Ik vrees dat die stream niet bestaat, op de Publieke Omroep Shoutcast-server ben ik 'm iig nog niet tegengekomen.quote:Op zondag 8 juni 2008 17:08 schreef UvdP het volgende:
Weet iemand hier of er een Shoutcast stream beschikbaar is van het 3FM Live themakanaal? Kan nu alleen een Windows Media stream vinden maar die kan ik niet afspelen op m'n werk.
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb je duits bloed roel?Zou me niet verbazen bij de gemiddelde limburger
Hebben ze daar ook eine Deutsche Schallplatte?quote:
MIT EIN KLEINES BIER!quote:Op zondag 8 juni 2008 20:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook eine Deutsche Schallplatte?
Het regent hier weer quotesquote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Zolang ze niet teveel naar boven kijken...
[ afbeelding ]
Ze kunnen nog altijd emigreren naar een plek waar ze ook radio hebbenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:03 schreef Piles het volgende:
Zolang het team maar niet uit tegenpolen bestaat
Om vervolgens tequote:Op zondag 8 juni 2008 21:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze kunnen nog altijd emigreren naar een plek waar ze ook radio hebben.
[ afbeelding ]
En dat is?quote:
Maareh, mag je er wel voor pm-en of om vragen?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:52 schreef D.Rose het volgende:
In verband met privacy van de aanwezigen en vertrouwde zaken die er op staan (en dan doel ik niet eens op die stripteases) kan ik de link hier echter niet posten.
Dat welquote:Op zondag 8 juni 2008 21:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Maareh, mag je er wel voor pm-en of om vragen?
Eindelijkquote:
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 8 juni 2008 22:07 schreef D.Rose het volgende:
Oja, even voor de duidelijheid: dit filmpje liet al ff op zich wachten.
De fragmenten waren geknipt maar nog niet gemonteerd, maar omdat ik daar op korte termijn niet de tijd voor kan vinden en ik toch eens met materiaal wil komen zijn dit gewoon alle framenten op een rijtje.
Minder mooi wellicht, maar wel het meest puur
Ben benieuwd!quote:Op zondag 8 juni 2008 21:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat wel
Iedereen die aanwezig was mag zijn/haar e-mail sturen, dan mail ik een link.
Verder heb ik er geen bezwaar tegen als de 'vaste' mensen hier ook een linkje krijgen.
Mochten zij die aanwezig waren er bezwaar tegen hebben dan hoor ik dat graag
Eindelijk !!! ben wel benieuwd man !quote:Op zondag 8 juni 2008 21:24 schreef D.Rose het volgende:
Nog even geduld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |