Redbull?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:29 schreef Memento-Mori het volgende:
wodka redbull
nu slaap ik vast weeer niet voor 4uur, en ik heb zo'n tof koopje op mn werk gescoord
Dat zeg ik! (en Jason)quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zit in mijn tuin, hangend in een lounge-bank met dikke kussens, omgeven door talloze felgekleurde kaarsjes, draadloos te FOK!ken. En zometeen ga ik bedenken in welke witte wijn ik het meeste zin heb.
Wat is het leven toch goed (als je genadeloze mazzel hebt)
Ik hou dus juist van dat bittere in wijn. Hoewel ik dankzij de proeverijen her en der langzaamaan iets leer over het genot van zoete dessertwijn bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:56 schreef Oblivion het volgende:
Grappig ben in ieder geval consequent!![]()
[CUL-SC] Deel 3 Gezellig babbelen over eten!![]()
Is gewoon ordinaire pruimen wijn, dude...![]()
Te krijgen bij toko's.
Zoet, zoet en zoet!
Maar anders dat zoete witte wijn...![]()
Nah, nog 1 sigaretje dan...
Werkse Isa, in Assenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:59 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker voor iedereen die naar bed gaat!
Truste Bluezzquote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:00 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat wonderful slapen, trusten dudes
Werkze Isa
Nou ja, wijn heeft nogal wat schakeringen. Een chardonnay drink je (desnoods met wat ijs) heerlijk weg op een terras. Vergelijk het met een witbiertje.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:04 schreef golfer het volgende:
Ik vind wijn bij het eten lekker, maar om gewoon zomaar als drankje tussendoor te drinken vind ik het niets.
Dan blijf ik consequent toch maar aan de frisdrank of de whisky.
Trusteh, Obli.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |