggen![]()
![]()
Omg, die had ik niet zien aankomen. Dat zou wel echt een shocking zijn. Bovendien helemaal zo gek nog niet. Undercover cylon zeg maar. Bovendien heeft ze de 'mensheid' vast wel een keer gered in de serie toch? Iig verder geholpen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:49 schreef HiZ het volgende:
Er zijn ook mensen die denken dat Boomer stiekum de final cylon is, gebruikmakend van het lijf van de 8-serie. Voor de rest zou dat overeenkomen met de 'laatste avondmaal' foto en het 'niet bij de vloot'. Mij komt het een beetje te vergezocht voor maar het zou zomaar kunnen.
Bijnaquote:
dat zou heel goed kunnen kloppen idd want zij handelt ook op zich zelfquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:24 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Omg, die had ik niet zien aankomen. Dat zou wel echt een shocking zijn. Bovendien helemaal zo gek nog niet. Undercover cylon zeg maar. Bovendien heeft ze de 'mensheid' vast wel een keer gered in de serie toch? Iig verder geholpen.
Hoezo? Ze is nooit verder dan die loading bay gekomen. En daar stonden die vier van de final five. Ik wil best geloven dat de final cylon één van de drie menselijke 'gasten' op de basestar is, maar niet om die reden.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:17 schreef Migue het volgende:
Was dus iemand die op de basestar zat, anders had ze dat nooit kunnen weten.
Laten we er even van uit gaan dat D'anna de waarheid spreekt, en laten we er van uit gaande dat D'Anna niet iedereen aan boord van de menselijke vloot kent (beide redelijke aannames). Wanneer zij vervolgens stelt dat de vijfde final Cylon zich niet op de menselijke vloot bevindt betekent dit dat zij dit enkel kan zeggen omdat ze weet dat hij/zij zich ergens anders bevind of dood is. De basestar is een optie, maar niet enige.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:13 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hoezo? Ze is nooit verder dan die loading bay gekomen. En daar stonden die vier van de final five. Ik wil best geloven dat de final cylon één van de drie menselijke 'gasten' op de basestar is, maar niet om die reden.
dood? hmmm... daar had ik nog niet eens aan gedacht.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:49 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Laten we er even van uit gaan dat D'anna de waarheid spreekt, en laten we er van uit gaande dat D'Anna niet iedereen aan boord van de menselijke vloot kent (beide redelijke aannames). Wanneer zij vervolgens stelt dat de vijfde final Cylon zich niet op de menselijke vloot bevindt betekent dit dat zij dit enkel kan zeggen omdat ze weet dat hij/zij zich ergens anders bevind of dood is. De basestar is een optie, maar niet enige.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Lijkt me niet dat de vijfde dood is.
Ideetje voor de volgende TT:
"Captain, you are not married to the entire production line."
Lijkt me niet, het kind is half cyclon en is al 'revealed'.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:10 schreef TheZapster het volgende:
Wat gaat nou de rol van dat kind worden? Is het kind de 5e cylon?
Deze week en de komende circa 33 weken.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:14 schreef Asgard het volgende:
Kut, ik was vergeten dat er deze week geen ep was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |