Ik vraag me nog steeds af of je een steuntrekker bent of niet. Als het niet het geval is is, respekt.quote:
Nietquote:Op zondag 15 juni 2008 22:11 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of je een steuntrekker bent of niet. Als het niet het geval is is, respekt.
Mooi ik zag hetquote:
Na een paar jaar kom ik er dus nu achter dat tong Johan Cruijff blijkt zijnquote:
5 tot 6 uur.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:14 schreef skiczukie het volgende:
Eei Tong, je post meestal door in de nacht, hoeveel uur slaap je gemiddeld? En heb je nog tips voor donkere wallen?
Johan kreeg een mobieltje van Jack van Gelder en na een dag was ie hem kwijt.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:14 schreef maril het volgende:
[..]
Na een paar jaar kom ik er dus nu achter dat tong Johan Cruijff blijkt zijn
Omdat ikzelf het icoontje niet heb gemaakt.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:19 schreef rene90 het volgende:
Waarom is je tongetje op je user icon aan de andere kant van de lip dan je tong onder je posts?
Oke tof weer wat geleerd. En nu ga ik even wat te eten maken.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ikzelf het icoontje niet heb gemaakt.
In 2001 opende Dinosaur SR. een topic om mij aan een icoontje te helpen.
Vork was de briljante geest die werd geozen.
Tuurlijk. Zelfde tijdquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 01:14 schreef DaveMasteR het volgende:
De vraag had ook kunnen zijn:Heeft Fok! wel een forum naast Tong80?
quote:
En ik ben maf genoeg om steeds heen en weer te switchen tussen film (toch op pc) en fok.quote:
Nee, een PSV'er die ook nog eens van Oasis houdtquote:Op zondag 15 juni 2008 21:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hier erger ik me nog het meeste aan bij Tong80.
Broelie woeliequote:Op maandag 16 juni 2008 13:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee, een PSV'er die ook nog eens van Oasis houdt![]()
Neequote:Op maandag 16 juni 2008 15:14 schreef shilizous_88 het volgende:
Zal er een speciaal topic over worden geopend?
Wat is tong80 eigenlijk? Kun je dat eten ofzo?quote:
Daar mag iedereen vrij op associërenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:54 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Wordt het dan niet eens tijd om de betekenis van de spleenheup toe te lichten
Je weet het zelf ook niet hequote:
Dat laat ik in het middenquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:37 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Je weet het zelf ook niet he
Mysterievorming, altijd goed voor je bekendheidquote:
Jij, een geile meid?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom noem je me plots HET.
Ik ben gewoon een geile meid van 45 die via Fok veel contacten heeft opgedaan.
Ik dank uquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:56 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Mysterievorming, altijd goed voor je bekendheid
Felicitaties dan met een bovennatuurlijk hoge postcount
waaahahaha 9012 topicsquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
![]()
Kijk, hier zijn al je topics van laag naar hoog: klik
Ik, dat weet je tochquote:
Dat loopt bij mij anders dwars door elkaar heen hoorquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Vingeren is iets anders dan dromen lieverd
quote:
quote:
Jullie vissen toch altijd naar paling?quote:
Ik paal liever in een mosselquote:
tong isquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:10 schreef iuvenis het volgende:
Nu heb ik de tong wat beter leren kennen, fenomenaal..
ach, die leeft ook in het water toch?quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik paal liever in een mossel
Of is de mossel geen vis ?
Rukkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:40 schreef Susi het volgende:
Wat doet Tong eigenlijk als hij een ban heeft ?
Vissenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:40 schreef Susi het volgende:
Wat doet Tong eigenlijk als hij een ban heeft ?
Hey, je bent de "quote:
goeie vraagquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:37 schreef Isegrim het volgende:
Ik zag donderdag een man in de trein die verdacht veel leek op de foto die tong80 in zijn fobo heeft.
Dat is trouwens best een knappe man. Ik ben benieuwd of dat echt tong80 is en hoe oud die foto is.
That includes you?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:43 schreef delano.888 het volgende:
Volgens mij heeft niemand hier een leven naast fok
Interessantquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:37 schreef Isegrim het volgende:
Ik zag donderdag een man in de trein die verdacht veel leek op de foto die tong80 in zijn fobo heeft.
Dat is trouwens best een knappe man. Ik ben benieuwd of dat echt tong80 is en hoe oud die foto is.
Je vergeet de puntjes op de u.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:37 schreef Suga_Mama het volgende:
Hij heeft uberhaupt geen leven, alleen mij
Volgens mij een schelpdierquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik paal liever in een mossel
Of is de mossel geen vis ?
Ze gaan in ieder geval vissenquote:Op zondag 22 juni 2008 00:19 schreef MiVer het volgende:
Mare...nu snap ik het even niet meer...
Gaat Tong nou morgen om 5:00 's ochtends sex hebben met mosselen ?
Ik woon in Zeeland....moet aan die arme mosselen denken.
Kijk als je nou dingen doet met een Poolse boerin en een mannetjes paard en dat netjes in een schuur...
Maar mosselen...de arme diertjes.
Heb je auto? Kom mijn kant uit. Buurvrouw erg lelijk (want oud).quote:Op zondag 22 juni 2008 01:54 schreef tong80 het volgende:
Ik heb momenteel geen behoefte aan sex
Ja troostvlees.
Maar dat mag zelfs een lelijk wijf zijn
Dat vind ik dus weer zo'n dubbelzinnige en vunzige opmerking.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |