Ik denk dat het niet te doen is om voor Coldplay in Paradiso kaartjes te gaan verkopen. Voor Ahoy was het al binnen een paar minuten uitverkocht.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:49 schreef Toad het volgende:
Leuk hoor. Jammer dat je per se kaartjes moest winnen voor dit concert. Zou ze ook wel live (in Paradiso) willen zien, maar Ahoy vind ik drie keer niks.
Vrees dat ze ook niet op LL komen...
Hoop dat ze die nog laten horen. Eerst het hele mooie Fix Youquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:53 schreef Toad het volgende:
Kom op, speel Lost!
Dit is de laatste. Het verschilde eigenlijk niet met wat er op 3FM te horen was.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop dat ze die nog laten horen. Eerst het hele mooie Fix You
Jammer, had eigenlijk stiekem op net wat meer liedjes gehoopt.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:06 schreef Marc63 het volgende:
Dit is de laatste. Het verschilde eigenlijk niet met wat er op 3FM te horen was.
Bij Talk zat ook wel een aardige videoclip, maar bij Fix You zou ik het eigenlijk niet weten. Talk is denk ik wat meer toegankelijker dan Fix You. Neemt niet weg dat Fix You echt een juweel van een plaat is.quote:Fix You is echtJammer dat die plaat het in Nederland maar ergens halverwege de hitlijsten is blijven steken. Vind em beter dan Talk, dat wel op 1 kwam.
quote:Op zondag 8 juni 2008 12:58 schreef MutZ het volgende:
FOK!kers luisteren het meest 3FM <- zo hoort het ook
quote:Op 9 juni 1934 vindt de officiele geboorte van Donald Duck plaats, de bekende eendfiguur van Walt Disney. In 1934 vervaardigde Disney het filmpje The Wise Little Hen (Het slimme kippetje) waarin een bescheiden bijrol wordt vervuld door de 'eigenzinnige' Donald Duck. De brutale eend wordt in korte tijd zo bekend, dat Walt Disney voor hem eigen filmpjes en strips begint te maken.
quote:Op zondag 8 juni 2008 13:27 schreef Piles het volgende:
Kom ik een keer voor 3en uit m'n bed, krijg je dit
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:03 schreef Litton-Lane het volgende:
(even dacht ik ook dat ik vergeten was te gaan werken en dat het al maandag was)
Dank jequote:Op zondag 8 juni 2008 15:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik kwam ineens weer het Romantische Gedicht van een paar weken geleden tegen![]()
![]()
![]()
.
quote:Op zondag 8 juni 2008 15:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Dank je![]()
![]()
Zit nu weer al mn eigen filmpjes te kijken![]()
Je komt soms idd echt niet meer bijquote:
Heb je de tel bijgehouden?quote:Op zondag 8 juni 2008 15:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Pas 't 52ste na je vorige post in deze reeks.
iddquote:
Die ken ik idd alquote:Op zondag 8 juni 2008 16:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
idd![]()
. Vooral hoe Veenstra he-le-maal dubbelligt. En Ekdom verontschuldigt zich ook
. 'Sorry'
Jij bedoelt het gedichtquote:Op zondag 8 juni 2008 16:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
idd![]()
. Vooral hoe Veenstra he-le-maal dubbelligt. En Ekdom verontschuldigt zich ook
. 'Sorry'
Owja, die iddquote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 12:58 schreef MutZ het volgende:
FOK!kers luisteren het meest 3FM <- zo hoort het ook
quote:De reacties zijn weer verdeeld. Geelkuikentje zegt: "3FM natuurlijk!!! Moest vandaag 'verplicht' naar 538 luisteren (3fm stoorde nogal) wat een baggerzender is dat zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |